کد خبر: ۴۰۳۴۰۴
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲

توقف آرسنال و تاتنهام

تیم‌های آرسنال و تاتنهام در هفته نهم لیگ برتر انگلیس برابر حریفان‌شان به تساوی بدون گل رضایت دادند.
آفتاب‌‌نیوز :
هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس عصر امروز (شنبه) با برگزاری 7 دیدار آغاز شد که در یکی از دیدارهای مهم تاتنهام در خانه بورنموث به میدان رفت ولی این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا تنها یک امتیاز سهم شاگردان پوچیتینو باشد.

در دیگر دیدار مهم تیم صدر جدولی آرسنال که همراه با سیتی در صدر قرار گرفته در دیداری خانگی به دیدار میدلزبورو رفت که هدایت آن را کارانکا دستیار سابق مورینیو در رئال مادرید به عهده دارد. این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا شاگردان ونگر بعد از چند هفته پیروزی متوالی متوقف شوند.

همچنین لسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی در خانه میزبان کریستال پالاس بود که توانست با برتری سه بر یک  بالاخره بعد از مدت‌ها در لیگ برتر به برد برسد. احمد موسی، اوکازاکی و فوکس گل‌های گرگ‌ها را به ثمر رساندند و کابای تنها گل پالاس را وارد دروازه لسترسیتی کرد.

تابلوی نتایج:

بورنموث صفر – تاتنهام صفر

وستهام یک– ساندرلند صفر

سوانزی صفر – واتفورد صفر

آرسنال صفر – میدلزبورو صفر

هال سیتی صفر – استوک سیتی 2

لسترسیتی 3 – کریستال پالاس یک

برنلی 2 – اورتون یک

در آخرین دیدار امشب لیورپول از ساعت 20 در خانه پذیرای وستبرومویچ خواهد بود اما همه نگاه‌ها به دیدارهای فردای لیگ جزیره خواهد بود جایی که مورینیو با منچستریونایتد به خانه سابقش در چلسی بازمی‌گردد و منچسترسیتی پذیرای ساوثهمپتون خواهد بود.

در جدول رده‌بندی تیم‌های منچسترسیتی و آرسنال در صدر قرار دارند و تاتنهام در تعقیب این دو تیم به سر می‌برد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین