کد خبر: ۴۱۱۵۷۲
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶

شکست سیچوان در شب درخشش حدادی/ پیروزی یاران نیکخواه

تیم بسکتبال سیچوان، مدافع عنوان قهرمانی لیگ چین در دیداری سنگین برابر شانسی تن به شکست داد.
آفتاب‌‌نیوز :
در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال چین، تیم‌های گوانژو، جیلین و سیچوان که ملی‌پوشان ایرانی در اختیار دارند به مصاف حریفان خود رفتند. در جریان این مسابقات سیچوان که حامد حدادی کاپیتان تیم ملی را در اختیار دارد به مصاف شانسی رفت و ۱۳۰ بر ۱۲۷ مغلوب شد. حامد حدادی ستاره ایرانی سیچوان در این مسابقه ۵۳ دقیقه برای تیمش بازی کرد و آمار ۴۴ امتیاز، ۲۴ ریباند، ۵ پاس منجربه گل و یک توپ‌ربایی را ثبت کرد اما نتوانست از شکست تیمش جلوگیری کند. این دیدار در وقت قانونی ۱۰۶ بر ۱۰۶ برابر شد و به وقت اضافه کشیده شد. حدادی در این مسابقه بهترین بازیکن میدان بود.

گوانژو دیگر تیمی که بازیکنی ایرانی دارد برابر بیجینگ دراگونز صف‌آرایی کرد و با حضور ۳۶ دقیقه‌ای صمد نیکخواه‌بهرامی ۱۱۶ بر ۹۲ به برتری رسید. نیکخواه بهرامی در این مسابقه با ۹ امتیاز، ۷ ریباند، ‌۵ پاس منجربه گل و یک توپ‌ربایی کارش را تمام کرد.

به گزارش ایسنا، جیلین هم که دیدار قبلی خود را بدون مهدی کامرانی باخته بود در مسابقه امروزش هم بازنده بود. این تیم ۹۴ بر ۹۳ برابر شاندونگ تن به شکست داد. کامرانی برای تیمش ۴۷ دقیقه بازی کرد و کارش را با ۹ امتیاز، یک ریباند و ۸ پاس منجربه گل داشت.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین