کد خبر: ۴۰۶۶۰۰
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۶

چلسی صدرنشین لیگ جزیره شد/جشنواره گل آبی‌پوشان در استمفوردبریج

تیم فوتبال چلسی در ادامه هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس جشنواره گل به راه انداخت و اورتون را با 5 گل شکست داد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، چلسی در استمفوردبریج از اورتون پذیرایی کرد و پیروزی پر گلی را به دست آورد.

آبی‌پوشان لندن زیباترین و پرگل‌ترین پیروزی فصل خود را به دست آوردند و با 5 گل حریف خود را تحقیر کردند تا بعد از مدت‌ها صدر جدول رده‌بندی را تجربه کنند.

چلسی شروعی توفانی داشت و در دقیقه 19 توسط بهترین بازیکن زمین ادن هازارد به گل رسید. یک دقیقه بعد آلونسو گل دوم بازی را برای چلسی به ثمر رساند تا خیال کونته راحت شود.

حملات چلسی با وجود این دو گل ادامه یافت و در دقیقه 42 این بار نوبت به دیگو کاستا رسید تا دروازه اورتون را باز کند و آبی پوشان لندنی با سه گل برتری به رختکن رفتند.

در نیمه دوم بازهم این چلسی بود که نبض بازی را در دست داشت و در دقیقه 52 ادن هازارد روی پاس دیدنی پدرو با حرکتی زیبا دروازه اورتون را برای بار چهارم باز کرد.

این پایان کار نبود و در دقیقه 65 این بار نوبت به پدرو رسید تا سهمی در پیروزی پر گل چلسی داشته باشد و گل پنجم تیم کونته را به ثمر رساند.

چلسی با این پیروزی که به دست آورد 25 امتیازی و با توجه به توقف سیتی در ورزشگاه الإتحاد موقتا در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.

در ادامه هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس فردا (یکشنبه) شش دیدار برگزار می‌شود که در حساس‌ترین بازی آرسنال به مصاف تاتنهام خواهد رفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین