کد خبر: ۴۰۶۵۸۸
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶

دومین شکست اتلتیکومادرید در آنوئتا به ثبت رسید

اتلتیکومادرید با شکست در خانه رئال سوسیداد دومین باخت خود را در ابن فصل لالیگا تجربه کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، در مهمترین بازی امشب (شنبه) از هفته یازدهم لالیگا، اتلتیکومادرید در آنوئتا برابر رئال سوسیداد قرار گرفت و دو بر صفر از میزبانش شکست خورد.

در نیمه نخست تا دقیقه 20 اتلتیکو تنها یک شوت به سمت دروازه حریف زد اما میزبان آمار بهتری در این زمینه داشت. قرمز و سفیدپوشان در نهایت در دقیقه 25 برای نخستین‌بار خطرساز ظاهر شدند اما ضربه کوین گامیرو توسط رویی (دروازه‌بان رئال) دفع شد.

در ادامه دیرک دروازه مانع از باز شدن دروازه میزبان شد. اشتباه یارامندی باعث شد توپ به مهاجم فرانسوی برسد ولی ضربه گامیرو پس از برخورد به دیرک توسط مدافع حریف از دروازه دور شد. در ادامه حملات دو تیم نتیجه‌ای نداشت و نیمه نخست بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم در حالی که اتلتیکو به دنبال گل بود گابی در محوطه جریمه بر روی بازیکن رئال خطا کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. مارکوس ولا در دقیقه 54 این ضربه را تبدیل به گل کرد. ولا 6 دقیقه بعد فرصت داشت گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند اما ضربه‌اش را به بیرون زد. میزبان که بهتر از اتلتیکو بازی می‌کرد در دقیقه 74 صاحب یک پنالتی دیگر شد و ویلیان آن را تبدیل به گل کرد. در ادامه شوت یانیک کاراسکو با فاصله ای نزدیک به بیرون دروازه رفت. در دقایق پایانی بازی آنتوان گریزمان یک شوت به سمت دروازه زد که دروازه بان توپ را دفع کرد و کاراسکو نتوانست از توپ برگشتی بهره لازم را ببرد. در نهایت اتلتیکو دومین شکست خود را در این فصل تجربه کرد.

اتلتیکو با این شکست با 21 امتیای در جایگاه سوم ماند.

در نخستین دیدار امروز گرانادا و دپورتیوو لاکرونیا یک بر یک مساوی شدند. در ادامه اوساسونا به مصاف آلاوس می رود و لاس پالماس میزبان ایبار است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین