کد خبر: ۴۰۴۴۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱

دزد سابقه‌دار میدان انقلاب دستگیر شد

رییس کلانتری 148 انقلاب از دستگیری سارق سابقه دار خودرو در محدوده میدان انقلاب خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ امیری راد در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دستگیری این سارق گفت: از مدتی قبل و درپی وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخل خودرو در محله جمالزاده و خیابان دکتر قریب، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران کلانتری 148 انقلاب قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران کلانتری با راه‌اندازی گشت های آشکار و پنهان اقدامات خود برای دستگیری این سارق را آغاز کردند، گفت: سرانجام مدتی بعد مأموران این سارق را حین سرقت لوازم داخلی یک خودرو مشاهده کرده و برای دستگیری وی، وارد عمل شدند که این سارق اقدام به فرار کرده و با سوار شدن به خودروی سواری‌اش سعی در دور شدن از مأموران را داشت که در نهایت در تعقیب و گریز با مأموران دستگیر و به همراه خودروی اش به مقر انتظامی منتقل شد.

رییس کلانتری 148 انقلاب با اشاره به انجام بازجویی از این سارق و بررسی سوابقش گفت: در بررسی سوابق متهم مشخص شد که وی یکی از سارقان سابقه دار و حرفه ای این محدوده است و پیش از این چند بار دستگیر و به زندان افتاده بود اما پس از آزادی دوباره دست به سرقت زده است.

امیری راد با بیان اینکه متهم با خودروی سواری اش به سرقت می رفت، ادامه داد: در بازجویی های اولیه او منکر هر نوع اقدام به سرقت شد اما پس از رویارویی با ادله و شواهد به ناچار لب به اعتراف گشود و به بیش از 5 فقره سرقت از خودرو در محدوده میدان انقلاب اعتراف کرد.

به گفته وی، متهم پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

امیری راد به شهروندان توصیه کرد که از نصب تزئینات گران قیمت بر روی خودرو های خود خودداری کرده و لوازم با ارزش خود را روی صندلی های خودرو رها نکنند و حتیتا حد امکان، خودروی خود را در پارکینگ پارک کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Mauritius
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
0
0
بعد از دو ساعت آزاد شد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین