کد خبر: ۴۰۷۴۰۰
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

عالیشاه و نوراللهی سرباز می‌شوند/ معافیت تحصیلی آنها تمدید نمی‌شود

امید عالیشاه و احمد نوراللهی که هر دو چند سالی است با معافیت تحصیلی کار خود را در پرسپولیس دنبال می‌کنند احتمالا تنها تا نیم فصل لیگ امسال می‌توانند با این شرایط به کار خود ادامه دهند.
آفتاب‌‌نیوز : با توجه به قوانین مشمولیت سربازی و همچنین معافیت تحصیلی بازیکنان به نظر می‌رسد سقف مرخصی‌ها و دوره تحصیل عالیشاه و نوراللهی به پایان رسیده و آنها تا قبل از گرفتن کارت پایان خدمت خود نمی‌توانند از سوی دانشگاه معافیت تحصیلی بگیرند.

به گزارش خبرآنلاین، عالیشاه و نوراللهی هر دو در مقطع کارشناسی ناپیوسته در رشته تربیت بدنی تحصیل می‌کنند و طبق قوانین می‌توانند تا 6 سال بدون داشتن کارت پایان خدمت دانشجو باشند. عالیشاه که هم اکنون در آستانه اتمام 25 سالگی اش قرار دارد، 20 دی ماه نزدیک به 7 سال می‌شود که از ورودش به دانشگاه گذشته و احتمالا دیگر نتواند مجوزی از سوی دانشگاه برای ادامه حضورش در پرسپولیس بگیرد. احمد نوراللهی نیز با وجود اینکه یک سال از عالیشاه کوچکتر است، فرصت 6 ساله تحصیلش سپری شده و دیگر نمی‌تواند طبق قانون نامه‌ای مبنی بر اشتغال به تحصیل دریافت کند.

حتی اگر این دو بازیکن در چند ترم به مرخصی هم رفته باشند، آن مرخصی‌ها جزو دوران تحصیلی شان به حساب می‌آید ضمن اینکه به نظر می‌رسد از هر 4 ترم مرخصی خود استفاده کرده‌اند و دیگر از این نظر هم نمی‌توانند مجوزی دریافت کنند.

در صورتی که عالیشاه و نوراللهی نتوانند با معافیت تحصیلی به کار خود در پرسپولیس ادامه دهند باید به تیم‌های نظامی بروند که در این شرایط حضورشان در تراکتورسازی یکی از محتمل ترین گزینه هاست. البته این موضوع هنوز از سوی تراکتوری‌ها تایید نشده اما به نظر می‌رسد مذاکراتی در این خصوص صورت گرفته باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین