کد خبر: ۴۰۸۶۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹

عروس، خواهر شوهر را با اسید سوزاند

رئیس بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری تهران آخرین وضعیت دوزن جوان را که در جریان اسید پاشی سوخته اند، تشریح کرد.
آفتاب‌‌نیوز : رئیس بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری تهران آخرین وضعیت دوزن جوان را که در جریان اسید پاشی سوخته اند، تشریح کرد.

به گزارش روزنامه ایران، دکترمصطفی ده مرده‌ای دراین باره گفت: صبح دوشنبه 24 آبان دو زن جوان به‌دلیل سوختگی بر اثر اسید راهی بیمارستان مطهری شدند که حال یکی از آنها در ابتدای ورود وخیم بود. زن 25 ساله که به نظر می‌رسد از سوی عروس‌شان هدف اسیدپاشی قرار گرفته دچار 25 درصد سوختگی شده که صورت و چشم‌هایش بشدت آسیب دیده است. این زن بعد از انجام اقدامات پزشکی و تزریق آنتی بیوتیک و درمان‌های لازم دربخش مراقبت‌های ویژه- آی‌سی‌یو- بستری شد.

رئیس بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری در خصوص دختر 23 ساله دیگری که همراه این زن به بیمارستان منتقل شده بود، گفت: این زن که خواهر شوهر فرد مصدوم است درپی ریختن اسید دچار سوختگی 13 درصدی شده و پاهایش بشدت آسیب دیده است. ضمن اینکه هر دو زن جوان در فهرست عمل قرار دارند.
ده‌ مرده‌ای با بیان اینکه هر دو بیمار توسط چشم‌پزشک مشاوره بینایی شده‌اند، گفت: مشخص نیست که یکی از خانم‌ها که دچار 25 درصد سوختگی شده، بینایی خود را از دست داده یا خیر؛ چراکه اسید حالت خورندگی داشته و می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری به‌ دنبال داشته باشد.
وی افزود: اطلاعات دقیق درباره انگیزه این حادثه در دست نیست و از آنجا که حادثه دیدگان در شرایط مساعدی نیستند امکان گفت‌و‌گو با آنها درحال حاضروجود ندارد.

خواهرشوهرقربانی خشم عروس


در این حادثه که روز دوشنبه رخ داد، عروس با انگیزه نامعلوم، خواهر شوهرش را هدف اسید پاشی قرار داد. اما از آنجا که هر دونفر دچار سوختگی شدید شده‌اند تحقیق از هر دو نفر به روزهای آتی موکول شده است.

به گزارش خبرنگار جنایی، به دنبال این حادثه هولناک که صبح دوشنبه 24 آبان در خیابان 30 متری افسریه رخ داد قاضی شهریاری-سرپرست دادسرای جنایی تهران- به محض اطلاع از موضوع دستور  تحقیقات لازم دراین باره را صادرکرد.مأموران درنخستین بررسی‌ها دریافتند زن 23 ساله‌ای به نام فاطمه زمانی که در خانه برادرش خواب بوده، ازسوی همسر برادرش به نام نرگس مورد هجوم قرار گرفته است.وی همان موقع با نرگس درگیر شده که ناگهان همسر برادرش وی را با اسید هدف قرارمی دهد.اما عامل اسیدپاشی نیزدرپی این حادثه دچارسوختگی می‌شود. از آنجا که هر دو زن با اسید سوخته بودند بلافاصله به بیمارستان مطهری تهران انتقال یافته و تحقیقات پلیسی برای کشف ابهام‌ها ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
راننده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
1
0
خوب کرده . خواهر شور را باید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین