کد خبر: ۴۰۴۰۷۸
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵

قاتلان معلم جوان دستگیر شدند

ساعات پایانی یکشنبه هفته جاری بود که کشف یک جسد سوخته در یکی از جاده‌های روستاهای تکاب از توابع استان آذربایجان غربی به دادسرای این شهرستان گزارش شد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش میزان، ساعات پایانی یکشنبه هفته جاری بود که کشف یک جسد سوخته در یکی از جاده‌های روستاهای تکاب از توابع استان آذربایجان غربی به دادسرای این شهرستان گزارش شد.

بر اساس تحقیقات اولیه مشخص  شد که قاتل که پسری 25 ساله و معلم است، شامگاه از منزل خود در شهرستان تکاب خارج شده و توسط فرد یا افرادی به قتل رسیده و در داخل خودروی سواری سوزانده شده است.

حمید مصطفوی بازپرس این پرونده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با تشریح جزئیات این قتل گفت: مقتول «الف – ک» به شغل معلمی اشتغال داشته شب حادثه پس از خروج از منزل خود ناپدید شده و در نهایت بر اساس گزارش‌های مردمی، جنازه سوخته وی در یک خودرو 405 در جاده روستایی قره عمر - گوی آغاج در 25 کیلومتری شهرستان تکاب کشف شد.
مصطفوی گفت: تحقیقات نشان می‌داد که آتش گرفتن خودرو بر اثر تصادف یا برخورد با صخره نبوده است و علت دیگری دارد.

بازپرس جنایی تکاب افزود: در ادامه، تحقیقات برای شناسایی قاتل یا قاتلان و کشف علت قتل براساس سرنخ هایی که از این جنایت به دست آمده آغاز شد تا نهایتا پس از بررسی‌ پرینت مکالمات مقتول و تحقیقات پلیسی و بازپرسی راز این جنایت مخوف کشف و قاتلان که یک زن و سه مرد بودند در کمتر از 24 ساعت دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: تحقیقات برای شناسایی علت قتل در دست اقدام است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین