کد خبر: ۴۰۷۶۷۸
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹

با نوشیدن این مخلوط چند میوه بدنتان را مقابل بیماری ها واکسینه کنید

برای تقویت بنیه بدن و جلوگیری از ابتلا به انواع بیماری ها، کمی در وعده صبحانه خود تغییر ایجاد کنید و از مزایای نوشیدنی های درمانی منحصربفرد برای سلامت بدن بهره مند شوید.
آفتاب‌‌نیوز :
اگر شما هم جزو آن‌دسته از افراد هستید که صبح ها برای حفظ سلامت بدن و دستگاه گوارش از نوشیدنی آب و لیمو استفاده می کنید برای بالا بردن اثرات درمانی این نوشیدنی به آن آب آناناس اضافه کنید.

گفتنی است، اضافه کردن آناناس به آب و لیمو ترش می تواند از خاصیت اسیدی لیمو ترش بکاهد و این نوشیدنی را قلیایی کند که برای حفظ سلامت بدن بسیار مفید است.

در آناناس انواع مواد مفید برای حفظ  سلامت بدن وجود دارد، از جمله انواع آنتی اکسیدان ها، مواد معدنی و نیز ویتامین ها که می توانند برای جلوگیری از ابتلا به بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار بگیرد.

از جمله خواص درمانی مخلوط آب لیمو و آناناس می توان پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان ها را نام برد، زیرا براساس تحقیقات پزشکی سلول های سرطانی نمی توانند در محیط قلیایی بدن رشد کنند و رشد آنها بیشتر در محیط اسیدی بدن رخ می دهد.

همچنین این ترکیب برای درمان مشکلات دهان و دندان ، عفونت لثه و دندان درد می تواند بسیار موثر باشد.

پکتین یکی از مواد بسیار مفید برای سلامت بدن است که در ترکیب لیمو وجود داد و می تواند باعث کاهش اشتها شود، تحقیقات پزشکی نشان داده است که افرادی که غذا و نوشیدنی های قلیایی مصرف می کنند بسیار سریعتر از دیگران می توانند وزن کم کنند و به تناسب اندام دلخواه خود دست یابند.

آب رسانی به اعضای بدن یکی دیگر از فواید نوشیدن این محلول در وعده صبحانه است، زیرا لیمو ترش دارای خواص الکترولیتی بالا و موادی چون کلسیم، منیزیم و پتاسیم است و می تواند مانع از پیر پوستی، احساس تشنگی و ضعف و خستگی در افراد شود.

اگر در نظر دارید باردار شوید از نوشیدن مخلوط آب لیموترش و آناناس غافل نشوید زیرا مقادیر بالای ویتامین c در آن می تواند به افزایش شانس باروری در خانم ها کمک کند، همچنین این محلول می تواند باعث افزایش میزان تولید سلول های استخوانی و افزایش قد در کودکان و توسعه سلول های عصبی مغز و تیز هوشی در کودکان شود.

و نیز از جمله دیگر خواص این نوشیدنی می توان، تنظیم اسید اوریک خون، جوانسازی پوست، کاهش فشار خون و تنظیم گردش خون، رفع غلظت خون، بهبود حرکات روده و افزایش متابولیسم بدن را نام برد.

منبع:fhfn
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین