کد خبر: ۴۰۸۶۷۲
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰

امروز آخرین مهلت ثبت‌نام مرحله تکمیل ظرفیت کنکور

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام بیش از 11 هزار داوطلب در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری خبر داد و گفت: داوطلبان تا ساعت 24 امروز چهارشنبه 26 آبان فرصت دارند برای ثبت‌نام در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری اقدام کنند.
آفتاب‌‌نیوز : دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: براساس برنامه زمانی اعلام شده، مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته در رابطه با تکمیل ظرفیت برخی از رشته‌های تحصیلی دوره روزانه و نوبت دوم همچنین ظرفیت پذیرش رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در آزمون سراسری 95 که از روز یکشنبه 23 آبان جاری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده بود، امروز چهارشنبه 26 آبان پایان می‌پذیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: کلیه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون که براساس ضوابط و شرایط اطلاعیه‌ای که روز یکشنبه 23 آبان جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته و همچنین دفترچه‌های راهنمای شماره یک و دو و سایر اطلاعیه‌های منتشره، علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های مذکور می‌باشند می‌توانند حداکثر تا پایان وقت امروز چهارشنبه 26 آبان به سایت این سازمان مراجعه و با مطالعه دقیق اطلاعیه‌های فوق و اطلاع از کدرشته‌محل‌های مربوط نسبت به ثبت‌نام و انتخاب حداکثر 50 کدرشته محل اقدام و کدرشته‌محل‌های انتخابی را به ترتیب اولویت علاقه در فرم اینترنتی انتخاب رشته ثبت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در آن رشته از کدرشته‌محل‌های تحصیلی که پذیرش در آنها صرفاً براساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد متقاضیان اعم از اینکه در آزمون سراسری 95 ثبت‌نام نموده یا ننموده باشند براساس ضوابط مندرج در اطلاعیه می‌توانند متقاضی شوند.

دکتر توکلی خاطرنشان کرد: در مرحله تکمیل ظرفیت برخی از رشته‌های تحصیلی و ظرفیت پذیرش رشته‌های جدید دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در آزمون 95 جمعاً 13 هزار و 672 نفر پذیرش می‌شوند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان تاکید کرد: تا ساعت 8 صبح امروز چهارشنبه 26 آبان جاری تعداد 11 هزار و 220 داوطلب نسبت به انتخاب رشته اقدام نموده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین