کد خبر: ۴۰۳۴۱۱
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸

بارسلونا به صدر جدول صعود کرد

بارسلونا در لحظات آخر با گل لیونل مسی از روی نقطه پنالتی والنسیا را شکست داد و به صدر جدول صعود کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
در سومین بازی هفته نهم لالیگا بارسلونا در مستایا برابر والنسیا قرار گرفت و سه دو بر میزبانش را شکست داد. در نیمه نخست در حالی که بازی هنوز به دقیقه 15 نرسیده بود آندرس اینیستا با خطای انسو پرس متوقف شد و به شدت از زانو آسیب دید.

هافبک اسپانیایی با چشمان گریان زمین را ترک کرد و ایوان راکیتیچ به جای او به میدان آمد. دقایقی بعد لیونل مسی با پاس راکیتیچ گل نخست بازی و بارسلونا را به ثمر رساند. آبی اناری ها پس از این گل به حملات خود ادامه دادند اما دیگو آلوس اجازه نداد دوباره دروازه‌اش باز شود. در دقایق آخر این نیمه‌ تراشتگن نیز مانع از باز شدن دروازه بارسلونا شد. در این نیمه خوسه گایا نیز به علت آسیب دیدگی زمین بازی را ترک کرد و آیمن آبدنور جایگزینش شد.

در نیمه دوم جریان بازی عوض شد. مونیر حدادی بازیکن پیشین بارسلونا برای والنسیا در دقیقه 52 گلزنی کرد. تنها چهار دقیقه بعد نانی گل دوم میزبان را به ثمر رساند و والنسیا از حریفش پیش افتاد اما لوییس سوارس در دقیقه 62 گل تساوی را به ثمر رساند. در ادامه هر دو تیم چند فرصت خوب گلزنی داشتند اما نتوانستند از آن بهره ببرند. در دقیقه آخر بازی داور یک پنالتی به نفع بارسا گرفت و مسی آن را تبدیل به گل کرد تا سه امتیاز بازی را آبی اناری ها کسب کنند.

بارسلونا با این پیروزی با 19 امتیاز در صدر قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، در نخستین بازی امروز اسپانیول با سه گل برابر ایبار متوقف شد. امشب رئال سوسیداد میزبان آلاوس است و گرانادا به مصاف اسپورتینگ خیخون می رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین