کد خبر: ۴۱۱۴۴۲
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵

ویسی: باید از گلی که زدیم مراقبت می‌کردیم/ تیم را در نیم فصل ترمیم می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است تیمش با وجود ارائه بازی زیبا مقابل گسترش فولاد به دلیل ضعف در گلزنی برد را با باخت عوض کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا، عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از بازی با گسترش فولاد که با شکست دو بر یک تیمش به پایان رسید، گفت: بازی خوب، زیبا و هجومی را از جانب هر دو تیم مشاهده کردیم. این بازی می‌توانست با تفاضل گل بالا برای هر دو تیم به پایان برسد. ما و فولاد گسترش بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم اما سهم حریف از تعداد گل‌های ما بیشتر بود و من به این تیم تبریک می‌گویم. امیدوارم در بازی‌های بعد کاری کنیم که موقعیت‌هایمان تبدیل به گل شود.

وی افزود: ما بازی را خوب شروع کردیم و بعد از اینکه به گل رسیدیم با بی‌تجربیگی عقب افتادیم. وقتی بیرون از خانه جلو هستیم باید بیشتر مراقب باشیم. می‌توانستیم روی ضد حملات به حریف گل بزنیم اما حمله کردیم و به جای دفاع کردن گل خوردیم. البته بعد از دریافت گل فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم و در نیمه دوم بهتر بودیم اما متاسفانه موقعیت‌هایمان تبدیل به گل نشد.

سرمربی سپاهان ضمن بیان این مطلب که تیمش فوتبال خوبی را به اذعان کارشناسان به نمایش می‌گذارد، تاکید کرد: شما، رسانه‌ها و کارشناسان می‌گویید سپاهان خوب بازی می‌کند اما ما بازیکن پنج، شش گل در تیم‌مان نداریم. این یعنی تیم با مشکل گلزنی روبروست. مطمئنا از تعطیلات نیم فصل برای ترمیم تیم در این نقطه استفاده خواهیم کرد. معلوم نیست چه بازیکنی بگیریم اما احتمالا با گزینه‌های داخلی و خارجی مذاکره خواهیم کرد.

وی در پایان در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه داوری بازی را چطور دیدید، عنوان کرد: من چه زمانی که تیمم می‌برد وچه زمانی که می‌بازد در مورد داوری صحبت نمی‌کنم. امروز هم چون بازنده بودیم اگر در این مورد حرف بزنم برایمان بد می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین