کد خبر: ۴۰۸۵۹۴
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۰

مصاف "مرفاوی" با استقلال در جام حذفی

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران با برگزاری ۸ دیدار در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران با برگزاری ۸ دیدار در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود.

در بازی‌های روز پنجشنبه تیم‌های نفت مسجد سلیمان و آلومینیوم اراک میزبان سایپا و سپاهان هستند.

تیم سایپا با شکست دادن بادران نوین تهران و بادران تهران به این مرحله رسیده و تیم نفت مسجد سلیمان با گذر از استقلال آبی تهران و پدیده مشهد به این مرحله گام گذاشته است.

تیم آلومینیوم اراک هم با شکست پیکان و شهید کریمی جویبار راهی مرحله یک هشتم نهایی شده و تیم سپاهان با گذر از پارس جم جنوبی و غذای سبز مشهد در این مرحله حاضر شده است.

اما بازی‌های روز جمعه را تیم‌های تراکتورسازی و برق جدید شیراز آغاز می‌کنند. شاگردان امیر قلعه‌نویی بعد از اردوی اخیر خود در جزیره کیش امیدوارند به راحتی بتوانند از سد برق جدید شیراز بگذرند. تیمی که با حساب یک بر صفر قشقایی شیراز را شکست داد و پیش از آن هم فجر سپاسی شیراز را از رقابت‌ها حذف کرده بود.

تیم تراکتورسازی هم برای رسیدن به این مرحله از سد تیم‌های ملوان بندر انزلی و فولاد یاسوج گذشته است.

دومین دیدار روز جمعه را تیم‌های نفت تهران و شهرداری فومن برگزار می‌کنند. شاگردان علی دایی در این فصل فراتر از انتظار ظاهر شده‌اند و به نظر می‌رسد کار سختی برابر شهرداری فومن ندارند. تیم شهرداری فومن با گذر از سپیدرود رشت و شهرداری تبریز پا به این مرحله گذاشته و نفت تهران هم تا اینجای کار مهرگان دره شهر و نساجی مازندران را از دور رقابت‌ها حذف کرده است.

سومین بازی روز جمعه را تیم‌های شهرداری ماهشهر و گسترش فولاد تبریز برگزار می‌کنند. شاگردان فراز کمالوند در فصل جاری نتایج خوبی را به دست نیاورده‌اند و اوضاع خوبی ندارند. شاید پیروزی برابر شهرداری ماهشهر بتواند آن‌ها را تا حد زیادی به رقابت‌های لیگ هم برگرداند. شهرداری ماهشهر تیم‌های سیاه جامگان و نفت امیدیه را از گردونه رقابت‌ها کنار زده و گسترش فولاد هم با گذر از امید شهرداری اراک و مس رفسنجان، گام به این مرحله گذاشته است.

به گزارش ایسنا، دیگر دیدار این مرحله را تیم‌های فولاد و نفت و گاز گچساران برگزار می‌کنند. تیم فولاد در هفته‌های گذشته روند رو به رشدی را پشت سر گذاشته است و انتظار می‌رود آن‌ها هم بتوانند در این بازی از سد رقیب خود بگذرند. تیم فولاد با حذف عقاب تبریز و فولاد یزد پا به این مرحله گذاشته و تیم گچسارانی هم با حذف استقلال خوزستان و انصراف راه آهن تهران پا به این مرحله گذاشته است.

بازی دیگری که در این مرحله برگزار می‌شود میان تیم‌های ذوب آهن و ماشین‌سازی تبریز است. ذوب آهن بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی روند نتیجه‌گیری‌اش بهبود یافته و شرایط نسبتا خوبی دارد اما تیم ماشین‌سازی در بحران بزرگی به سر می‌برد و شرایط خوبی ندارد. این شرایط به گونه‌ای است که حتی رسول خطیبی تا آستانه برکناری از سمتش پیش رفت اما در نهایت در این تیم باقی ماند. تیم ماشین‌سازی با غلبه بر خونه به خونه بابل و اتحاد لردگان گام به این مرحله گذاشته و تیم ذوب آهن هم با شکست اوکسین البرز و شهرداری بوشهر به این مرحله رسیده است.

مهم ترین بازی این مرحله را تیم‌های استقلال و صبای قم برگزار خواهند کرد. استقلالی‌ها بارها اعلام کرده‌اند که به جام حذفی به عنوان راهی میانبر برای رسیدن به رقابت‌های آسیایی نگاه می‌کنند و با همه وجود به میدان خواهند رفت.

انتظار می‌رود شاگردان منصوریان برای پیروزی برابر صبا تلاش زیادی کنند. هرچند که وضعیت بازیکنانی مثل کاوه رضایی، خسرو حیدری، رابسون جانواریو و میثم مجیدی برای این دیدار مشخص نیست.

نکته‌ای که می‌تواند برای آبی‌ها دلگرم کننده باشد این است که تاریخ نشان داده صبا برابر استقلال معمولا کارنامه موفقی ندارد. همچنین مرفاوی سرمربی این تیم هم چندان موفقیتی برابر آبی‌های پایتخت نداشته است.

استقلال با حذف تیم‌های مس کرمان و ملوان نوین انزلی به این مصاف رسیده و صبا هم با پیروزی برابر شهدای گروس بیجار و سفیر آبیک گام به این مرحله گذاشته است.

تابلوی اعلانات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به شرح زیر است:

پنجشنبه ۲۷ آبان ۹۵

فولاد خوزستان – نفت وگاز گچساران – ساعت ۱۴:۳۰ – ورزشگاه غدیر اهواز

جواد رحیم زاده – محمد هاشمی نسب – مرتضی هوشیار – ایمان کهیش – ناظر: رسول فروغی

نفت تهران – شهرداری فومن - ساعت ۱۴:۱۵ – ورزشگاه تختی تهران

علی اصغر مومنی – علی اکبر عظیم پور – حسین عابدی – مهرداد خسروی – ناظر: حبیب اله شیرازی

جمعه ۲۸ آبان ۹۵

آلومینیوم اراک – فولاد مبارکه سپاهان - ساعت ۱۳:۳۰ – ورزشگاه امام خمینی اراک

محمدرضا اکبریان – محمدرضا مدیرروستا – محسن سلطانی – یاسر همرنگ – ناظر: حسین نجاتی

ذوب آهن اصفهان – ماشین سازی تبریز - ساعت ۱۶:۳۰ – ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

حسین زرگر – هادی طوسی – محمدجواد مداح – محمد ملکی – ناظر: علیرضا کهوری

نفت مسجد سلیمان - سایپا تهران - ساعت ۱۴:۳۰ – ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان

پیروز سیف اله پور – جلیل شعرانی – علی احمدی – مصطفی بینش – ناظر: ایرج نظری

تراکتور سازی تبریز – آینده سازان برق شیراز - ساعت ۱۳:۳۰ – ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی تبریز

کمیل غلامی – حمید غمزه – مرتضی کاظمیان – محمدرضا منصوری – ناظر: ابراهیم میرزابیگی

استقلال تهران – صبای قم - ساعت ۱۶:۲۰ – ورزشگاه آزادی تهران

احمد صالحی – حسن یوسفی – محمدعطایی – مهدی مرجان زاده – ناظر: بهرام مهرپیما

شهرداری ماهشهر – گسترش فولاد تبریز- ساعت ۱۴:۳۰ – ورزشگاه متعاقبأ اعلام می شود

امید سعیدفر – مهدی الوندی – محمد راهی – جواد محمدی – ناظر: محمود رفیعی


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین