کد خبر: ۴۰۴۲۳۷
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸

دلیل سرگردانی 200 زائر ایرانی در مرز چذابه

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین گفت: 200 زائر ایرانی در مرز چذابه به دلیل عدم معرفی امضای کنسول عراق در اهواز سرگردان شده بودند که با رایزنی با سفارت عراق در تهران و مسئولان استان خوزستان این مشکل حل شد.
آفتاب‌‌نیوز : حمیدرضا گودرزی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس،‌ درباره سرگردانی 200 زائر ایرانی در مرز چذابه گفت: دلیل این امر عدم معرفی امضا کنسول عراق در اهواز بود که با رایزنی صورت گرفته با سفارت عراق در تهران و همچنین مسئولان استان خوزستان این مشکل رفع شد.

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین افزود: این 200 زائر که متعلق به چند کاروان بودند روز گذشته (سه‌شنبه) از مرز ایران عبور کرده و وارد خاک عراق شده بودند اما ویزای آنها توسط اداره گذرنامه عراق مورد تایید قرار نگرفته و به مرز چذابه بازگردانده شدند.

گودرزی از مشتاقان حضور در راهپیمایی اربعین خواست که برای عدم برخورد با چنین مشکلاتی بهتر است برای دریافت روادید و زمان دقیق خروج از مرز‌های ایران و عدم اذحام در آنجا در سامانه سماح ثبت نام کرده و به سهولت و بدون دردسر به عراق سفر کنند.

یاسر عبدالقادر موید سرکنسول عراق در کشورمان ویزای این افراد را مشکل دار اعلام کرد و گفت: عدم تطبیق امضای این ویزاها علت اصلی بازگرداندن زائران ایرانی بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین