کد خبر: ۴۰۹۸۴۵
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳

برنامه هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال

مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر بعد از حدود یک ماه تعطیلی در روزهای پنجشنبه و جمعه از سر گرفته می‌‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته برگزار می‌شود. از سرگرفتن لیگ برتر  بعد از 28 روز ، می‌تواند هیجان را به فوتبال باشگاهی برگرداند. در صدر جدول همچنان شاهد کورس پرسپولیس و تراکتورسازی هستیم و سایر تیم‌ها برای رسیدن به رتبه سوم تلاش می‌کنند.
 
به گزارش فارس، نگاهی به این مسابقات می‌اندازیم:
 
سپاهان- فولاد خوزستان؛ نبرد دو مربی جوان
 

تقابل دو مربی نسل جوان فوتبال را در این مسابقه شاهد هستیم. عبدالله ویسی که چندسالی است در لیگ برتر تجربه مربیگری دارد و نعیم سعداوی که اولین تجربه‌ سرمربیگری‌اش را در لیگ برتر تجربه می‌کند. سپاهان 2 امتیاز بیشتر از حریفش دارد و در رده ششم جدول قرار گرفته است. این اولین مسابقه رسمی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان است. ورزشگاهی که چند وقت پیش افتتاح شد و باید دید روی زمین چمن ایده‌آل ورزشگاه دو تیم چه حرف‌هایی برای گفتن دارند.  
 
نفت تهران - سایپا؛ نبرد شاگرد و استاد
 
نفت در روی پله سوم جدول ایستاده و می‌خواهد این رده را حفظ کند. تیم علی دایی با وجود مشکلات مالی خوب نتیجه گرفته است با این حال در صورت پیروزی مقابل سایپا هم از رده سوم بالاتر نخواهد رفت اما در آنسوی میدان سایپا با مربی کاربلد و با تجربه‌اش به دنبال عبور از بحران و فاصله گرفتن از رده چهاردهم جدول لیگ است. نارنجی‌پوشان فقط 9 امتیاز گرفته‌اند و یک برد در این فصل داشته‌اند. باید دید فرکی که حکم استادی بر علی دایی دارد سه امتیاز را می‌تواند از شاگردش بگیرد یا نفتی‌ها همچنان روی پله سوم و در جمع مدعیان باقی می‌ماند.
 
پیکان- پرسپولیس؛ تدوام صدرنشینی سرخپوشان؟
 
سرخپوشان صدرنشین لیگ برتر هستند و برای باقی ماندن در صدر باید از تیم پیکان سه امتیاز بگیرند این در حالی است که پرسپولیس در این مسابقه بیرانوند را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و باید از دروازه‌بان خارجی خود استفاده کند. دست امید عالیشاه هم مثل بیرانوند شکسته است. این دو قطعا در بازی حضور ندارند از سویی دیگر سیدجلال حسینی و محسن ربیع‌خواه نیز دچار مصدومیتی جزیی هستند. با این حال برانکو نشان داده که تیم پرسپولیس وابسته به یک بازیکن خاص نیست.  پیکان در صورت پیروزی در این مسابقه حداکثر می‌تواند یک پله در جدول صعود کند و به رده سوم برسد البته پیکانی‌ها انگیزه فراوانی برای این دیدار دارند ولی پرسپولیس تاکنون باختی نداشته و بعید است که این تیم تسلیم پیکان شود. شاگردان برانکو می‌خواهند همچنان صدرنشین باقی بمانند.
 
استقلال خوزستان- سیاه جامگان؛ نبرد بی‌پول‌ها
 
استقلال خوزستان هیچ نشانی از قهرمان فصل گذشته ندارد و با مشکلات مالی زیادی دست به گریبان است و در رده دهم جدول با یازده امتیاز قرار گرفته است. پورموسوی سرمربی این تیم بارها گفت که به دلیل مشکلات مالی شاید از این تیم جدا شود اما هنوز این تیم را هدایت می‌کند. سیاه جامگان هم حال و روز خوشی ندارد و مدام از این تیم خبرهایی جز بی‌پولی و مشکلات مالی نمی شنویم! باید دید نبرد بی‌پول‌ها را کدام تیم می‌برد. البته سیاه‌جامگان سرمربی هم ندارد و خداداد عزیزی به عنوان مدیرفنی این تیم را هدایت می‌کند.
 
پدیده- ماشین سازی؛ شاگردان خطیبی شش‌تایی می‌شوند؟
 
پدیده نسبت به بضاعتی که دارد بد نتیجه نگرفته است در این بازی هم به مصاف آخرین تیم جدول لیگ می‌رود. تیمی که تازه به لیگ برتر صعود کرده اما نتیجه لازم را نگرفته است. ماشین‌سازی با جذب یک مربی خارجی تلاش کرده کادرفنی‌اش را تغییر بدهد و باید دید این تیم بعد از 5 شکست متوالی می‌تواند از بحران خارج شود یا پدیده این تیم را شش تایی می‌کند!
 
تراکتورسازی- صبای قم؛ تراکتورسازی به صدر برمی‌گردد؟
 
تراکتورسازی هم مثل پرسپولیس بدون باخت است و در این هفته در صورت توقف سرخپوشان تهرانی شانس صعود به صدر جدول را دارد به شرط اینکه از صبا سه امتیاز را بگیرد. صبای قم هم در رده پانزدهم جدول قرار دارد و باید دید شاگردان صمد مرفاوی مقابل قرمزپوشان تبریزی چه نتیجه‌ای می‌گیرند. مرفاوی بعد از باخت به استقلال در جام حذفی حسابی از میزبانی آبی‌پوشان و رفتار منصوریان گلایه کرد. او حالا باید مقابل یک مربی استقلالی دیگر بایستد مربی که زمانی دستیارش هم بوده است. بعید است که صبا بتواند در تبریز از تراکتورسازی امتیاز بگیرد.  
 
نفت آبادان- ذوب آهن؛ نبرد دو تیم سختکوش

 
نفت آبادان که زمانی در این لیگ صدرنشین بود اکنون در رده هفتم جدول قرار گرفته و یک پله بالاتر از ذوب آهن است. نفتی‌ها در هفته دهم مقابل پرسپولیس شکست خوردند و اکنون برای جبران باید در خانه از ذوب آهن سه امتیاز را بگیرند که این امر با حمایت هواداران متعصب‌شان خیلی دور از دسترس به نظر نمی‌آید. ذوب آهن در این فصل هم تیمی سختکوش و پرتلاش نشان داده که تا دقیقه آخر برای برد می‌جنگد.  
 
استقلال - گسترش فولاد تبریز؛ شاگردان منصوریان به دنبال سومی
 
استقلال بعد از پیروزی مقابل صبای قم در جام حذفی با روحیه‌ای بهتر به مصاف تیم گسترش فولاد می‌رود.آبی‌پوشان در این مسابقه وریا غفوری و میثم مجیدی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد با این حال استقلال تیم پرمهره‌ای است که می‌تواند با حضور هوادارانش در ورزشگاه آزادی پیروز شود. استقلال بعد از سه برد متوالی مقابل فولاد خوزستان متوقف شد و اکنون به دنبال چهارمین برد خود مقابل شاگردان فراز کمالوند هستند تیمی که در رده سیزدهم جدول است و 6 مساوی در کارنامه دارد. بعید است گسترش بتواند از استقلال در تهران امتیاز بگیرد. استقلال شانس صعود تا رده سوم جدول را در این هفته دارد.
 
اسامی داوران و برنامه مسابقات هفته یازدهم به شرح زیر است:
 
پنج شنبه 4 آذر 95

پیکان تهران – پرسپولیس تهران – ورزشگاه شهدای شهر قدس – ساعت 15:15
اشکان خورشیدی – تورج عیوض محمدی – مهدی الوندی – سیدرضا مهدوی – ناظر: مسعود فلاح

فولاد مبارکه سپاهان – فولاد خوزستان– ورزشگاه فولادشهر اصفهان – ساعت 14:30
محمدرضا فغانی – حسین طالقانی – امیررضا آشورماهانی – محمدرضا تارخ – ناظر: ابراهیم میرزابیگی

نفت تهران – سایپا تهران – ورزشگاه تختی تهران – ساعت 15
حسین زرگر – رحیم شاهین – فرهاد مروجی – کوپال ناظمی – ناظر: حاتم بک پور

استقلال خوزستان – سیاه‌جامگان مشهد– ورزشگاه غدیر اهواز – ساعت 17:45
وحید کاظمی – محمد راهی – مهدی شفیعی – امید سعیدفر – ناظر: حیدر شکور

جمعه 5 آذر 95

پدیده خراسان – ماشین‌سازی تبریز– ورزشگاه ثامن مشهد – ساعت 14:30
محمدرضا اکبریان – یعقوب حجتی – حمدرضا کنعانی – روح اله شریفی – ناظر: نادر جعفری

صنعت نفت آبادان – ذوب آهن اصفهان– ورزشگاه تختی آبادان – ساعت 16:15
شاهین حاج بابایی – حسن انتظاری – ایوب غلامزاده – محمدحسین ترابیان – ناظر: مسعود مرادی

تراکتورسازی تبریز – صبای قم– ورزشگاه یادگار امام تبریز – ساعت 14:30
حمید حاج ملک – علی اکبر عظیم پور – فرزاد بهرامی – وحید صالحی – ناظر: حسین عسکری

استقلال تهران – گسترش فولاد تبریز– ورزشگاه آزادی تهران – ساعت 16:20
محمدحسین زاهدی فر – اسد حاج محمد – علی اکبر نوری – جواد رحیم زاده – ناظر: اسماعیل صفیری
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین