کد خبر: ۴۰۴۴۶۴
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳

ویسی: داوری عملکرد خوبی نداشته

سرمربی تیم سپاهان می‌گوید داوری دیدار تیمش برابر سایپا عملکرد خوبی نداشته است.
آفتاب‌‌نیوز :
 عبدالله ویسی در نشست خبری پس از تساوی تیمش برابر سایپا گفت: بازی روی توپ‌های بلند بود. بازیکن ما خیلی راحت اخراج شد. ما راحت می‌دش برنده باشیم. از اینکه می‌گویند مسئولان اصفهانی هستند گله دارم. بازهم خدا را شکر می‌کنم که یک امتیاز را گرفتیم. خطای بازیکن ما خیلی معمولی بود. هیچ خطری نداشت و براحتی اخراج شد. دروازه بان حریف 5 دقیقه زمین افتاده بود و کلا 7 دقیقه وقت اضافه گرفته شد ولی در نیمه دوم وقت اضافه زیادی گرفته شد و در نهایت باید وقت اضافه 4 دقیقه اعلام می‌شد. متاسفانه داور سوت های 50-50 را به سود حریف زد. انتظار داریم برای داوران نام تیم‌ها و مربیان اهمیتی نداشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تیمش نتوانسته مانند استقلال خوزستان در فصل قبل باشد، گفت: ما با وجود تغییرات زیاد در بالای جدولیم. آینده خوبی برای سپاهان رقم می‌خورد. ما نگران چیزی نیستیم. مردم انتظار قهرمانی دارند ولی نمی‌شود ره صد ساله را یک شبه رفت. ما بازیکن یک میلیارد و خورده‌ای را در خط حمله داشتیم ولی امروز مهاجم ما امروز 70 میلیونی بود.

به گزارش ایسنا،سرمربی سپاهان در پایان و در واکنش به سوالی درباره درگیری پاپی و نماینده فدراسیون گفت: من ندیدم و اگر چنین چیزی باشد و پاپی مقصر باشد، با او برخورد می‌کنیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین