کد خبر: ۴۰۴۴۶۶
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵

برتری استقلال برابر فولاد در نیمه نخست

استقلال با یک گل موفق شد تا در پایان نیمه نخست از سد فولاد خوزستان بگذرد.
آفتاب‌‌نیوز :
دیدار تیم‌های فولاد و استقلال در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برتری یک گله آبی‌ها به پایان رسید. تک گل این نیمه را جابر انصاری در دقیقه 35 به ثمر رساند.

در ابتدای این نیمه تیم فولاد بازی تهاجمی‌ای را از سوی خود به نمایش گذاشت و چند فرصت نصفه و نیمه را به دست آورد اما نتوانست از آنها استفاده کند. از جمله این فرصت‌ها در دقیقه هفتم بود که ساسان انصاری از یک قدمی دروازه استقلال، توپ را با سر به اوت زد.

در اواسط نیمه اول تیم استقلال کمی به جلو آمد و اینبار توپ و میدان در اختیار آبی‌های پایتخت بود. آنها در دقیقه 23 توسط علی قربانی می‌توانستند به گل برسند اما ضربه سر او راهی به دروازه پیدا نکرد.

به گزارش ایسنا، در دقیقه 35 این دیدار استقلال به گل نخست بازی دست یافت. ارسال مگویان برای جابر انصاری با ضربه سر خوب این بازیکن همراه شد تا بازی یک بر صفر شود.

در ادامه تیم فولاد تلاش زیادی برای تغییر نتیجه از خود نشان داد اما توپ‌های آنها نتوانست گلی به ارمغان داشته باشد تا بازی با حساب یک بر صفر در پایان نیمه نخست به پایان برسد.

ترکیب استقلال: سید مهدی رحمتی ، لئوناردو پادووانی، رابسون جانواریو، امید ابراهیمی، کاوه رضایی، هرائر مگویان، یعقوب کریمی، فرشید اسماعیلی، بختیار رحمانی، جابر انصاری و علی قربانی.

ترکیب فولاد:  وحید طالب لو، ساسان انصاری، ایوب والی، عبدالله کرمی، حمید بوحمدان، اسماعیل شریفات، ماتیاس چاگو، احمد عبدالله زاده، سروش سعیدی، یوسف وکیا و عبدالله ناصحی.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین