کد خبر: ۴۰۸۰۳۲
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸

روحانی: سفرم به خوزستان برای بررسی مشکلات کنونی استان است

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: بررسی مشکلات کنونی خوزستان و انجام اقدامات لازم در این زمینه از اهداف سفر به این استان است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا حسن روحانی روز یکشنبه در فرودگاه اهواز در جمع مدیران و مسئولان خوزستان اظهار کرد: این دومین بار است که به خوزستان سفر می کنم و در این سفر به دنبال بررسی پروژه های اجرایی شده و میزان تحقق طرح های سفر اول به این استان هستم.
وی افزود: در این سفر به بدرقه کاروان عظیم حسینی در شلمچه خواهیم رفت و افتتاح پایانه مرزی این پایانه در دستور کار قرار دارد.

روحانی ادامه داد: همچنین توجه به مساله آب خوزستان که بسیار اهمیت ویژه دارد در دستور کار است و پروژه های آب شرق اهواز و دشت آزادگان، و نیز سیستم کنترل جدید راه آهن جنوب به بهره برداری می رسد.

رئیس جمهوری گفت: مهمترین کارهای نفتی در خوزستان یعنی طرح های یادآوران، آزادگان و یاوران مورد بهره برداری قرار می گیرد و همچنین از بخشی از طرح 550 هزار هکتاری کشاورزی خوزستان که بیش از 200 هزار هکتار آن عملیاتی شده دیدن می کنیم.

دکتر روحانی در بدو ورود به فرودگاه اهواز توسط آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، استاندار و تنی چند از مسئولان استان مورد استقبال قرار گرفت.
رئیس جمهوری را در این سفر یک روزه عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، بیژن زنگنه وزیر نفت، حمید چیت چیان وزیر نیرو، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهوری و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت، و علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی همراهی می کنند.
حجت الاسلام و المسلمین روحانی رئیس جمهوری، نخستین سفر خود را به خوزستان در تاریخ 25 دی 1392در قالب نخستین سفر استانی دولت یازدهم انجام داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین