کد خبر: ۴۱۱۹۲۶
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳

نماینده ولی‌فقیه در بسیج: نظر مقام معظم رهبری بر حصر است

حجت‌الاسلام تویسرکانی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج، درباره موضوعات مختلفی از جمله «حصر»، «نفوذ» و «انتخابات ریاست‌جمهوری آینده» گفت‌وگويي تفصیلی با «بسیج‌نیوز» انجام داده است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روزنامه شرق، گزیده این گفت‌وگو در ادامه می‌آید.

‌یکی از مهم‌ترین کارهای وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه، مقابله با نفوذ است؛ مثلا جاسوسی‌هایی پیشرفته در مسائل هسته‌ای و غیرهسته‌ای، مسائل امنیتی کشور و پروژه مسائل موشکی ما و... که دشمن تلاش می‌کند در آنها نفوذ کند، وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه با آنها مقابله می‌کند، البته در برخی موارد دشمن موفق به نفوذ شده است و برای مثال می‌توان به ترور دانشمندان هسته‌ای اشاره کرد که بر اثر پروژه نفوذ، این کار صورت گرفته است که در این نوع نفوذ، دشمن با کسب اطلاعات دانشمندان، موفق به ترور آنها شد.

‌ مبادی نفوذ فرهنگی، رسانه است و بسیج یکی از وظایفش رصد خط نفوذ در رسانه‌هاست.
رسانه‌ها شامل رسانه‌های دیداری، شنیداری و گفتاری می‌شوند؛ مثلا بسیج باید شبکه‌های مجازی، ماهواره‌ها، اینترنت و جاهایی که دشمن قصد نفوذ در آن را دارد، رصد و حضور پیدا کند و قطعا اگر بسیج رصد خوبی نداشته باشد، در انجام این مأموریت مهم، توفیقی به دست نخواهد آورد. مهم‌ترین مهره نفوذ فرهنگی ازسوي رسانه‌ها صورت می‌گیرد.

‌اگر این اتفاقات بعد از انتخابات آمریکا در این کشور رخ نمی‌داد، ١٠ سال دیگر منجر به انقلاب واقعی در آمریکا می‌شد و اینها با این برنامه‌ریزی، انقلاب ١٠ سال آینده را مدیریت کردند. ترامپ نماد آن شبکه است روی کار آمده است و از آن ساختار لیبرال‌دموکراسی حمایت می‌کند. حتی ممکن است در برخی مناظره‌هایشان هم به ساختار لیبرال‌دموکراسی حمله کرده که این هم بخشی از آن پروژه است.

‌برخی رسانه‌ها پول می‌گیرند و جاسوسی فرهنگی می‌کنند و حتی برخی ماهانه حقوق دریافت می‎کنند تا آمریکا را بزک کنند.

‌هم نظر مقام معظم رهبری بر حصر است و هم نظر دلسوزان انقلاب اسلامی و ما حصر سران فتنه را یک رأفت می‌دانیم. اگر به سمت محاکمه بروند، این آقایان باید درخصوص آن‌همه جنایت‌هایی که در سال ٨٨ شد و درخصوص کشته‌ها و زخمی‌ها و خسارت به اموال عمومی و مسائل اقتصادی کشور و بردن آبروی نظام و... پاسخ‌گو باشند.

‌معتقدیم اگر سران فتنه توبه کنند و برائت بجویند مورد رأفت قرار می‌گیرند و بدون برائت و اظهار ندامت و توبه، عفو اینها خردمندانه نیست. انتخاب سه وزیر که اعلام برائت درخصوص حمايتشان از فتنه ٨٨ نکرده‌اند، یک زنگ خطر است که اگر سیستم‌های نظارتی و کنترلی در کشور موضوع فتنه را به‌عنوان یک خط قرمز مورد ملاحظه قرار ندهند، قطعا اصحاب فتنه در امور کشور قرار می‌گیرند.

‌معتقدم انتخابات ریاست جمهوری کشورمان باید یک انتخابات انقلابی علیه کج‌روی‌ها، انحرافات و آسیب‌ها باشد. این فساد گسترده در سیستم مدیریتی کشورمان، فساد در بانک‌ها و این اشرافی‌گری در مسئولان، فیش‌های نجومی و این وضعیتی که در داخل کشور می‌بینیم برای حفظ خط روشن انقلاب اسلامی نیاز به یک انقلاب دارد. کسانی در آینده باید سکان‌دار مسئولیت شوند که با همه وجودشان مبارزه جدی کنند. ما احتیاج به یک تحول واقعی و همه‌جانبه داریم و باید برخی از این پیرها و قدیمی‌ها کنار بروند و یک نسل جوان انقلاب اسلامی به میدان بیاید.

نفس‌های تازه و گام‌های محکم و افکار جدید، خلاقیت‌های مبتکرانه مبتنی‌بر اندیشه امام خامنه‌ای می‌خواهیم و با این رویکرد باید رئیس‌جمهور آینده کشور به صحنه وارد شود و انقلاب اسلامی را با همه ارزش‌هایش به دنیا معرفی کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین