کد خبر: ۴۰۳۹۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶

علوی: استفاده ابزاری از پروژه نفوذ مقابله با این مساله را به انحراف می کشاند

وزیر اطلاعات با تاکید بر این که این وزارتخانه بر موضوع نفوذ اشراف کامل اطلاعاتی دارد، گفت: سوء استفاده ابزاری از پروژه نفوذ در منازعات سیاسی، مقابله با این مساله را به انحراف می کشاند.
آفتاب‌‌نیوز : حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی روز سه شنبه در پاسخ به سوال 3 نماینده مجلس شورای اسلامی درباره پروژه نفوذ و اقدامات وزارت اطلاعات در این باره افزود: برخورد سطحی و غیر هوشمندانه با راهبرد رهبر معظم انقلاب اسلامی جفا به این هشدار است.

وی تاکید کرد: با مطالعه دقیق، هوشیاری در اجرا، اشراف بر مصادیق محتمل نفوذ و زیر ضربه بردن مصادیقی که نفوذ در آن مسلم شده است از لوازم کار مقابله با نفوذ است.

به گزارش ایرنا ، وزیر اطلاعات برای پاسخ به سوال مشترک جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد، حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم و حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر درمورد اقدامات این وزارتخانه درجلوگیری و برخورد با مصادیق نفوذ در جامعه علمی و فرهنگی کشور، سفر جیم داباکیس سناتور آمریکایی به تهران، علت انعقاد قرارداد با یک شرکت فرانسوی برای بازی های رایانه ای در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی حضور یافت.
کریمی قدوسی به نمایندگی این سوال مشترک را مطرح کرد.

در آغاز این جلسه وزیر اطلاعات پیشنهاد برگزاری جلسه غیرعلنی کرد که مجلسی ها نپذیرفتند اما در هنگام پاسخ حجت الاسلام و المسلمین علوی به این سوال تعدادی از نمایندگان خواستار برگزاری جلسه غیرعلنی شدند که وزیر اطلاعات همچنان خواستار برگزاری جلسه علنی بود.
پس از رای گیری نمایندگان مجلس مخالفت خود را با برگزاری این جلسه به صورت غیرعلنی اعلام کردند.

خبر در حال تکمیل است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
0
1
سلام
درود بروزیر محترم
نمایندگان سئوال کننده ودلواپس کوتاه نظرچنانچه واقف به امنیت پایدار ایران که نتیجه زحمات بی دریغ نیروهای نظامی وانتظامی وسربازان گمنام اقا امام زمان عج(که انشاا..خدانگهدارشان باد )بودنند هرگز به دنبال سئوال در مورد نفوذ نمیرفتند وزمانی که دولت کریمه شان بود سناتور امریکایی به ایران امدککشان گزیده نشد برای چه امد؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین