کد خبر: ۴۰۳۹۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

برگ‌های پاییزی پارک‌های سنندج جمع‌آوری نمی‌شود

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: با توجه به اینکه سال گذشته برگ‌های پاییزی پارک ملت جمع آوری نشد و مورد استقبال چشمگیر شهروندان قرار گرفت، بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته امسال هم برگ‌های پاییزی از هیچ کدام از پارک‌های سطح شهر جمع آوری نمی‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : آرش رخزادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: ریزش برگ درختان در فصل پاییز زیبایی خاصی به معابر و پارک‌های سطح شهر می‌بخشد و همواره این تصاویر مورد استقبال عموم شهروندان است.

وی افزود: اگر چه ریزش برگ‌های پاییزی زیبایی‌های خاصی دارد ولی تلاش کارگران خدمات شهری در راستای جمع آوری این برگ‌ها در فصل پاییز دوچندان می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج عنوان کرد: سال گذشته برگ‌های پاییزی پارک ملت جمع آوری نشد و این امر مورد استقبال چشمگیر شهروندان قرار گرفت.

وی از جمع آوری نکردن برگ‌های پاییزی در تمامی پارک‌های سطح شهر خبر داد و گفت: امسال با برنامه ریزی صورت گرفته این برگ‌ها تا اواخر فصل پاییز جمع‌آوری نمی‌شود و در صورت امکان طی مراسمی و با حضور شهروندان این برگ‌ها جمع آوری خواهد شد.

رخزادی در خصوص جمع آوری برگ‌های پاییزی در معابر و خیابان‌ها گفت: با توجه به اینکه این برگ‌ها در هنگام بارش باران در سطح شهر موجب مسدود شدن کانال‌های هدایت آب‌های سطحی می‌شوند جمع آوری نکردن آن در سطح شهر بواسطه آب گرفتگی معابر امکانپذیر نیست.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج افزود: در حال حاضر کارگران خدمات شهری شهرداری سنندج در دو شیفت صبح و عصر و هر روز به مدت 6 ساعت کار جمع آوری برگ‌های پاییزی از معابر و خیابان‌های سطح شهر را انجام می‌دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
0
0
خوبه اگر باعث جمع شدن پشه و آلودگی در روزهای گرم نشود
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین