کد خبر: ۴۰۳۴۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲

انتشار تصویری مشکوک از لاشه یک یوز آسیایی

طی ساعات گذشته تصویری از لاشه یک یوزپلنگ آسیایی در فضای مجازی منتشر شد که توضیحات ذیل آن حکایت از احتمال کشته شدن یک یوز در میامی عباس‌آباد استان سمنان در روز گذشته (30 مهر) داشته است.
آفتاب‌‌نیوز : طی ساعات گذشته تصویری از لاشه یک یوزپلنگ آسیایی در فضای مجازی منتشر شد که توضیحات ذیل آن حکایت از احتمال کشته شدن یک یوز در میامی عباس‌آباد استان سمنان در روز گذشته (30 مهر) داشته است.

انتشار تصویری مشکوک از لاشه یک یوز آسیایس

به گزارش تسنیم، معاون اداره کل حفاظت محیط زیست استان سمنان گفت: هیچ اتهامی متوجه این افراد نخواهد بود و لذا به جاست که بدون هرگونه نگرانی اطلاعاتی که در زمینه تصویر لاشه دارند را با سازمان حفاظت محیط زیست در میان بگذارند.

بهرامعلی ظاهری، معاون اداره کل حفاظت محیط زیست استان سمنان ضمن اظهار بی‌اطلاعی از کشف لاشه یوزپلنگ طی روزهای گذشته در استان سمنان به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم گفت: لاشه‌ای که در عکس دیده می‌شود مربوط به یوزپلنگی است که دستکم 20 روز از مرگش گذشته است و نمی‌تواند مربوط به روزهای گذشته باشد.
وی از عکاسان این عکس یا کسانی که از محل لاشه اطلاع دارند خواست نشانی محل کشف لاشه را در اختیار اداره کل محیط زیست استان سمنان قرار دهند و تضمین کرد: هیچ اتهامی متوجه این افراد نخواهد بود و لذا به جاست که بدون هرگونه نگرانی اطلاعاتی که در زمینه تصویر لاشه دارند را با سازمان حفاظت محیط زیست در میان بگذارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
0
0
وقتی در خبرهایتان محل دیده شدن حیوانات نادر را می نوبسید پشتش هم این قتل ها رخ می دهد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین