کد خبر: ۴۰۸۱۲۴
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹

عبور بدون روادید و گذرنامه از مرز مهران کذب محض است

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا، شایعه برداشته شدن ویزا و گذرنامه را کذب محض عنوان کرد و افزود: داشتن مدارک گذرنامه و ویزا مقررات قانونی هستند و کسی نمی تواند برخلاف قانون رفتار کند.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار محسن فتحی زاده گفت: این روزها به اوج سفر اربعین نزدیک می شویم، طی دو روز آینده اوج سفرهای زائران به سمت مرزهای عبور بدون روادید و گذرنامه از مرز مهران کذب محض استکشور عراق و بارگاه ابا عبدالله الحسین (ع) است.

وی با اشاره به افزایش بیش از ۱۰۵ درصدی تعداد زائران اربعین نسبت به سال گذشته، گفت: ناجا برنامه ریزی های خود را بر مبنای همین رشد جمعیتی در سفر اربعین طرح ریزی کرده است.

به گزارش مهر، جانشین فرمانده ناجا خاطرنشان کرد:با برنامه ریزی های صورت گرفته در حال حاضر فرایند سفر اربعین بدون مشکل در جریان است.

وی با اشاره به روند تردد آرام زائران در پایانه مرزی مهران، گفت: نیروی انتظامی به منظور کاستن فشردگی و ازدحام جمعیت، از شب گذشته طرح لایه بندی سفر زائران اجرا شده است.

سردار فتحی زاده تصریح کرد: تا پایان روز گذشته، یک میلیون و ۷۰ هزار زائر از مرزها عبور کرده اند که ۴۱ درصد آن شامل ۴۳۶ هزار زائر از مرز مهران خارج شده اند.

وی ادامه داد: روز گذشته بیش از ۹۶ هزار زائر از مرز زمینی مهران عازم سفر اربعین شده اند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا، شایعه برداشته شدن ویزا و گذرنامه را کذب محض عنوان و تصریح کرد: داشتن مدارک گذرنامه و ویزا مقررات قانونی هستند و کسی نمی تواند برخلاف قانون رفتار کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین