کد خبر: ۴۰۵۰۳۳
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۸

یکی دیگر از خوانندهای خوش صدای ایرانی مجوز گرفت

آلبوم «برگرد» كه تمامي ملودي‌هاي آن‌ از ساخته‌هاي خود اين هنرمند است با فضايي كاملأ متفاوت به همراه ١١ قطعه در آذر‌ماه منتشر خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس فرهنگی- اولين آلبوم رسمی فريمن خواننده دو زبانه كشور سرانجام در آذرماه ازطريق شركت نداي هنر ايرانيان به مديرمسئولي ميثم معافي، مديريت و به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ آلبوم «برگرد» كه تمامي ملودي‌هاي آن‌ از ساخته‌هاي خود اين هنرمند است با فضايي كاملأ متفاوت به همراه ١١ قطعه در آذر‌ماه منتشر خواهد شد.

صدور مجوز آلبوم موسیقی برای یک خواننده

 فريمن در گفت‌وگويي با «آفتاب‌نيوز»، درباره این آلبوم گفته است: من هم به نوبه خودم سعي كردم هر چه در توان دارم و تا اين لحظه ياد گرفته‌ام را با حال و هواي اين البوم آميخته كنم‌. به نظرم مشاركت افراد سرشناس موسيقي جهان در اين اثر گواه بر پيشرفت موسيقي نزد مخاطب ايراني را دارد و اميدوارم مورد رضايت و علاقه‌مندي هموطنان پر‌مهر كشورم واقع شود.

همچنين شب گذشته وي در صفحه اينساگرام خود پس از انتشار عكسي از مجوز اولين آلبوم رسمي خود نوشت: تشكر مي‌كنم از تمام مسًولين محترم وزارت ارشاد، خوشحالم از اين كه فضاي اميد تو كشورمون داره روز به روز بييشتر و گسترده‌تر ميشه و من قراره در همين فضا شروع به فعاليت كنم، هنرمند خوب تو كشورمون كم نداريم، اُميدوارم همشون فرصت اين رو پيدا كنن كه توي همين خاک، هنرشون رو با مردم كشور خودشون تقسيم كنن و باعث سربلندي كشور و خوشحالي مردمشون بشن.

یکی دیگر از خوانندهای خوش صدای ایرانی مجوز گرفت
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین