کد خبر: ۴۱۱۱۳۳
تعداد نظرات: ۷۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴

گاف عجیب حدادعادل در انتقاد از نماینده تهران که حکم جلبش صادر شده است

نماینده سابق مجلس در پاسخ به اظهارات محمود صادقی از طریق توییتر خود به او انتقاد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

نکته جالب در توییت غلامعلی حدادعادل این است که وی برای به چالش کشیدن  صادقی، استدلالی آورده که ناشی از اشتباه اوست.

همانطور که ملاحظه می شود وی در جمله خود آورده است:" اگرکسی از کسی بپرسد،آیااین صحت دارد که شما فرزند نامشروع پدرومادر خود هستید؟ به نظر شما این سوال است یا تهمت؟"

ظاهرا دکتر حدادعادل توجه نداشته است که مگر می شود کسی فرزند نا مشروع پدر و مادر خود باشد؟!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۷۵
مهدی
|
United States of America
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
1
57
مثلا اگر یک آمریکایی باشد آیا می توان از او پرسید: آیا شما از یک خانواده شهید پرور هستید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
11
153
اینم از رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسى!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
بهتره از حداد بپرسید که مگر شما نبودید که برای تنگ کردن حلقه ورودی ملت به جرگه نمایندگی مجلس اعلام کردید « باید صلاحیت شما احراز شود » در حالیکه قانون به وضوح میگوید همه صالح هستند مگر مراجع چهاگانه قانونی اعلام دارند که داوطلب نمایندی به چه دلیلی فاقد صلاحیت کاندیداتوری میباشد .
به اینجا که میرسه اصل را بر براعت میدانید ؟
عجب !
آنرا که حساب پاک است از محاسبه چه باک است . اونهم محاسبه بیت المال .
آرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
بی فرهنگستانی که برای هر کلمه اجق-وجقی که می سازد میلونها تومان پول بیت المال را به جیب می زند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
اگر زن و مردی قبل از ازدواج شرعی صاحب فرزند شوند و بعد آن دو باهم ازدواج شرعی کنند . ایا این فرزند ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
از این گافها از آقای حداد «عادل» عجب نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
3
97
زمان مغلطه گذشته
آنیتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
2
102
شاهکاره این بشر...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
1
78
متاسفيم
اندو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
4
117
وقتی ادم سواد ندارد واز روی بغض وکینه بنویسد نتیجه اش همین هست که خدا ابرویش را میبرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
66
14
ای بابا
آفتاب جان ظاهرا شما گاف دادی
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
1
46
سکوت کنید کسی خبر از نیت شما ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
ایشان که حرفی نزده شما میگید سکوت کند حالا اگر مثل مطهری زبانم لال ... می گفت امام رضا در کنسرت شرکت میکنه ما باید با منطق شما تکه تکه اش کنیم دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
92
20
ای بابا
آفتاب جان ظاهرا شما گاف دادی
فرض کنید یک خانم و اقایی نعوذ بالله رابطه نا مشروع داشته باشند و فرزندی بدنیا بیاد
بالاخره اون خانم مادر اون بچه و اون آقا پدر اون بچه است
و این بچه یک فرزند نامشروع است
یعنی بالاخره بچه بچه پدر و مادرش است
باید از شما سوال پرسید مگر میشود بچه ای بچه پدر و مادرش نباشد؟
سوتی دادی افتاب جان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
اگر رابطه نامشروع باشد اسم زن و مرد دیگر پدر مادر نیست . پس شما گاف دادی نه افتاب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
چقدر مثبت گرفتی با این خودشیرینیت!!!
مهدی
| Saudi Arabia |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
جهت اطلاع اگر بچه ای نامشروع به دنیا بیاد، بعد از ازدواج اون زن و مرد ، بچه حلال زاده میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
عجب
اسمشون پدر مادر نیست. پس چیه> خرزو خان
شما نمایندگی شیرین عسل داری که نقش والدین یک بچه رو به تشخیص خودت تحریف می کنی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
اخ اخ
الان دچار بحران روحی شدم با مثبت نگرفتن
میشه چند تا مثبت بدی من عقده ای نشم؟
سنگین ترین بحران زندگیم بوده تا الان.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
اگر اسم زن و مرد پدر و مادر نیست پس چیه ناپدری و نامادری؟ نام فرزند چیه؟ نافرزندی؟ نه این میشود پدر نامشروع آن میشود فرزند نامشروع
لیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
با اینکه اصلا از حداد خوشم نمیاد ولی خداییش جملش اشتباه نیست.خوب ممکنه یک بچه قبل از محرمیت شرعی به وجود آمده باشد.حالا به عقاید و ادیان مختلف کاری ندارم ولی جمله باتوجه به عقاید ایشان اشتباه نیست.
xxxx
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
2
17
آره میشه وقتی که هنوز عقد(طبق هر آیینی و سنت مربوطه) انجام نشده باشه و بچه ای بوجود بیاد ، در هر صورت از لحاظ علمی، قانونی و اخلاقی!!! مرد و زن، پدر و مادر بچه هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
7
5
ای بابا
آفتاب جان ظاهرا شما گاف دادی
فرض کنید یک خانم و اقایی نعوذ بالله رابطه نا مشروع داشته باشند و فرزندی بدنیا بیاد
بالاخره اون خانم مادر اون بچه و اون آقا پدر اون بچه است
و این بچه یک فرزند نامشروع است
یعنی بالاخره بچه بچه پدر و مادرش است
باید از شما سوال پرسید مگر میشود بچه ای بچه پدر و مادرش نباشد؟
بختیاری
|
United States of America
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
1
10
مردم که بی خودی مانع از انتخاب او نشدند !! اما فعلا قادر به برکناری او از پست مهم رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی نمیباشند !!عقل جمعی مردم معمولا مصالح خود را شخیص میدهد.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
2
37
حضرت ایت الله ببینید استاد ادبیات فارسی ایران با چه ادبیات سخیفی از شما دفاع کردن حالا وجدانا قضاوت کنید انتقاد اقای صادقی توهین به شماست یا این دفاع سخیف
مینا
|
-
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
4
7
آفتاب جان؟!!!!بله می شود کسی فرزند نامشروع پدر ومادر خود باشد،ممکنه مثل برد پیت و انجی،قبل از ازدواج بچه دار بشوند!!!!البته کلا هم به هر حال پدر و مادری وجود دارد.یا مشروع یا نامشروع!
شهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
1
20
اسرار ازل را نه تو دانی و نه من گر پرده بی افتد نه تو مانی ونه من
آقای دکتر از افتادن پرده اسرار میترسند نه از چیز دیگری ...........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
4
32
تاسف از این همه کینه و بی سوادی آقای پر ادعا!!
ناشناس
|
Japan
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
2
23
خدا به ما رحم کناد.

واقعيت واقعيت است و تهمت تهمت! با هيچ استدلالي نمي توان جای واقعيت و تهمت را با هم عوض کرد حتی اگر رييس فرهنگستان علوم باشی. این سفسطه نمی تواند صورت مساله را پاک کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
0
12
ظاهرا...... !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
2
29
بابا این دکتر اهنگر دادگر خیلی حلیشه . اذیتش نکنین با همین سواد بالا ماهی بیش از 13 میلیون تومان درامدد داره .ای بابا......................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
1
12
دلار چنده عمو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
0
19
ادب حكم مي كند كه مثال ها بي ادبانه نباشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
2
22
رییس فرهنگستان ادب فارسی!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
1
1
ناشناس 11.58 خودت نفهميدي چي گفتي زماني حرفت صحيح است كه بگويي فرزند نامشروع پدرت يا مادرت هستي نه اينكه بگويي فرزند نامشروع پدر و مادرت هستي
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
تو فهمیدی چی گفتی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
فرزند نامشروع پدر یا مادر کاملا غلط است. فرزند نامشروع پدر و مادر کاملا درست. نمی شود بگی مثلا زنی خطا کرده و می شود فرزند نامشروع مادر و در جای دیگر مردی خطا کرده و فرزند نامشروع پدر که حالا بتوان «یا» بین اینها گذاشت. بنابراین وقتی فرزند نامشروع است حتما هر دوطرف خطا کردن پس مثال ایشان دقیق هست هرچند یکم تند هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
1
25
حق با شماست جناب دکتر اگه یکی ناغافل همچین سوالی بکنه طرف ناراحت میشه، ولی یادتان باشد که وزیر اومده چیزی گفته و ایشون هم براساس گفته های وزیر و براساس وظایف نمایندگی و انتظاری که بنده بعنوان موکل ازشون دارم، اومده سوالی پرسیده. کجای این کار نیاز به بازداشت شبانه داره؟ کدام اقدام ایشان نیاز به چنین سفسطه حضرتعالی داره؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
0
6
حق با شماست جناب دکتر اگه یکی ناغافل همچین سوالی بکنه طرف ناراحت میشه، ولی یادتان باشد که وزیر اومده چیزی گفته و ایشون هم براساس گفته های وزیر و براساس وظایف نمایندگی و انتظاری که بنده بعنوان موکل ازشون دارم، اومده سوالی پرسیده. کجای این کار نیاز به بازداشت شبانه داره؟ کدام اقدام ایشان نیاز به چنین سفسطه حضرتعالی داره؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
0
0
بله ممکن است کسی فرزند نا مشروع پدر و مادرش باشد خوب دقت کنید راز آنرا میفهمید
ناشناس
|
Turkey
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
0
7
سعدی علیه الرحمه: "... گفت بهرِ خدا، مخوان"!
آخر شما را چه به حقوق؟! اشتباه نشود، آن حقوق را نمی گویم، آن را که شما دارید، خوبش را هم دارید! مرحمت فرموده وقت مبارک خود را صرف اختراع واژه های فرهنگستان بنمایید!
سام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
0
5
مساله مهمتری اینجا وجود داره و اون اینه که چرا توئیتر فقط برای مردم فیلتره نه آقایون؟!
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
0
8
اقاىً اهنگر دادگر موقع اين توتيت زياد حالش خوب نبوده شما هم سخت نگيريد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
0
2
در تمام فرم های استخدام ، مشخصات پدر افراد ، دین و مذهب افرادو.... پرسیده میشود و در آخر هم تعهد گرفته میشود که دروغی گفته نشده باشد، یعنی همه دارند در مورد دیگران آنها را متهم به بی دینی می کنند؟ اگر شما مداد خود را در مدرسه گم کردید و به یکی گفتید ببیند زیر پایش نیافتاده، یعنی به او گفتید دزد؟ بعضی ها فکر میکنند فقط خودشان فکر میکنند ، اسم این نوع تفکر حماقت است.
رحیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
0
1
حالا قصد حداد عادل دفاع از صادقی بوده و یا دادستان
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
0
1
حب، اگه زن و مردی بطور غیر شرعی صاحب فرزندی بشوند وقبل از دنیا اومدن اون بچه ، قانونا و رسمآ با هم ازدواج کنند ، اونوقت اون بچه که دنیا بیاد ،میشه فرزند نامشروع همان زن ومرد!
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
0
7
کت و شلوار انگلیسی چند پونده؟
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
4
0
با سلام و آرزوی توفیق
سوادتو زیاد کن عزیزم بعد از بزرگتر از خودت ایراد بگیر
بله که می شود شخصی فرزند نامشروع پدر و مادر خودش باشد.. واقعا این برای شما عجیب است؟؟؟؟؟؟!!!!!!
فقط عمل زنا نیست که موجب نامشروع شدن فرزند می شود بلکه موارد زیر نیز می توانند در نامشروع شدن فرزند دخالت داشته باشند...
مانند
لقمه حرام ... اشکال اساسی در عقد... اجبار در ازدواج... و چند مورد دیگر که اگر خواستید ذکر میکنم

از دیدگاه تشیع اثنی عشری از طرف معصومین در احادیث lمختلف کرارً آمده است که احتمال اینکه کسی بر اثر لقمه حرام و موارد دیگر فرزند ناخلف و نامشروع پدر و مادر خودش شود وجود دارد...
دوست داشتی سانسور کن.
سانسور هم کنی در رسانه دیگری همین مطلب را می نویسم ..
موفق باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
0
11
احمدی نژاد پرونده داره؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
0
0
همه یک پدر و مادر دارند ولی برخی پدرها نامشروعند. بالاخره بچه از زیر بوته که عمل نمیاد.حرف ایشان کاملا دقیق و کاملا منطقی است.
نادان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
0
10
حداد فکر می کنه خیلی سواد داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
0
10
به به اقای سی و هشتم تهران باز تو حرف زدی.
محمدحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
4
0
حضرت آفتاب با این شایت داریتون و اخلاقهای جالب مخاطبهاتون ابروی آفتاب رو بردید!
ناشناس
|
United States of America
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
0
7
سیوال مطرح شده توسط اقای حداد یک پرسش اخلاقی است و اثبات ان پی گیری حقوقی ندارد ولی ملیارد ها تومان پول مردم در حساب شخصی بار حقوقی دارد و اگر ثابت شود قابل برگشت است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
0
11
بازم این دکتر قیم فهم مردم بیانات کرد باباچرادوست داری جای مردم فکرکنی انصافابفکرجن هم نمیرسید این استدلال ماکه دقایقی...رجال سیاسی... وای وای
بیهقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
0
9
خوب بود اقای حدّاد عقدهء دل خالی میکردند وراحت فحششونو میدادنند! حالا اگر درعالم واقع کسی از شما چنین سؤالی میکرد چه جوابی میدادید ؟ ویا چه واکنشی نشان میدادید؟ !
ناشناس
|
-
|
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
0
8
ما در این کشور تهمت سیاسی هم داریم تهمت اقتصادی هم داریم کلا همه نوع تهمتی داریم منتها فرق می کند که گوینده کی باشد اگر از اصلاح طلبان باشد تهمت است ولی اگر از غیر از اصلاح طلبها باشد تهمت محسوب نمی شود اینجا دو حالت پیش می اید اگر خیلی خاطر مبارک اقایان کدر شد باید گوینده بازداشت ودر نمازجمعه از وی بیزاری بجویند ولی اگر خودی بود باید در نمازجمعه تقدیر وتشکر وبه حمایت وی راه پیمایی صورت گیرد که انهم ثواب دارد بگذریم شاید قیامتی نباشد
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
0
0
این آقا فکر نگنم سواد داشته باشد واگر داره مخ انداخته
ونمی دونه چی باید بگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
0
2
آمثال آیشان وقتی اینگونه داوری وحرف میزنندبیشترخودشان راضایع وتخریب میکنندایشان نیازمندمشاؤرین عاقل وزبده میبآشندچؤن مقام ایشان باحرفهآیش سازگاری ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
0
2
آمثال آیشان وقتی اینگونه داوری وحرف میزنندبیشترخودشان راضایع وتخریب میکنند
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
2
0
آفتاب جان وقتی برای سوتی گرفتن از نیروهای انقلاب عجله می کنی خودت سوتی می دی.یه کم تفکر و تامل بد نیست....
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
0
0
آقای حداد این سئوال است یا اتهام
شئوال آیا صحیح ایسکه شما با ابطال آرای یکی از منتخبین بمجلس راه یافته اید ؟
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
0
1
یک سوال از آقای حداد .دلقک درسته یا تلخک؟
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
0
0
این نیروی انقلاب بوده
قبل انقلاب تو مجاهدین بوده یا چریک های فدایی یا تو کدوم رسته ؟ کدوم زندان بوده ؟
چه کار مهمی کرده ؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
0
1
مردومردونه یکی به من بگه این حدادعادل چکاره است
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
0
3
مردومردونه یکی به من بگه این حدادناعادل چکاره این نظام است که خودشو محق میدانه درهمه امورای مملکت دخالت کنه
جانباز پنجاه و پنج درصد مستاجر بیکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
0
0
این دوستان شناس و ناشناس واقعا بیکارند !
سلمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
0
1
حرفهای حداد عادل با عملش فرق داره کسی که دامادش امریکاییه و حرف از مبارزه با امریکا میزنه اونطوری که خودش تعریف کرده مدتی که تو امریکا پلاس بوده دخترشون با اون آقا آشنا شدن و بله دیگه / کسی که پولداره و حرف از اقتصاد مقاومتی میزنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
0
0
هر چند این استاد حداد شاهکاری ه
اما این یه جا رو درست گفته

بالاخره هر فرزندی یک پدر و یک مادر دارد
اما دلیل نمی شود آن پدر و مادر ... زن و شوهر شرعی باشند.

اصلا تعریف حر ... زاده همینه!
این بار شما گاف دادید :-)
سیناپس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
0
0
آقای دوکی قبل از این که این کلمات قصارو بزنی قبلش چیزی ؟؟؟؟؟؟؟؟
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
0
1
یعنی فرهنگستان ادب پارسی را به شما سپرده اند
دوستان « الفاتحه »
شهروند عادي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
1
0
بازهم يه اظهار نظر
خجالت چيز خوبيه
.......................
انصاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
0
0
سوالی جالب چندی پیش از ما پرسیده شد
چه کسی صیغه عقد آدم و حوا را خواند؟
جوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
0
0
اولا آفتاب جان فکر کنم شما قشنگ سوتی دادین نه حداد!! میشه کسی فرزند نامشروع پدر و مادرش باشه!!! تا وقتی شرعا عقد نباشند اگه بچه دار بشن میشه نامشروع!!! این ی موضوع...موضوع دوم اینکه اینقدر ساده لوحانه به فکر پاک کردت صورت مسئله بودن در حد همین آفتابه است! سوما اینی که این مطلب روز نوشته خداییش وجدانن الان با خودش نمیگه موضوع این محمود خان صادقی چی شد!!! اون بلد بود چطوری مشهور بشه ک شد!! مثل خیلی از این نماینده های تهران که تا دیروز معلوم نبود کجا ب.ودن! الان دنبال شهرتن.... سوما رد مورد این آقای صادقی همه فهمیدن که طرف خطایی کرده و باید جواب پس بده....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
0
1
میدانید 80 درصد شرکت شیرین عسل یرای چه کسی است؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین