کد خبر: ۴۱۱۵۹۳
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷

عابدینی: نشست خوبی با نمايندگان آدیداس داشتیم

جلسه مسئولان فدراسیون فوتبال به همراه نمایندگان شرکت آدیداس امروز برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز :
امیر عابدینی رئیس سازمان اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال گفت: امروز نشست بسیار خوبی را با حضور مهدی تاج، محمدرضا ساکت و نمایندگان عالی‌رتبه شرکت آدیداس برگزار کردیم. در واقع این جلسه براساس برنامه‌ریزی که از حدود یک ماه و نیم گذشته صورت گرفته بود، با مدیران عالی‌رتبه شرکت مذکور انجام شد و با توجه به درخواست این شرکت، امروز نشست بسیار خوبی با حضور اعضای فوق داشتیم.

وی افزود: طی صحبت های صورت‌گرفته مقرر شد که ادامه مذاکرات با حضور تاج، ساکت و بنده در کشور امارات با نمایندگان این شرکت پیگیری و در نهایت مواردی انعقاد شود. ضمن اینکه مقرر شد که شرکت آدیداس نمایندگان رسمی خود را به صورت مکتوب به ما معرفی کند و هیچ گونه واسطه‌ای برای عقد قرارداد با شرکت آدیداس وجود نداشته باشد. ما نیز نمایندگان رسمی خود برای عقد قرارداد به این شرکت معرفی می‌کنیم.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، عابدینی گفت: اولین نشست بسیار خوب بود و یکی از مهم‌ترین مواردی که مهدی تاج در نظر داشت، آن را مطرح کرد. در واقع رئیس فدراسیون در نظر داشت تا انتقال تکنولوژی تولید در درازمدت انجام پذیرد که این امر در راستای اقتصاد مقاومتی صورت بگیرد و قطعا چنانچه نظر مطرح‌شده رئیس فدراسیون محقق شود، در درازمدت در زمینه ایجاد اشتغال و توسعه تولید البسه ورزشی تاثیرات بسیار خوبی را شاهد خواهیم بود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین