کد خبر: ۴۰۷۲۶۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷
هم‌زمان با روز انتخابات؛

ویکی‌لیکس آخرین زهرش را علیه کلینتون ریخت

وبسایت افشاگر ویکی‌لیکس به عنوان یکی از بازیگران تاثیرگذار در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا امروز (سه‌شنبه) همزمان با برگزاری این انتخابات به کمپینش به منظور رسوا کردن دموکرات‌های آمریکا ادامه داده و سی‌وپنجمین بخش از ایمیل‌های هک شده متعلق به مشاور هیلاری کلینتون را منتشر کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه وال استریت ژورنال، با احتساب این ایمیل‌ها، ویکی‌لیکس تاکنون بیش از 58 هزار ایمیل علیه هیلاری کلینتون را که از حساب شخصی جان پودستا، مشاور کلینتون به سرقت رفته، منتشر کرده است.

برخی از این ایمیل‌ها به افشای فعالیت‌های داخلی کمپین هیلاری کلینتون و حتی نظرات برخی مشاوران درباره نقاط قوت و ضعف هیلاری کلینتون پرداخته‌اند.

آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا و وزارت امنیت داخلی این کشور روسیه را مقصر هک و افشای ایمیل‌های به سرقت رفته از مقامات حزب دموکرات آمریکا و تلاش برای مداخله در انتخابات کرده‌اند.

جولیان آژانس بنیانگذار ویکی‌لیکس دریافت این ایمیل‌ها از دولت روسیه را رد کرده اما منتقدان این حرف‌های اور ا رد کرده‌اند زیرا می‌گویند او این اظهار نظرها را در یک شبکه خبری تحت کنترل دولت روسیه مطرح کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
0
0
جولیان آسانژ صحیح است
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
0
0
آسانژ نه اژانس
ایرانیوس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
0
0
اسانژ معلومه عامل روسیه ست
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین