کد خبر: ۴۰۴۶۴۲
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲

گاف بزرگ ونگر در مورد مسوت اوزیل

سرمربی آرسنال که گمان می‌کرد نام مسوت اوزیل در فهرست توپ طلا قرار گرفته است، به او تبریک گفت اما یک خبرنگار گافش را به او گوشزد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 مجله فرانس فوتبال اسامی 30 بازیکن اولیه برای کسب توپ طلای 2016 را اعلام کرد که در آن نام چند بازیکن که انتظار می‌رفت در این فهرست باشند، به چشم نمی‌خورد. یکی از این بازیکنان مسوت اوزیل است که با آلمان در یورو 2016 و آرسنال نمایش خوبی داشت.
به گزارش ایسنا به نقل از دیلی‌میل،آرسن ونگر که ابتدا تصور می‌کرد نام اوزیل در فهرست توپ طلا قرار گرفته است، در این زمینه گفت: به او تبریک می‌گویم ولی همچنان مخالف این جایزه هستم و معتقدم توپ طلا با روحیه فوتبال همخوانی ندارد. توپ طلا باعث می‌شود بازیکنان فقط به خودشان فکر کنند و موفقیت تیمی در اولویت قرار نگیرد. به همین خاطر مخالف چنین جایزه‌ای در فوتبال هستم و معتقدم توپ طلا و توجه زیاد به آن در حال نابود کردن روح فوتبال است.

در ادامه وقتی خبرنگار دیگری به ونگر گفت که نام اوزیل در فهرست نامزدها وجود ندارد، سرمربی فرانسوی گفت: نظرم درباره توپ طلا عوض نمی‌شود و هنوز معتقدم توپ طلا جایزه مفیدی برای فوتبال نیست. متاسفانه فقط درباره توپ طلا صحبت می‌شود و خیلی‌ها به آن توجه نمی‌کنند.

آرسنال فردا شب باید در هفته دهم لیگ برتر در زمین ساندرلند به میدان برود که با هدایت دیوید مویس نتایج خوبی در این فصل نگرفته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین