کد خبر: ۴۰۳۷۴۱
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰

مالزی خواستار حل عادلانه و منصفانه موضوع فلسطین در شورای امنیت شد

مالزی از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواست مسئولیت های خود را در چارچوب منشور سازمان ملل برای پیدا کردن یک راه حل عادلانه و منصفانه در مورد موضوع فلسطین انجام دهد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا، وزارت امور خارجه مالزی روز دوشنبه در بیانیه ای همزمان با روز ملل متحد، تاکید کرد: این طولانی ترین درگیری در تاریخ سازمان ملل باقی مانده است.
مالزی همچنین تصریح کرد که به حمایت و تعهد خود نسبت به تلاش های شورای امنیت و سازمان ملل متحد در مبارزه با تروریسم ادامه خواهد داد، چون تروریسم 'در حال حاضر تهدیدی جدی برای صلح و امنیت بین المللی است'.

وزارت امور خارجه مالزی اعلام کرد به مشارکت فعالش در ماموریت های صلح بانی سازمان ملل است که یک مکانیزم بین المللی برای حفظ صلح و امنیت بین المللی است، ادامه خواهد داد.
24 اکتبر سال 1945 میلادی منشور ملل متحد به تصویب بسیاری از کشورهای جهان رسید و سازمان ملل متحد تحقق یافت و این روز در سراسر جهان، روز ملل متحد نامیده شد.

وزارت امور خارجه مالزی اعلام کرد این کشور به عنوان یک عضو غیر دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد برای سال های 2016- 2015 همکاری نزدیکی با دیگر اعضای شورا برای انجام مأموریت حفظ صلح و امنیت بین المللی که در منشور سازمان ملل قید شده است، خواهد داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین