کد خبر: ۴۰۳۶۳۹
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸
فرمانده ناجا خبر داد

13 میلیون تماس با پلیس طی پنج ماه گذشته

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: کشور ما به به کمک خداوند متعال، برکت خون شهداء، امام(ره)، رهبر معظم انقلاب و همکاری و هماهنگی سازمان ها و نهادهای نظامی و انقلابی، امروز از امنیت کامل برخوردار است و در این امنیت نیروی انتظامی نقش اصلی و کلیدی دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
 سردار حسین اشتری روز یکشنبه در جمع همسران فرماندهان و مسئولان ناجا در دوره بصیرت در قم افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، امنیت از ارکان اصلی کشور است و مهمترین نقش را در این زمینه نیروی انتظامی برعهده دارد. 

وی با تقدیر از همسران فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی، نقش آنها را مهم، موثر و ارزنده توصیف کرد و گفت: نقش خانواده در موفقیت فرماندهان بسیار موثر است. 

اشتری، آرامش در خانواده را رکن و اساس یک مدیریت خوب دانست و افزود: آرامش در خانواده تاثیر مستقیم در عملکرد فرماندهان دارد و اگر نقش پشتیبانی کننده و همراهمی و هماهنگی شما نباشد موفقیتی در کار نیست، پس فرماندهان هر چه موفقیت دارند، مدیون همکاری شماست. 

فرمانده ناجا گفت: در نظام دینی هم همین نگاه وجود دارد و حضرت اباعبدالله الحسین(ع) نیز با خانواده به صحرای کربلا آمدند و شاید علت ماندگار شدن این واقعه جهانی این بوده است که همه از ورود تا اسارت و شهادت، با هم بودند. 

اشتری ابراز داشت: مراقب دشمن باشید، دشمن امروز خانواده را هدف گرفته به خصوص خانواده هایی که پاسدار ارزش ها و در خط ولایت و رهبری هستند. 
 
وی گفت: هر کس عشق به امام و رهبری دارد باید مواظب خود و خانواده اش باشد، به خانواده و فرزندان خود بیشتر محبت کنید، چرا که اگر شما این کار را انجام ندهید خدای ناکرده، دیگران این کار را انجام می دهند و در روایات و آیات هم داریم که بیشتر به خانواده هایتان محبت کنید و این حکمت دارد، باید با عنایت الهی و توسل به ائمه و توکل بر خدا بر مشکلات فائق بیاییم. 
 
وی خاطرنشان کرد: رفتار، اخلاق و برخورد ساده زیستی به خانواده ما آرامش می دهد، به دنبال تجملات رفتن، برکت و آرامش را از انسان می گیرد. 
 
اشتری در زمینه فرهنگی افزود: 26 دستگاه مسئول هستند اما نیروی انتظامی، وظیفه اش را خوب انجام می دهد. جلوی فساد و شبکه هایی که مفسده دارند را می گیرد و اگر این زحمات نبود می فهمیدیم چه اتفاقی می افتد. 

فرمانده ناجا تصریح کرد: سیلی آمده و نیروی انتظامی جلوی آن را گرفته است ولی بالاخره یک مقداری هم این سیل اثر خود را گذاشته است. 
 
اشتری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که نیروی انتظامی در سال، 25 میلیون خدمت ارائه می دهد، افزود: گرچه کار ما اجرایی و عملیاتی است و خدماتی نیست ولی خدمتی که به مردم ارائه می دهیم از سایر دستگاه ها بیشتر است. 

وی گفت: طی پنج ماه گذشته 13 میلیون تماس با پلیس گرفته شده و هم چنین 450 هزار تماس از طریق 197 انجام شده که همه آنها پاسخ داده شده است و 80 تا 90 درصد به آنها رسیدگی شده و این نشان می دهد که ارتباط نیروی انتظامی با مردم استثنایی است. 

به گزارش ایسنا،وی تصریح کرد: باب شهادت در نیروی انتظامی باز است و این افتخار نصیب هر کسی نمی شود، گرچه طی سال های اخیر با تجهیزاتی که وارد نیروی انتظامی شده، 50 درصد شهدای ما کاهش پیدا کرده است ولی با آموزش های لازم و استفاده از ابزارهای نوین، سعی در این است که کمترین خسارت را نیروی ما در ماموریت ها متحمل شود. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین