کد خبر: ۴۱۲۰۰۰
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳

آتش سوزی درطبقه سوم بیمارستان اردیبهشت شيراز

حريق طبقه سوم بيمارستان اردبيهشت شيراز با تلاش به‌موقع نيروهاي آتش‌نشاني و پرسنل اين بيمارستان بدون خسارت جاني‌ اطفاء شد.
آفتاب‌‌نیوز : ‌به گزارش ايسنا‌، رئيس سازمان آتش‌نشاني شهرداري شيراز گفت: ساعت 10 و 27 دقيقه صبح يكشنبه 14 آذر، وقوع حريق در بيمارستان ارديبهشت به مركز 125 اعلام و بلافاصله تيم‌هاي عملياتي از ايستگاه‌هاي نزديك به محل‌ اعزام شد.

مهدي شايق با تصريح اينكه نيروهاي عملياتي آتش‌نشاني ساعت 10 و 32 دقيقه صبح در محل حاضر بودند، گفت: علت وقوع حريق، انجام جوشكاري توسط كارگران براي نصب اسكلت فلزي آسانسور اعلام شده است كه با توجه به پوشش برزنتي اطراف داربست، زمينه‌ساز آتش‌سوزي شده بود.

او با بيان اينكه دود حاصل از آتش‌سوزي به طبقات پائين‌تر بيمارستان ارديبهشت سرايت كرده بود، گفت: تيم‌هاي اطفایي از ايستگاه‌هاي 2 و 4 آتش‌نشاني و تيم‌هاي تخصصي از ايستگاه‌هاي 12 و تجهيزات بالابر و سيستم‌هاي تنفسي از ايستگاه‌هاي 14 و 5 به محل اعزام و ارسال ‌و خوشبختانه كار با سرعت انجام شد.

شايق با بيان اينكه با اقدام به‌موقع نيروهاي آتش‌نشان و پرسنل، هيچ خسارتي به تجهيزات اصلي بيمارستان وارد نشد، گفت: تمام بيماراني كه نيازمند مداوا بودند، به عوامل اورژانس سپرده شدند. البته اين حادثه به‌حمدالله خسارت جاني در پي نداشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین