کد خبر: ۴۰۳۷۷۲
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹

با ملانیا ترامپ، بانوی‌اول احتمالی امریکا آشنا شوید+تصاویر

ملانیا تا دهه ۷۰ و ۸۰ میلادی در شرق اروپا بزرگ شد. کسانی که ملانیا را از کودکی شناخته‌اند می‌گویند که او دختری نرم‌خو و ملایم بوده است و می‌تواند بانوی اول ایالات متحده شود...
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین‌الملل- شکبه خبری «سی ان ان» با انتشار گزارشی به اسلوونی رفته است؛ زادگاه ملانیا ترامپ همسر دونالد ترامپ، نامزد جنجالی انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا از حزب جمهوریخواه. این شبکه خبری در این باره می‌نویسد: «یکی از افرادی که از دوران کودکی با ملانیا دوست بوده است می‌گوید که دونالد باید بیشتر به حرف‌های ملانیا گوش دهد. این حرفی است که مردم در سونیتسا شهر ملانیا یک شهر صنعتی آرام در اسلوونی با پنج هزار نفر جمعیت در دره‌ای سرسبز و واقع شده در مرکز آن کشور می‌گویند. 

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ این شبکه خبری در ادامه می‌افزاید: «ملانیا تا دهه ۷۰ و ۸۰ میلادی در شرق اروپا بزرگ شد. کسانی که ملانیا را از کودکی شناخته‌اند می‌گویند که او دختری نرم‌خو و ملایم بوده است و می‌تواند بانوی اول ایالات متحده شود و به او افتخار می‌کنند. ملانیا در سال ۱۹۷۰ میلادی متولد شد؛ زمانی که دیکتاتور کمونیستی در زادگاهش حاکم بود. او دختر یک کارگر نساجی و ویکتور یک فروشنده خودرو بود. دوستانش می‌گویند که از این نظر پدرش به شوهرش شباهت داشته است. تصاویری وجود دارند که ملانیا را در سال ۱۹۷۷ میلادی در کارخانه نساجی‌ای نشان می‌دهند که مادرش در آنجا کار می‌کرده است. یکی از همکلاسی‌ها و همسایگان ملانیا می‌گوید:«او هیمشه بسیار پیچیده بود و به شدت سنتی بار آمده بود؛ در این رابطه او متفاوت از ما بود.»

سی ان ان همچنین تصویر آپارتمانی که ملانیا در آن بزرگ شده بود را متتشر کرده است. دوست او در ادامه می‌افزاید: «او به‌خوبی و با ملایمت صحبت می‌کرد. او همیشه باعث می‌شد تا جمع بچه‌ها با یکدیگر متحد باشند.» او می‌افزاید: «ملانیا هیچ‌گاه نمی‌گفت که می‌خواهد مدل شود؛ او می خواست طراح شود اما من همواره احساس می‌کردم که این شهر برای او بیش از اندازه کوچک است و او جای پیشرفت زیادی دارد.» 

این شبکه خبری در ادامه به نقل از «اشتاین جرکو» عکاس که در سال ۱۹۸۷ میلادی توجهش به سوی ملانیا که در آن زمان یک دانش‌آموز دبیرستانی در لیوبلیانا بود، جلب شده بود می‌گوید: «او کمی خجالتی بود اما همه چیز را به سرعت یاد گرفت. او در دفعات بعدی همانند یک مدل حرفه‌ای رفتار می‌کرد.»

او می‌گوید که ملانیا می‌تواند بانوی اول شگفت‌انگیزی برای امریکا باشد. این شبکه خبری در ادامه اما اشاره می‌کند این‌که او در خارج از ایالت متحده متولد شده، بسیاری از اعضای کارزار ترامپ را نگران کرده است. 

«پترا» یکی از دوستان ملانیا می‌گوید: به یاد می‌آورد در روزهای دبیرستان در اواخر دهه ۸۰ میلادی او به همراه ملانیا در آپارتمانی در لیوبلیانا  به سر می‌برد. می‌گوید: «او بسیار بامزه بود؛ اغلب اوقات جدی نبود و اکثرا شوخی می‌کرد و ما هردو عاشق مد و طراحی بودیم؛ هر دو دختران آرامی بودیم. او می‌گوید که یک شب ملانیا با یک نوجوان محلی به نام پیتر در باری در مرکز پایتخت اسلوونی دیدار کرد. آن پسر شماره‌اش را پشت دستش نوشت و گفت که دوست دارد بازهم با یکدیگر دیدار کنند. پیتر برای خبرنگار سی ان ان، از روز ملاقات با ملانیا در دهه ۸۰ میلادی می‌گوید. او اشاره می‌کند که در آن روز ملانیا سیگار نکشید و مشروب زیادی نخورد. او که اکنون کارشناس روابط عمومی است و هنوز هم در اسلوونی به سر می‌برد می‌گوید: «او ذهن متمرکزی داشت؛ فکر می‌کنم می‌دانست هر کاری را که بخواهد می‌تواند انجام دهد. پیتر می‌گوید که رابطه آن‌ها تنها چند ماه به طول انجامید و او پایتخت را برای خدمت در ارتش ترک کرد. ملانیا نیز کار مدلینگ خود را آغاز کرد. او آخرین مکاتبات خود با ملانیا را در قالب یک کارت پستال نشان می‌دهد و می‌گوید که ملانیا با ارسال کارتی از آمریکا برای او نوشته است که مدت‌هاست او را نه دیده و در نتیجه کارت را از کنار دریا برایش می‌فرستد و از او خواسته که برایش از خودش بنویسد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
1
20
مطمئنید عکسها متعلق به ملانیاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
2
21
چرا اینقد از دور نشان دادید نکنه
شما به جای ترامپ غیرتی شدید
در ضمن احتمال یک به 100هستش ایشان ببرن
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
2
6
چرا اینقد از دور نشان دادید نکنه
شما به جای ترامپ غیرتی شدید
در ضمن احتمال یک به 100هستش ایشان ببرن
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
2
4
چرا اینقد از دور نشان دادید نکنه
شما به جای ترامپ غیرتی شدید
در ضمن احتمال یک به 100هستش ایشان ببرن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
1
5
به نظر می رسه عکس متعلق به همسر ترامپ نیست
حق بین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
4
13
ترامپ هرزه و مغز پوک که کسی نیست تا شما حتی با منظر احتمالی سخنی از این فرد بگویید... واقعا که...
ملانیا دوست
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
0
3
یعنی من دیوونه ملانیا هستم خیلی خواستنیه
آرين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
2
1
اگه ترامپ ببره خيلى بهتر ميشه چون جنگ طلبى در وجودش نيست
غلونزا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
1
1
اتفاقأ ترامپ پیروز میشه این- این هم نشون/
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین