کد خبر: ۴۰۵۱۰۵
تعداد نظرات: ۸۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
"اجازه نمی‌دهم ریالی از حقوق معلمان از بین برود"

۳ اقدام ضرب‌الاجلی دانش آشتیانی برای آموزش و پرورش

فخرالدین احمدی دانش آشتیانی متولد ۱۳۳۴ و دانش آموخته دانشگاه امیرکبیر است. وی که عضو شورای سازمان پژوهش و رئیس مجتمع آموزشی مفید است به اذعان خودش از نزدیک با مسائل آموزش و پرورش آشناست و دغدغه‌های فرهنگیان و چالش‌های پیش روی دستگاه تعلیم و تربیت را می‌شناسد.
آفتاب‌‌نیوز :
 با دانش آشتیانی که پس از جدایی علی اصغر فانی از دولت، به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس شورای اسلامی معرفی شده درباره مسائل روز آموزش و پرورش از مشکلات صندوق ذخیره فرهنگیان گرفته تا معوقات و رتبه بندی معلمان به گفت‌وگو نشستیم. وی معتقد است آموزش و پرورش نیازمند کوچک سازی و پوست اندازی است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ فخرالدین احمدی دانش آشتیانی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به اینکه در صورت جلب رای اعتماد نمایندگان مجلس و تصدی پست وزارت آموزش و پرورش اقدامات فوری و ضرب‌الاجلی شما در آموزش و پرورش برای چند ماه باقی مانده از دولت تدبیر و امید چیست؟ اظهار کرد: یک برنامه دراز مدت و یک برنامه کوتاه مدت دارم. بنای بنده بر این است که در این مدت کوتاه مسائل و چالش‌های شدید موجود را در عین اینکه نگاهی نیز به برنامه های بلند مدت دارم، حل کنم. 

اولویت اولم رسیدگی به مسائل صندوق ذخیره فرهنگیان است

وی افزود: وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان یکی از مسائلی است که در جامعه مطرح است و یکی از اولویت‌های اصلی بنده نیز رسیدگی به مسائل صندوق ذخیره فرهنگیان و بررسی اتفاقاتی است که در آنجا رخ داده؛ از حالا اطلاعاتی را در این باره دریافت کرده‌ام و پیگیرم تا خدایی ناکرده حقوق معلمان تضییع نشود.

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با بیان اینکه در این مسئله بسیار قاطع هستم و اجازه نمی‌دهم ریالی از حقوق معلمان از بین برود اظهار کرد:  قوه قضائیه و ارگان‌های مربوط با متخلفان برخورد خواهند کرد. در کنار رسیدگی به تخلفات حتما باید یک ساختار اقتصادی برای صندوق درنظر گرفت که بهره‌وری بالاتری داشته باشد و عایدات آن نصیب فرهنگیان شود.

دانش آشتیانی افزود: در حال حاضر بحث روی بازدهی  فعالیت های اقتصادی فعلی صندوق نیست، بلکه شبهاتی نظیر اینکه از حقوق معلمین به اشکال نادرست در اختیار اشخاصی قرار گرفته مطرح است و باید رسیدگی شود. شاید لازم باشد در کنار اقدامات قوه قضائیه ما نیز یک حسابرسی انجام دهیم و  یک بازنگری کلی داشته باشیم. پروژه‌های دیگر نیز باید بررسی شوند و وضعیت آنها را مطالعه کنیم که آیا سودده هستند یا خیر. باید ساختار اقتصادی صندوق را بهبود ببخشیم تا بتواند در جهت کمک به فرهنگیان گام های موثرتری بردارد.

برای دولت شرط نگذاشته‌ام، اما پرداخت مطالبات فرهنگیان را با جدیت دنبال می‌کنم

وی چالش دیگر پیش روی آموزش و پرورش  را معوقات پایان خدمت بازنشستگان دانست و گفت: معوقات مسئله آنی وزارتخانه است و باید دنبال شود. هرچند وضعیت خود دولت از نظر مالی مطلوب نیست ولی باید نهایت تلاش را انجام داد تا اگر تمام مطالبات هم محقق نشد قسمتی از آن دریافت شود. از حالا صحبت هایی با دولت داشته‌ام و از آنها خواسته‌ام که به این مسئله توجه کنند.

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه آیا پرداخت مطالبات فرهنگیان جزو شروط شما برای دولت است؟ گفت: خیر  بنده شرط نمی گذارم  اما فردی هستم که بواسطه تعاملی که با افراد دولت و  رئیس جمهور دارم این مسائل را دنبال می کنم و امیدوارم نتیجه داشته باشد. 

دانش آشتیانی افزود: با معلمان و فرهنگیان در ارتباط هستم و آنها عنوان می کنند "جدای از مسائل مالی، شان و منزلت ما افت پیدا کرده است" . باید اقداماتی برای بازگرداندن این اعتماد از دست رفته انجام داد. معلمان معتقدند نماینده آنها باید از حقوقشان دفاع کند؛ نه آنکه توجیه گر باشد. تلاش می کنم این مسئولیت سنگین نمایندگی معلمان را در همه جا از دولت و سازمان مدیریت گرفته تا سطح اجتماع به خوبی ایفا کنم. معلمان بارها به بنده گفته اند همین که احساس کنند وزیرشان پیگیر مسائل آنهاست برایشان ارزشمند است.

رتبه بندی معلمان خوب اجرا نشد/ مراحل بعدی را کلید می‌زنیم

وی در ادامه اجرای طرح رتبه بندی معلمان را یکی دیگر از اولویت‌های پیش رو دانست و گفت: رتبه بندی معلمان خوب اجرا نشده است و باید مراحل بعدی آن را کلید بزنیم.

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه آیا ایجاد سازمان معلمی که در برنامه‌های شما آمده است در راستای احقاق حقوق معلمان است؟ گفت: هدف از ایجاد سازمان نظام معلمی تنها احقاق حقوق معلمان نیست بلکه آموزش و پرورش باید به نهادهای مردمی توجه کند. تشکل ها و ان. جی. او ها می توانند کمک حال آموزش و پرورش باشند زیرا نماینده فرهنگیان هستند.

تشکل‌ها، بازوی وزیر آموزش و پرورش هستند

دانش آشتیانی افزود:  امکان دارد چالشی مطرح باشد که بتوانیم با این صاحبنظران مطرح کنیم. در واقع تشکل ها می توانند بازوی خوبی برای وزیر باشند. امیدواریم این سازمان را ایجاد کنیم تا فرهنگیان بتوانند از حقوق صنفی خود دفاع کنند و در کنار آموزش و پرورش باشند تا عملکرد این وزارتخانه را ارتقاء دهیم.

وی با بیان اینکه معتقدم نمی توان مسائل آموزش و پرورش را با ساختارهای فعلی حل کرد گفت: حتما باید نهادهای مختلف کمک کنند، باید خانواده ها مشارکت داشته باشند و نگاه ما این باشد که خانواده‌ها را  در تصمیم سازی ها دخالت دهیم. از این منظر نگاهم این نیست که باید همه مسائل آموزش و پرورش را در درون ساختار فعلی حل کرد. بلکه باید نگاهی به بیرون داشت و از پتانسیل ها و ظرفیت های بیرون آموزش و پرورش برای ارتقای این وزارتخانه استفاده کرد.

کوچک سازی آموزش و پرورش و تفویض اختیارات به مدارس

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در پاسخ به پرسشی پیرامون حرکت کند وزارت آموزش و پرورش در درون یک ساختار قدیمی و سیاست مدنظر برای احیای ساختار آموزش و پرورش اظهار کرد: در روال مدیریت و برنامه ریزی های جدید تاکید بر این است که نباید ارگان‌ها و دستگاه‌های ستادی  تصدی گری در امور داشته باشند. باید فعالیت ها را با تفویض اختیارات به حوزه‌ها و لایه های پایین تر انجام داد. بخصوص باید اختیارات مدرسه و فرآیندهای داخل مدرسه را افزایش دهیم و دستگاه ستادی بر سیاست گذاری متمرکز شود. از این منظر این ساختار باید تغییر پیدا کند و کوچک سازی انجام شود.

وی افزود: البته این یک برنامه درازمدت است و در کوتاه مدت امکان پذیر نیست، اما مهم است که در راستای این  سیاست حرکت کنیم. آموزش و پرورش باید یک دستگاه فکری چابک باشد. فرض کنید اگر بنده به عنوان  وزیر بخواهم گرفتار مکاتبات اداری شوم به روزمرگی مبتلا خواهم شد لذا باید اختیارات را واگذار و یک ستاد فکری قوی ایجاد کرد.  لازم است مجموعه ای چون آموزش و پرورش پوست بیاندازد. 

دانش آشتیانی درباره ضرورتهای بهسازی نیروی انسانی در آموزش و پرورش گفت: مسلما در این مسیر نیازمند توانمندسازی معلمان هستیم و این امر در دستورکار بنده قرار دارد. در این پروسه دانشگاه فرهنگیان می‌تواند کمک حال باشد. اجرای برنامه‌های ما در مدرسه نیاز به وجود معلمانی دارد که بینش‌ها و نگرش‌هایشان نسبت به برنامه‌ها روشن شود و اهداف را بدانند البته کارگاه ها و دوره‌های آموزشی در ساختار فعلی پیش بینی شده اما باید انسجام بیشتری پیدا کند و برای توانمندسازی معلمان برنامه جدی داشته باشیم.

باید از اشخاصی که قصد راه اندازی مدارس غیردولتی را دارند حمایت کنیم

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه ""شما تجربه موفق مدارس غیردولتی مفید را دارید، نگاه شما به مقوله مشارکت و بویژه خصوصی سازی که مدتی است مباحثی پیرامون آن مطرح است چیست؟" اظهار کرد: معتقدم در فرهنگ مردم ما تحصیل فرزندان بسیار اهمیت دارد. از سوی دیگر مردم  آمادگی کمک به نظام آموزش و پرورش را دارند و خیرین مدرسه ساز نمونه بارز آن هستند که اعتبارات کلانی را برای ساخت مدارس صرف می‌کنند و دارای ساختار مستقل هستند. نمی‌توان این ظرفیت و پتانسیل‌ها  را نادیده گرفت.   

وی افزود: این مشارکت‌ها را باید نه تنها در توسعه فیزیکی فضاهای آموزشی بلکه در حیطه نرم افزاری بسط و گسترش داد و حتی خیرین در توانمندسازی معلمان کمک کنند. علاوه بر این افرادی که تمایل دارند مدیریت مدرسه ای را بر عهده بگیرند باید مورد حمایت قرار بگیرند و امکانات و تسهیلاتی برایشان فراهم شود. واقعیت این است که دولت به تنهایی از پس این کار بر نمی‌آید وقتی مشارکت بخش خصوصی بهره مند شویم کمک می شود تا بیشتر به مدارس دولتی بپردازیم و سرمایه گذاری بهتری انجام دهیم و بر کیفیت بخشی مدارس دولتی تمرکز کنیم.  

دانش آشتیانی تاکید کرد: بحث واگذاری مدارس هم در سال گذشته مطرح بود و می‌تواند یکی از صور جذب مشارکت ها باشد اما سعی می‌کنیم درگیر مسائل چالش زا نشویم تا از برنامه اصلی باز بمانیم. این طرح نیز به زمینه سازی و بررسی بیشتر نیاز دارد و باید طوری آن را سازمان دهی و اجرا کرد که شائبه استفاده رانتی را ایجاد نکند.

دانش آموزان باید مهارت های زندگی را در مدارس بیاموزند

 وی درباره رویکرد اجتماعی و فرهنگی در مدارس و بویژه در قبال آسیب‌های اجتماعی گفت: اگر بخواهیم نگاه ریشه‌ای به این موضوع داشته باشیم باید بررسی کنیم که چرا این بحران ها به وجود آمده اند. اعتقادم بر این است که ایجاد بحران‌ها به این نگرش باز می گردد که تعریف ما برای مدرسه صحیح نبوده و مدرسه به جایگاهی برای آموزش تبدیل شده است و به پرورش نپرداخته ایم. البته منظور از پرورش، فعالیت های جاری پرورشی در مدارس نیست و فراتر از آن است. 

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش ادامه داد: مدرسه جایگاهی است که دانش آموزان باید مهارت‌های زندگی را در آن بیاموزند. مسئولیت پذیری، اعتماد به نفس، خوداتکایی، نحوه مقابله با مشکل و امید مهارت‌هایی هستند که بویژه در دوره دبستان باید جزو برنامه‌های مدارس قرار بگیرند.  انسان امیدوار سمت ناهنجاری‌های اجتماعی نمی‌رود. به عنوان مثال ممکن است ریشه اعتیاد در یک فرد به مشکلی بازگردد که نتوانسته باشد با آن کنار بیاید.

دانش آشتیانی با بیان اینکه اگر مهارت‌های زندگی را در جوانان تقویت کنیم از بار آسیب های اجتماعی کاسته‌ایم گفت: اگر پیشگیری از این آسیب‌ها را در برنامه های مدرسه بگنجانیم فرد می آموزد که چگونه با مشکلات مقابله کند.

وی افزود: اما برای مقابله با فردی که گرفتار آسیب شده است باید نقش مشاوران را در آموزش و پرورش و همچنین نهادهای مردمی تقویت کنیم تا بتوان افراد آسیب دیده را بموقع درمان کرد.

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در پایان گفت: در فضای فعلی عنوان می‌شود که قرار است مسائل سیاسی وارد آموزش و پرورش شود. اما دیدگاه خود بنده این است که باید در محیط‌های تربیتی از سیاست بازی و سیاست زدگی پرهیز شود. اگر قرار باشد مسائل حزبی و جناحی وارد محیط تعلیم و تربیت شود آسیب جدی را به محیط زده ایم و ورود مسائل حزبی و جناحی به محیط تعلیم و تربیت همانند یک سم مهلک است. از این منظر باید افرادی که نگران این مسئله هستند توجه داشته باشند که بنده بسیار در این زمینه حساس هستم  و عملکردم نشان می‌دهد رویکرد جناحی در اداره مدارسم نداشته‌ام.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۸۱
عطا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
2
10
بازنشسته های آموزش وپرورش هم که هیچ . نه رتبه بندی را گرفتند و هم از صندوق ذخیره متضرر شدند حالا هم وزیر پیشنهادی نیم خط هم راجع به آنها حرفی نزد
جعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
2
8
با سلام وبا آرزوی پیروزی وموفقیت روز افزون به وزیرمحترم وزارت آموزش وپرورش جمهوری اسلامی ایران ،بنده معلم بازنشسته هستم .مصاحبه آن برادر بزگوار راخواندم .درست از بطن آموزش وپرورش هستید دردآشنا، حضرتعالی درآینده نزدیک نه تنها وزیر وسالار ما معلمان خواهید بود .بلکه پدراین جامعه هدف خواهید شد .جناب وزیرمحترم مسئولیت حضرتعالی نسبت به سایر وزای محترم سنگین است.چون رسالت انبیا رابعهده خواهی گرفت.خیلی متین درمصاحبه تان به نکته ای ظریف اشاره فرمودیدکه ابتدا روی پرورش باید کار کرد.سپس آموزش ،بنده هیچ توقعی از وزیر محترم ندارم ،جز،موفقیت حضرتعالی در سنگر علم ودانش،واماچند پیشنهاد:1.لطفا جامعه هدف که همان معلمان باشنددریابید . 2.به تمامی آنهایی که زمانی در کلاس درس معلم نشسته اند ودرس خوانده اند برسانیدما معلمان تولید کننده شما بزرگواران نیروی انسانی بوده ایم نه مصرف کننده 3.قرار بود در آزمون اخیر استخدامی معلمان فرزندان فرهنگی هم در اولویت باشند ولی صدمتاسفانه فقط در حرف خلاصه شد.در خاتمه برای حضرتعالی وهمکارانتان در وزارت مربوطه ،اول صحت بدن،دوم خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ،علی الخصوص به آینده سازان ومعلمین،خدایارویاورتان،انشاا..بارای اکثریت نمایندگان خانه ملت ایران اسلامی
فرهنگی باز نشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
0
4
بازنشستگان وشاغلین ازشما معجزه نمی خواهند کافی است عدالت اجتماعی را مردانه اجرایی نمایید وبرای دانش آموزان آموزش را درسطوح تحصیلی به گونه ای طراحی نمایید که دانش آموزان درطول سال از تدریس مدرسین متضرر نشوند البته باید اشراف به کلیه مسایل آموزشی داشته باشید بایدفردی متخصص برای آموزش پیدا کنید که قدرت انتخاب مدیران شایسته داشته باشد حتما مدیرانی را انتخاب کنید که در رشته های علوم پایه تحصیل کرده باشند چون این افراد در مدارس بر دروس دانش آموزان اشراف دارند می توانند کمکی زیادی به دانش آموزان نمایند البته مسایل پیچیده آموزشی زیادی وجود دارد که در اینجا نمی گنجد وباید به اهلش بسپاریم
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
2
2
بدنه آموزش و پرورش کاندیدای وزارت ندارد که از آموزش عالی آوردند . علاوه بر آن برای وزیر پیشنهادی متاسفم که هنوز رای نیاورده دنبال آوردن ادم از وزارت علوم برای وزارت آموزش و پرورش است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
0
2
توهین به فرهنگیان!!!!!!!!!!
حیدر علی
|
United States of America
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
1
14
اقای آشتیانی در صورتیکه رای آوردید اولین و مهمترین کارتان باید حذف تمامی مدارس با عناوین نمونه-تیزهوشان-سما-شاهد-غیرانتفاعی وامثال اینها باشد.باید همه فرزندان این مردم مانند گذشته در یک نوع مدرسه واحد تحصیل کنند.این یعنی عدالت آموزشی برای همه فرزندان این مملکت.
والسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
0
11
متاسفانه ایشان بر مسند وزارت نشسته حرف از توسعه مدارس غیردولتی شده الان هم مدرسه دولتی وجود نداره اکثر مدارس یا هیات امنایی شدند یا تیزهوشان که هر دو شهریه دریافت میکنند کجا رفتند مدارس دولتی وای بر مردم مظلوم بیچاره. تو این اوضاع هزینه های مدرسه و تحصیل کمر مردم را شکسته ایشان هم که دم از مشارکت مردم میزنه این رویه چیزی جز اختلاف طبقاتی ندارد
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
0
6
بازنشستگان رادریابیددرحال تلف شدن اند....
سیدرضاحسینی واشکن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
1
2
سلام.امیدواریم که درطرح موعود رتبه بندی، بندی به مقدار کم اضافه نگردد وبندی دیگر به بهانه ای حذف نشود.معلمان را دریابید ودرغیر ابن صورت گرفتار افت شدید فرهنگ و علم در کشور خواهید شد.معلمی که دغدغه ی معیشت وقسط وچک داشته باشد،قادرنیست درست آموزش دهدوتوان هدایت وتربیت از اوساقط میشود.
ازما گفتن واز شمانشنیدن.
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
1
4
این همه معلم با حقوق واقعا پایین و کار سخت داریم .
فرهنگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
0
3
باسلام
ایا راهکاری برای افزایش حقوق نیروهای خدماتی زحمتکش در مدارس....ومسئول دبیر خانه ومسئول بایگانی ادارات دارید؟؟؟ به این اقشار در اموزش وپروش جفا بسیارشده!!! متشکرم
یک پدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
0
7
سلام درنظام آموزش وپرورش فقط . راه آزمون وخطا راه طی می شود ودانش آموزان مثل نمونه آزمایشگاهی در علوم تجربی کاربرد داشته اند هر وزیری ایده های شخصی خودش را پیاده کرده است دایم نظام آموزشی را عوض می کنند بدون هیچ مطالعه ای فقط تعداد وحجم کتابهای بیهوده و عمر تلف کن به این نظام آموزشی افزوده شده چرا از کشورهای پیشرفته درس نمی گیرد این همه مدارس مولد ترس با نام های بیهوده تیزهوشان ونمونه..........چه تحویل جامعه داده اند............................................. بله همه مدارس را تحویل بخش خصوصی بدهید وخیالتان را راحت کنید.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
0
4
خیر مدرسه ساخته شده اداره با این حساب کدام احمقی پولش را صرف بنای ساختمان برای ادارات اموزش پرورش می کند؟!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
1
1
تعیین تکلیف نیروهای ماده28 :یا از دانشکاههای دیگر نیرو وارد اموزش و پرورش نکنید و یا اگر جذب می کنید انسان باشید و در مقابل همنوع خود احساس مسئولیت کنید انصاف که یک نفر عائله مند را اینطور سرگردان کنید
ahmad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
0
6
ما فرهنگیان مصرف کننده نیستیم ما تولید کننده کارمندان و اقشار پر در امد مملکتیم اگر فقط یک درصد از حقوقشان به اموزش و پرورش بابت درس خواندنشان بدهند . هیچ وقت ما کمبود بودجه نخواهیم بود........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
1
2
نگذارید مدیران تحمیلی مبتلا به احساس حقارت خدمت معلمان را ذلت بدانند کسانی را مدیر انتخاب کنیدکه لا اقل نصف خدمتشان رامعلمی (تدریس)کرده باشند تا وجهه این حرفه شریف بیش از این لگد کوب نشود.
رویا
|
Germany
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
0
3
لطفا وزیر اینده به این موضوع هم توجه داشته باشد که وظیفه معلم تعلیم وتعلم است محروم کردن معلمان از ادامه تحصیل ظلمی است که همه افراد جامعه را شامل می شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
3
0
آموزش وپرورش را به شهرداریها بسپارید شما هم تشریف ببرید تدریس کنید.
م ص شوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
1
4
رفتن به طرف مدارس غیر دولتی عین تبعیض در حق همه ملت شریف ایران اسلامی است ومغایر با اصول قانون اساسی مترقی جمهوری اسلامی هر اقدام وعمل ورفتار وگفتاری که نتیجه ان اختلاف وشکاف بین اقشار مردم باشد محکوم مورد تنفر ملت است پس احساسی رفتار نکنید یا حق
mohammad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
1
2
سلام با این حقوق و احترامی که بالادستی ها برای معلم گذاشته اند معلم باید از دانش اموزش بترسه یااز والدینش که تو مدرسه کتک نخوره دیگه فاتحه معلم خوانده است کسی نیست که باور کنه وزیر هم کاری از دستش برنمیاد دلتون به حرف خوش نکنید یک کلام معلم حقوق بالا می خواهد پول پول پول
محمدهاشمی
|
United States of America
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
0
5
نظر دوست عزیز به نام حیدر علی عالی بود همه مدارس غیر انتفاعی و.....باید حذف شوندتا عدالت آموزشی رعایت شود یا قانون اساسی که عدالت آموزشی و رایگان را برای همه توصیه کرده مثل بقیه چیزهای خوبی که برای مردم حذف کردید اینها را هم حذف کنید.تمام مدارس پولکی هستند حتی دولتی اول هرسال دولتی اعلام میکنند پول نگیرید از طرف دیگر بخشنامه محرمانه میزنند که از همه پول بگیرید به بهانه هیات امنا وبودجه کافی نداشتن و......
مهمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
0
6
باید مدارس غیر انتفاعی و غیر دولتی حذف شوند مگر در قانون اساسی نیامده که تحصیل باید رایگان باشد پس چرا عمل نمیشه پس چرا وقتی موضوعی به سود اقایان هست از قانون مایه میگذارند
ولی هر کجا قانون به نغع مردم باشه اجرا نمیشه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
1
0
حتما وزیر محترم به دنبال تاسیس مدارس غیر دولتی زنجیره ای هستند .
رستگاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
0
2
لطفا به احتساب سنوات معلمان حق التدربس بیشترین عمر خود را با کمترین حقوق کاد کردند رسیدگی کنید
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
0
2
بحث تغییرات بدنه وزاتخانه درکارهای ایشان نیامده بایدنگران بود
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
1
4
باسلام ؛از وزیر محترم آموزش وپرورش،جناب آقای دانش آشتیانی عاجزانه درخواست می نمایم تالایحه بازنشستگی پیش از موعد معلمان راتقدیم مجلس محترم شورای اسلامی نماید
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
1
4
باسلام ؛از وزیر محترم آموزش وپرورش،جناب آقای دانش آشتیانی عاجزانه درخواست می نمایم تالایحه بازنشستگی پیش از موعد معلمان راتقدیم مجلس محترم شورای اسلامی نماید چون معلمان بالای ۲۵ سال خدمت هیچ انگیزه ای برای رفتن به سرکلاس درس وسرو کله زدن با دانش آموزان راندارند واز طرفی زمینه اشتغال برای جوانان وقشر تحصیلکرده که با انرژی مضاعف،تشنه ی خدمت به جامعه هستندفراهم گردد وامید میرود طرح رتبه بندی معلمان راهرچه زودتر وقبل از روی کار آمدن دولت جدید ،اجرایی نماید.
پاسخ ها
خدماتي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
با سلام 15 ماه است كه رتبه بندي معلمان اجرا شده است اما متاسفانه براي افزايش حقوق نيروهاي خدماتي مدارس هيچگونه اقدامي نشده لذا از وزير محترم خواهشمنديم در اين خصوص اقدام فرماييد با تشكر خدماتي
علي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
باسلام وخسته نباشيد خدمت وزيرو معاونين محترم لطفا محض رضاي خدا بعد از 16ماه كه از رتبه بندي معلمان ميگذرد هنوز هيچگونه اقدامي درمورد افزايش حقوق نيروهاي خدماتي مدارس نشده است لذا از شما عاجزانه تقاضا منديم در اينخصوص اقدام فرماييد
اسد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
0
2
همش چرت وپرت باید در اموزش وپرورش پول خرج کرد فقط پول گره گشا است ولا غیر باید آموزش وپرورش و آموزش عالی یکی بشود واین سیستم آموزش وپرورش از جایی الگو برداری بشه
چون بااین توصیفی هم که فاتحه ی آموزش ابتدایی خوانده شده خلاصه مشکل زیاد و پول کم بی مایه هم که .....است
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
0
2
سلام
من که هیچ آینده درخشانی رو در آموزش و پرورش نمی بینم دائم در حال پسرفت هستیم.
هاش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
0
0
لطفا فکری به حال نیروهای خدماتی و اعمال مدرکشان و همچنین رتبه بندی آنها هم بکنید . نیروهای شاغل در بایگانی ادارات و دبیرخانه هم شامل رتبه بندی نشده اند
فرهنگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
0
0
باسلام
ایا راهکاری برای افزایش حقوق نیروهای خدماتی زحمتکش در مدارس....ومسئول دبیر خانه ومسئول بایگانی ادارات دارید؟؟؟ به این اقشار در اموزش وپروش جفا بسیارشده!!! متشکرم



باسلام
خدمت برادر ارجمند اقای دانش اشتیانی
انتخاب شایسته شما را جهت وزارت اموزش وپرورش تبریک میگویم موفق باشید انشااله.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
0
0
جناب وزیر محترم بخاطر رضای خدا فکری به حال معلمان خرید خدمت استان سیستان وبلوچستان وتغییر وضعیتشان کنید که باتحصیلات کارشناسی وسابقه بیش از3سال حتی بدون پرداخت حداقلها (حدود400هزارتومان)دربدترین شرایط اقلیمی وبدون امکانات رفاهی مثل اب بهداشتی راه و....بدون ادعامشغول خدمت به نونهالان این مرز وبوم هستند
محفوظ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
0
0
سلام بر خادمین دین و مردم فرهنگیان انتظار دارند دخل و خرجشان بهم نزدیک باشد که لازم نباشد مسافر کشی کنند معلم باید بعد از تدریس مطالعه داشته باشد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
0
0
باز نشستگان اموزش و پرورش فقط به ... فکر کنند کاری از دست وزیر بر نمیاید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
0
0
ضمن تبریک ب ایشان فرهنگیان چگونه میتوانند با ایشان در ارتباط باشند؟!
سيد علي حسيني تبار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
0
2
بنام خدا
با عرض سلام و احترام خدمت وزير محترم آموزش و پرورش جناب آقاي دانش آشتياني - مقام وزارت را به حضرتعالي و خانواده ي محترم و كليه فرهنگيان عزيز تبريك مي گويم . به نظر بنده دو چيز مي تواند آموزش و پرورش را پيشرفت دهد .1- نيروي كاردان و متخصص 2- بودجه كافي - آموزش و پرورش بايد از نظر مالي تامين شده باشد . به نظر بنده بودجه آموزش و پرورش نياز است كه دو و سه برابر ساير نهاد ها باشد . چون كه يك نهاد جامع ، معتبر و موثق است . توقعات و در خواست هاي به عنوان يك فرهنگي و معلم كوجك از وزير محترم آموزش و پرورش دارم . گرچه ممكن است اين توقعات و درخواست ها ، خواسته هاي همه معلم ها باشد . درخواست هاي كه پايين ذكر كردم خداي ناكرده جنبه راهكار يا دستور به وزارت محترم نيست . فقط جنبه درخواست است .
1- طرح رتبه بندي معلمان به صورت دقيق و مناسب و با يك جامعيت دقيق تر انجام شود . طرح رتبه بندي به صورت طرح طبقه بندي مشاغل فرهنگيان نباشد . طرح رتبه بندي معلمان به سبك رتبه بندي دانشگاه باشد . يعني به روش رتبه هاي دانشگاه يعني مربي معلم ، استاديار معلم ، دانشيار معلم ، استاد معلم اجرا شود . سنوات و مدرك تحصيلي به طور يكسان اعمال شود . چون يك معلمي سنوات بالايي دارد ولي مدرك تحصيلي پاييني دارد . بر عكس معلم ديگر سنوات پاييني دارد و مدرك تحصيلي بالاي دارد . مدرك و سنوات مثل هم در رتبه بندي اجرا شود. يك طرحي باشد كه هم ارزش و منزلت اجتماعي براي معلم داشته باشد و هم ارزش مالي و اقتصادي .
2- تعداد وام هاي ضروري ، وام هاي صندوق ذخيره و ساير را بيشتر كنيد كه معلم بتواند به طور كافي از اين وام ها استفاده نمايند .
3- قيمت خانه معلم ها و مراكز رفاه معلم را پايين بياوريد . چون مبالغي كه مراكز رفاه از معلمان مي گيرند براي توانايي معلمان زياد است.
4- ارزش گذاشتن به معلم در حيطه مدرسه و جامعه - دست معلم را باز گذاشتن بخاطر تصميم گيري در باره مسائل تربيتي و آموزشي دانش آموزان
5- داشتن كارت رفاه فرهنگيان - فكر كنم اين كارت رفاه را ساير نهاد هاي ديگر دارند يا شايد اكثراً داشته باشند.
اوس تقی بازنشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
0
2
جناب وزیر انتصاب حضرتعالی موجب مسرت این بازنشسته شدوروحیه حق طلبی جنابعالی قابل تحسین است اما برای احقاق حقوق معلمین مبادا التماس کنید زیرا حق گرفتنی است لطفا این بینش خودرا که اگرلازم شد ازدولت التماس خواهم کرد تا معیشت معلمین اصلاح شود را تصحیح فرمایید چون برای احقاق حق انعطاف موجب سستی خواهدشدو ......... اگربه حق ایمان داریم ................. موفق باشید.
جهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
0
0
با ارزوی توفیق برای وزیر جدید محترم اموزش و پرورش -بنده از نیروهای خدماتی اموزش و پرورش بوده که 15 سال سابقه کار دارم که از این مدت 6سال را از طریق شرکتهای خدماتی فعالیت داشته و بیشتر از 9سال نیز بصورت قراردادی و پیمانی به کار مشغول بوده و با گذشت این همه سال متاسفانه هنوز رتبه پایه هستم بعلت نگذراندن دوره اموزشی و از همه مهمتر در طرح رتبه ربندی نیز شامل نیروهای خدماتی و اداری نشده و در حال حاضر اختلاف فاحشی بین معلمان و سایر پرسنل می باشد خواهشمند است موضوع بررسی و فکری به حال پرسنل خدماتی بکنید %
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
0
0
هم به فکر خودشان هستن حال نزدیک رای گیری هست هم به فکر معلم ها افتادن باز وعده وعیدهای فراوان میدهند و ان موقع که باز صندلی.خودشان محکم کردن دیگر معلمی نمیشناسند
نیروی زحمتکش خدماتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
0
0
با سلام به آقای وزیر: نیروهای خدماتی هستند در آموزش وپرورش که شایسته هستند و کارهای اداری را یاد دارند و مدرک بالایی دارندو شما به عنوان فردی لایق که انتخاب شده اید امید وارم که دیگاه شما به ما نیروهای خدماتی برای افزایش حقوق و طرحی برای تغییر سمت برای افراد شایسته داشته باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
0
0
فکری برای نیروی های خدماتی تحصیل کرده کنید
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
0
0
واقعا پس از سی سال معلمی پشبمانم معلم شدم. از معلم نفرت ندارم.من مخلص معلمانم.ادمایی که برای اموزش و پرورش تصمیم می گیرند .....
فرهنگی اداری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
0
با سلام فکری برای نیرو های خدماتی تحصیل کرده با مدارک دا نشگاهی کنیدوسیله تغییر خدماتی به اموزشی را فراهم سازید با تشکر از شما و ارزوی مو فقیت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
0
تشکیل کمیته حسابرسی داخلی توسط اعضای صندوق که به امور حسابداری شرکت ها ، تسلط دارند.وعلاقمندند با هدف بهبود مستمربرکیفیت خدمات صندوق و شفاف سازی اطلاعات و بازوی کمکی برای تصمیم گیری مدیرعامل صندوق عمل نمایند .
اعضای صندوق ذخیره باید تبدیل به سهامداران صندوق ذخیره شوند .
اینجانب با تسلط کامل بر فرایندهای حسابداری و حسابرسی از صفر تا صد حسابداری از مرحله صدور اسنادحسابداری تا تهیه صورت های مالی ، تهیه اظهارنامه های مالیاتی (مالیات برحقوق ،مالیات تکلیفی ،مالیات بردرآمد،مالیات بر ارزش افزوده ،صورت ریز معاملات فصلی ، لیست بیمه حقوق کارکنان ..)
آمادگی خود را اعلام میدارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
0
این مدارس غیر انتفاعی و غیر دولتی باید جمع شوند طبق قانون اساسی تحصیل رایگان حق همه مردم است
جوانمرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
0
0
باسلام فکری به حال نیروهای خدماتی تحصیلکرده بکنیدنیروی که بامدرک مهندسی که کسی دراموزش وپرورش این مدرک رانداردکارخدماتی میکندنیروی متخصص فنی بایدکارخدماتی بکندبعدنیروی که تخصص نداردسرکلاس حاضرشود
جواممرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
0
0
سلام اقای اشتیانی تورابخداخواهش میکنیم فکری بحال نیروهای قراردادی ونیروهای خدماتی تحصیل کرده بکنید
چعفری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
0
0
باسلام وتبریک .اقای دکتر اشتیانی از خداوند سبحان تقاضای عاجزانه دارم در راه خدمت وسربلندی وعزت معلمان پیروز وموفق باشید وهمه تجربه .دانش وتلاشتان را دراین زمینه بکار گیرید .کاری که رنگ وبوی خدایی داشته باشد خدا نیز مدد ویاری اش را دریغ نمی فرماید وقطعا کمکتان میکند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
0
0
با سلام خدمت آقای دانش آشتیانی وزیر جدید آموزش و پرورش. بله فکری هم به حال نیروهای تحصیلکرده ای که الان سالهاست در حیطه خدمتگذاری انجام وظیفه میکنند بکنید آخه عدالت چیست ؟؟آقای وزیر حتی ما تحصیلکردها با گرایش مدرک دبیری هم هستیم اما هنوز داریم با پست خدمتگذاری انجام وظیفه میکنیم تو رو خدا فکری هم به حال ما بکنید
موسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
0
0
سلام به وزیر تازه آقای وزیر تو را به خدا به فکر خدماتی های با مدرک دانشگاهی هم بکند ما را راضی کنید تا خدا شما را راضی کند ما در این چند سال خیلللللللللی سختی کشیدیم تا مدرک بگیریم از دست مدیران تا معلمان ما را هم نا امید نکنید ممنون
کاوه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
0
0
ما معلمان گرسنه ایم. فریاد ما به جایی نمیرسد. ما را دریابید
اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
0
0
برای چه رهنمای ها و دبیر ستانی ها را تعطیل نمی کنید بخاطر الودگی فقط ابتدای شش دارند
زاهدلاسانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
0
0
آقای وزیر سلام حمایت از بخش خصوصی وحمایت از مدارس انتفاعی خیانت به اسلام است خیانت به همه ی ابعاد جامعه است مدارس انتفاعی در طول این مدت جز خیانت کاری نکردند افکار دانش آموز کارخانه ی چیپس وپفک نیست که به بخش خصوصی واگذار شود این مدارس سابقه درخشانی ندارندوهمانند زالو فقط خون مردم را می مکندوبه معلم بیچاره پولی نمی دهند وفرتی فقط مدرک می فروشند ونمره می دهند وقتی پایه آموزش یک کشور خراب باشد یعنی همه چیز مملکت خراب می شود به فرمایش رهبری به آموزش وپرورش باید دید تولیدی داشت نه مصرفی که متاسفانه از تاریخ بنیان مدارس انتفاعی همه ی ابعاد سیستم آموزشی رابه هم زدند وهمانند سیلی بنیان کن آموزش وپرورش مارا خراب کردند امیدوارم وزیر جدید به این قسمت مهم کشور نگاه دولتی داشته باشد تا بیش از این شاهد ویرانی بخش پرورش وآموزش نباشیم سود های کلانی که موسسین مدارس انتفاعی به قیمت مکیدن خون معلمان واولیای دانش آموزان در می آورند خدا می داند آقای وزیر به ولله مدارس انتفاعی چه کارها که نمی کنندوچه اعمال باطلی که برای گرفتن انجام نمی دهند محضرضای خدا مدارس دولتی را تقویت کنید عمدا تراکم کلاس را در بخش دولنی بالا بردند تا مردن بیزار شوند وبه بخش انتفاعی گرایش پیداکنند وشما خود می دانید که معلم در کلاس ۳۰ نفر به بالا کارآیی نداردآقا دکتر آشتیانی به اطفال مردم باشید به فکر آینده این مملکت باشید به داد آموزش وپرورش برسید که سخت اسفناک است . موفق باشید دبیر ۳۴ ساله از کرج کارشناس مسایل آموزشی
شیرویه یاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
0
0
باسلام وتبریک انتخاب حضرتعالی!!خبری که الان معلمان را خوشحال می کند افزایش حقوق است!!!! پس اجرای مرحله ی دوبرابر بندی گام اول محک خوردن شما می باشد!!راستی چادر حالیکه پول مرحله دوم در بودجه نود ورنج دیده شده وفور کنم مانعی برای اجرای مرحله ی دوم نیست!!!؟؟؟چرا شما که می توانید با اشاره ایی آنرا اجرایی نمایید چه آقایان وچه جنابعالی در اجرایی آن مرداد وفور کنم بزرگترین خواسته ی معلمان اجرای بی چون ویرایش مرحله ی دوآب می باشد!؟!؟البته دوسه روزی میشه که میان همکاران وشوروشوقی هست که عوض شدن فرمها ارزشیابی مقدمه ی اجرای مرحله ی دوم می باشد!!؟؟؟که موجی از شادمانی وروحیه ایشان را گرفته که انشاالله درست باشد!!!راستی چرا معلم ایرانی برآمده در سیمین کشور زر خیز دنیا زندگی می کند!!؟؟در میان 195کشور از لحاظ حقوق رده ی 193را داربست!؟!؟حتی از عراق وافغانستان در گیر جنگ هم کمتر حقوق دریافت می کند!!!؟؟؟سوالات که امثال آقای آشتیانی. وفانی وحاج بابایی و،.......باید در پیشگاه ملت ویدا جوابگو باشد!!؟؟هرچند امیدی به پاسخ نیست!!!ولی در ناامیدی بسی امید است!؟!؟!؟
فرهنگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
0
1
با سلام لطفا به نیروهای خدماتی که تحصیلات عالیه دارند و در مدارس به امور اداری می پردازند رسیدگی فرمایید .خواهش میکنم اولویت کار های شما باشد.
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
0
1
کسی بفکرنیرهای خدماتی اموزش وپرورش نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
0
1
وزیر محترم آموزش وپرورش خواهشمندم فکری به حال سرایداران مدارس بکنید به خدا حقوق ما خیلی پایینه وجوابگوی خرج ومخارجمان را نمیدهد مگه ما هم کارمند آموزش وپرورش نیستیم با این حجم کار وحقوق ناچیز خدا را خوش نمیاد.خواهشمندیم هرچه سریعتر فکری به حال ما هم بکنید.
معلم جوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
0
0
به این ترتیب هیچ امیدی به بهبود آموزش و پرورش کشور نیست ... در ده سال آینده یکی از مفسد ترین و بی فرهنگ ترین کشور های جهان خواهیم بود ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
0
0
با سلام.ایاآقای وزیر نیروهای قراردادی و کادر خدماتی رو کسی تا به حال در یافته است؟خیر
تورا به خدا نیروهای قراردادی با مدارک عالیه راتبدیل وضعیت کرده تا ان ها با روحیه مضاعف به کار تدریس بپردازند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
0
0
با سلام خدما وزیر محترم لااقل از شما خواهش میکنیم پرسنل خدماتی رافزایش دهید چرا باید یک نفر کار شش نفر را انجام دهد الان حدود سه سال است که این مشکل اساسی خییلی از افراد خدمتکار مدارس وادارت می باشد از دست وزیر قبلی کاری نیامد شما ازچهره تان معلوم كه از جنس مردميد باتشكر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
0
0
باسلام ،،،،،بازنشستگی پیش از موعد با احتساب ارفاقی برای کسانی که خود یا خانواده بیماری صعب العلاج دارند در نظر بگیرید. با تشکر
وطن دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
0
0
اعمال مدارک فرهنگیان چه شد؟ایامحدودیت وجود دارد یاحل شد؟
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
1
با سلام. آیا جناب وزیر فکری در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی هم دارند ؟زمان احمدی نژاد و حاجی بابایی قرارداد معین ها ایجاد شد اما در این دولت خبری نیست.
فرهنگی بدبخت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
0
0
ما میدانیم که هیچکس مشکل مارا حل نخواهد کرد ،ولی روز قیامت از مقصرین نمیگذریم به هیچ وجه
دبیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
0
سلام بدترش نکنید من با فوق لیسانس علوم تربیتی کار خدمات انجام میدهم
ارسلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
0
0
اقای وزیر بازنشستگی پیشازموعودمعلمان را بهخدای واحد فراموش نکن
نتا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
0
0
سلام اقای وزیر یه فکری برای نیروهای خد ماتی هم کنید به فکر قشر بد بخت هم باشید شما هم بعد از خدا وکیل ما فقیرانید
نسترن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
0
0
سلام خدامیداند که 42 دانش آموز درکلاس شوخی نیست یک جلسه درهفته برای درسهای سنگین شوخی نیست اگر میخواین مردم ترجیح بدن بچه هاشون برن مدارس خلوت غیر انتفاعی چرا از سلامتی معلما مایه میذارید؟ چند هفته درسال مجبورم به درمان گلودرد وآسیب تارهای صوتی بپردازم بااین درامد ناچیز خدا روخوش میاد؟
نسترن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
0
0
سلام خدامیداند که 42 دانش آموز درکلاس شوخی نیست یک جلسه درهفته برای درسهای سنگین شوخی نیست اگر میخواین مردم ترجیح بدن بچه هاشون برن مدارس خلوت غیر انتفاعی چرا از سلامتی معلما مایه میذارید؟ چند هفته درسال مجبورم به درمان گلودرد وآسیب تارهای صوتی بپردازم بااین درامد ناچیز خدا روخوش میاد؟
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
0
0
جناب دانش آشتیانی عزیز !

شما و دیگر معلمان دیگر چگونه خواهان اجرای عدالت و پرداخت با دیگر کارمندان ادارات و نهادهای دیگر هستید در صورتی که این ناعدالتی در خود آموزش و پرورش بیشتر از هر جای دیگری به چشم می خورد .

جناب دانش آشتیانی !

از شما تمنا داریم فکری به حال نیروهای خدماتی عزیز و زحمت کش در رفع ناعدالتی حقوق و دستمزد و موارد زیر بنمائید :

1- پایین بودن دریافتی حقوق و دستمزد
2- شامل نشدن هیج گونه افزایش حقوق از قبیل طرح رتبه بندی و افزایش حقوق 35 درصدی نیروهای اداری و ستادی
3- نداشتن هیچ گونه حق جانبی از قبیل اضافه کاری ، حق لباس سرایداری و نوبت کاری
4- عدم موافقت وزارت خانه با تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی و رسمی
5 -عدم به کارگیری و ترفیع پست به اداری و آموزشی نیروهای خدماتی که تحصیلات دانشگاهی دارند .

خواهشمندیم فریاد مظلومانه 50000 هزار نیروی خدماتی شاغل در آموزش و پرورش را بشنوید !
عبدالرسول آل ناصریان
|
Seychelles
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
0
0
باسلام وعرض ادب چرا حق الزحمه امتحانات شهریور ماه 1392 تاکنون پرداخت نشده است .
خدمات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
0
0
سلام
همیشه دم از عدالت می زنیم
نیروی خدماتی زودتر ازهمه سرکار ودور تر ازهمه کار ترک میکنه کارش از همه پرسنل مدرسه مشکل تر روز تعطیل باید حضور ودرحال نظافت مدرسه کل تابستان وایام نورز گیره درحالی که کمترین حقوق دریافت میکنه از نظر تحصیلات نسبت به همکا رانش کم نداره
خدای این عدالت
خدا سرنگونتان کنه با این اعدالتتون
بدبخت خدماتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
0
0
تو دیگه کی هستی الان بحث نیروی . معلمان که حقوقشون خوبه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
0
0
به خدا فکری به حال نیروهای خدماتی تحصیل کرده انجام دهید نه اعمال مدرک ونه در رتبه بندی دیده نشده اند
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
0
0
آقای وزیر محترم با عرض سلام
آیا وضعیت کتابهای درسی دهم (ازنظر سطح ،حجم ،ازهم گسیختگی مطالب ،....) را بررسی فرموده اید متاسفانه این کتابه به هیچ عنوان فرصتی را برای فکر کردن دانش آموزان باقی نمی گذارد فقط حفظ بسیار بدتر نظام قدیم .افسوس وصد افسوس فریاد هزاران معلم با تجربه به جایی نرسیده است حق حقوق معلمان که داده نشده است حقوق دانش آموزان در این نظام که کمترین آن شادبودنشان است در این نظام جدید تضییع شد است ! تا دیر نشده است به فریاد ها رسیدگی نمایید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
0
0
باسلام خواهشمند برای تبدیل وضعت نیروهای قراردادی باحقوق یک میلیون تومان اقدامی بفرماییذ
نیروی قراردادی آموزش پرورش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
0
0
باسلام تورو خدا به فکر آموزگارهای نیروی قراردادی هم باشید باحقوق یک میلیون تومان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۰
0
0
باسلام خدمت وزیرمحترم،آموزش وپرو رش،آقای دانش آشتیانی،نزدیک به شش سال هسته که نیروی قرا ردادی هستم وسرایدار،شماروبه خداوند مهربان،قسم میدهم که تکلیف این نیروهای شریف وزحمت کش خدماتی وسرایدار،رامشخص کنید شش سال هسته منتظرتبدیل. وضعیت خودبه پیمانی،وتعقیروضعیت هستیم،،،ولی دراین شش سال هیچ حق الزحمه ای برای سرایداری نمیدن،رتبه بندی به ما تعلق نمیگیره،،اضافه حقوق به ماتعلق نمیگیره،چون که پیمانی نیستیم،توروخدا نزاریدبیشترازاین حق ما پایمال بشه،چون بدترین کارها،سخترین کارها،همه مدارس به گردن نیروهای خدماتی وسرایداری هسته وازهمه به خدابیشترزحمت میکشن واز همه حقوقشون پایین تره،
ولی الله بزرگمهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
0
0
محضر وزیر محترم آموزش وپرورش سلام وتبریک
رئیس ستاد دکتر روحانی درغرب تهران بودم ورئیس گروههای آموزش یک استان و14سال سابقه داشته ام که بامطالعه فرمایشات ارزشمند حضرتعالی علاقمند همکاری هستم ودارای فوق لیسانس وکاندیدای تایید صلاحیت شده دودوره مجلس وازحامیان دولت تدبیر وامید که توان اداره یک استان رادارم ودرصورت امکان علاقمندم به آموزش وپرورش برگردم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین