کد خبر: ۴۰۹۲۴۸
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷

صحنه جنجالی مهار پنالتی از سوی رحمتی/ داور به رحمتی چه گفت؟/ واکنش‌ها+فیلم

فیلم جنجالی مهار پنالتی توسط مهدی رحمتی در دیدار با صبا را در ویدئوی زیر ببینید. برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی معتقدند که داور در این صحنه به رحمتی می‌گوید: سریع، محکم، چپ! اما ناظر بازی تاکید می‌کند داور می‌گوید زود بچرخ تا تمرکز بازیکن صبا به هم نخورد. داور نیز تاکید می‌کند: مگر لیگ محلات است که اینقدر ساده لوحانه موضوع عجیبی را مطرح می‌کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
مهاجم تیم صبای قم نسبت به انتشار ویدئوی عجیب از گفت و گوی داور مسابقه استقلال و صبا و مهدی رحمتی واکنش نشان داد.

انتشار یک ویدئوی عجیب بعد از بازی استقلال و صبای قم درباره صحبت چند ثانیه‌ای داور مسابقه با سیدمهدی رحمتی در فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشته است. در این باره گفته می شود احمد صالحی جهت ضربه کیوان امرایی، مهاجم صبا را به رحمتی می گوید و او توپ را مهار می کند؛ اتفاقی که بسیار عجیب به نظر می رسد.


کیوان امرایی که اطلاعی از انتشار این ویدئو نداشت، از توهین های هواداران پرسپولیس به خودش در اینستاگرام شوکه شده است. امرایی توضیحاتی را درباره مسابقه دیروز و به خصوص شایعات پیش آمده ارائه کرد که در ادامه می خوانید:

متاسفم که پنالتی خراب کردم
بازی دیروز چندان جذاب نبود. موقعیت های کمی در این مسابقه ایجاد شد و استقلالی ها هم موقعیتی نداشتند که فشار زیادی به تیم ما بیاید. به هر حال بازی به ضربات پنالتی کشیده شد و در این ضربات هم همه چیز شانسی است. اگر جام حذفی نبود، تساوی عادلانه ترین نتیجه به حساب می آمد اما به هر حال یک نفر باید پیروز می شد. متاسفانه من هم پنالتی را خراب کردم که این از شانسم است.

برای این حرف‌هامتاسفم
از صبح امروز به طرز عجیبی برخی هواداران پرسپولیس به صفحه شخصی ام آمده و شروع به فحاشی کردند. من تصورم این بود که آنها به خاطر خراب کردن پنالتی ناراحتند اما الان متوجه می شوم که به خاطر انتشار آن ویدئو به من توهین می کنند. فقط می توانم بگویم متاسف هستم. قبلا هم چنین شایعات بی اساسی رخ داده و به نظر من حرف هایی که درباره صحنه پنالتی زده می شود، مزخرف است!

خنده دار است که داور بداند من چطور پنالتی می زنم
شما در تاریخ فوتبال من هرگز به یاد نمی آورید که ضربه اول را زده باشم. اصلا پنالتی زیادی نزده ام که کسی بداند کدام طرف می زنم. از سوی دیگر خنده دار است که در چند ثانیه همه چیز هماهنگ شود. اینکه داور از من بپرسد کدام طرف می زنی و من به او بگویم تا به سمت رحمتی برود و اعلام کند به سمت چپ می زنم! این حرف ها را هیچ کس باور نمی کند.

آدم های بیکار در اینستاگرام داستان درست می کنند
متاسفانه ما ایرانی ها عادت به داستان درست کردن داریم. اینستاگرام هم که این روزها فضای خوبی را در اختیار ما قرار داده تا به راحتی به هر کس توهین کنیم و تهمت بزنیم. یک عده آدم بیکار هم نشسته اند تا فیلمی پیدا کنند و به راحتی آبروی هرکسی را بریزند.

می توانستم در جریان بازی به استقلال حال بدهم
من اگر دنبال این بود که تبانی کنم و یا به استقلال حال بدهم، که در جریان بازی این کار را می کردم تا بازی به پنالتی نرود! می توانستم هزار کار دیگر انجام دهم. داور هم اینقدر ساده نیست که جلوی این همه دوربین به سمت رحمتی برود و بگوید امرایی به سمت چپ می زند و شما هم به این سمت تشریف ببرید!

این رفتارها زشت است
مگر لیگ محلات است که اینقدر ساده لوحانه موضوع عجیبی را مطرح می کنیم. متاسفانه از صبح امروز بسیاری از هواداران پرسپولیس به صفحه شخصی ام آمدند و توهین کردند. این رفتارها زشت است ومن فقط همه آنهایی که پشت سرم حرف زدند را به خدا واگذار می کنم.

صبا تک رقمی می شود
به گزارش ورزش سه، تیم صبا شرایط خوبی دارد. با بازیکنانی که ما داریم، باید بتوانیم تیم را در جدول رده بندی لیگ برتر بالا بیاوریم. من فکر می کنم می توانیم رتبه تک رقمی در پایان فصل کسب کنیم. البته بدشانسی هایی نیز آوردیم که انشاءالله در آینده همه چیز درست می شود.

لب‌خوانی نوید مظفری‌زاده از ویدئوی جنجالی حرف‌های بین مهدی رحمتی و داور بازی در صحنه پنالتی!

خبرآنلاین نیز نوشت: انتشار یک ویدئوی عجیب بعد از بازی استقلال و صبای قم درباره صحبت چند ثانیه‌ای داور مسابقه با سیدمهدی رحمتی در فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشته است. در این باره گفته می شود احمد صالحی جهت ضربه کیوان امرایی، مهاجم صبا را به رحمتی می گوید و او توپ را مهار می کند؛ اتفاقی که بسیار عجیب به نظر می رسد. حال نوید مظفری زاده داور پیشکسوت ایران در کانال تلگرامی خود نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد و نوشت: بسیاری از مخاطبان این فیلم را برای ما فرستاده و از تخلفی بزرگ سخن گفته اند، ظاهرا صالحی داور بازی به رحمتی می گوید سریع، محکم، بپر به چپ.

 بررسی فیلم و لب خوانی از صحبت های داور نشان می دهد که او خطاب به رحمتی می گوید سریع، محکم، بچرخ. اشاره او به راز و نیاز رحمتی قبل از ضربات پنالتی با خداست، رحمتی همیشه پشت به توپ می ایستد و دعا می خواند، حالا داور از گلر استقلال خواسته سریع تر بچرخد و مقابل ضربه بایستد.

 ذکر چند نکته در این باب ضرروی است، اول اینکه اگر قصد، تبانی بود چرا قبل از آغاز پنالتی ها و در کنار زمین به رحمتی گفته نشده امرایی پنالتی اش را به چپ می زند؟ یا چرا به امرایی نگفته اند پنالتی ات را به بیرون بزن که نیازی نباشد وسط آن همه دوربین از رحمتی بخواهند به چپ بپرد؟

 فرض کنیم رحمتی می داند که قرار است ضربه به سمت چپ خودش نواخته شود، از کجا معلوم آن را بگیرد؟ مگر نه اینکه گلرها در بسیاری از ضربات به سمت توپ می روند ولی نمی توانند آن را بگیرند؟

 پخش شایعه در فضای مجازی راحت ترین کار ممکن است ولی شنونده باید عاقل باشد. انتشار این تصاویر فقط به افرادی کمک می کند که می خواهند تعداد اعضای شان را با این روش‌ها افزایش دهند، کاش کمی منطقی‌تر باشیم و وارد بازی این افراد نشویم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱۳
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
9
7
اشاره دست کاملا واضح است
ضمنا محکم برای چرخیدن چه معنایی میدهد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Japan |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
حالا از این به بعد معنی دار میشه یعنی اگه شده به قیمت تغییر دستور زبان فارسی
چیز تو مایه های اوه اوه گفتن احمدی نژاد
Arash
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
9
6
داورميتونست بگه سريع بچرخ ولي سريع محكم بچرخ،اين كلمه محكم بدجوري توذوق ميزند
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
10
8
با سلام
لطفا از آقای مظفری زاده بخواهید تا دلیل اینکه چرا داور از رحمتی خواسته محکم پچرخد را عنوان کند چون سریع چرخیدن منطقی است ولی محکم چرخیدن یعنی چه؟
لطفا مردم را بیش از این جیگر فرض نکنید چون خودتون جیگرید!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
16
9
رحمتی حال آدم را به هم میزنه کیروش خوب جلوی آدمهای لوس را گرفته من جای داورها بودم برای هر بار لوس بازیش کارت میدادم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
4
8
شاید هم میگه سریع لطفا بچرخ
مهدی نجفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
5
2
برای خودم و امثال خودم متاسفم که هوادار این فوتبال ..........
علی بصیرت پور
|
Germany
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
8
13
معلومه باخت به قشقایی بدجوری بعضی ها را سوزانده و دچار توهمات مالیخولایی شده اند خخخخخخخخخخخخخ من نگران حالشونم. بهتره هرچه سریعتر برن دکتر چون این جوری توهم زدن کار هر کسی نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
10
3
همه اینا درست چرا داور میگه محکم بچرخ مثلا منظور از محکم چرخیدن چیه؟واقعا باید فاتحه این فوتبال را خوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
5
9
واقعا باخت به قشقایی بعضی هاراواقعا سوزانده
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
عزیزم چرا حرف بیمنطق میزنی . اگر 6 تا از بازیکن های استقلال هم تیم ملی بودن که اونوقت استقلال تو بازی با قشقایی 6 گل میخورد درضمن چه ربطی به پرسپولیس داره این موضوع؟؟
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
1
5
سلام, من طرفدار تراکتورم و هیچ وابستگی و جانبداری از تیمهای آبی و قرمز پایتخت نکردم و نمی کنم, در مورد فیلم باید بگم کاملا واضح داور به رحمتی میگه: سریع خوندی بچرخ.. اما در مورد مسائل پیش اومده سر این ویدیو باید بگم ما شهرستانیها از اینکه تیمهای آبی و قرمز اینطور به جون هم میپرن و از هیچ توهینی و تحقیری عم ابایی ندارن و نه تنها برای رقیبشون بلکم برای خودشون هم شخصیت قائل نیستن بسیار خرسندیم چون صدا و سیما_و وزارت ورزش و غیره و غیره همه ایران همیشه وقف و ارث بابای این دوتا عزیز کرده ایران بوده و هست و همیشه موجودیت فوتبال این مملکت در این دوتا تیم که از زمین و آسمون ساپورت میشن خلاصه شده و برنامه لیگ باب میل آبی و قرمز چیده میشه و تیمهای دیگه فقط هستن که بوده باشن..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
0
2
به نظر من میگه : سریع لطفا بچرخ
یا : سریع خوندی بچرخ
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین