کد خبر: ۴۱۲۰۳۲
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸

پیروزی جیلین با کامرانی در شب باخت یاران حدادی و نیکخواه

تیم بسکتبال جیلین که مهدی کامرانی گارد راس ایرانی را در اختیار دارد برابر حریفش به برتری رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال چین سه تیمی که ملی‌پوشان ایرانی را در اختیار دارند، به مصاف حریفان خود رفتند. در جریان این مسابقات جیلین که مهدی کامرانی را در ترکیبش داشت به مصاف تیانجین رفت و 126 بر 121 به برتری رسید. کامرانی در این مسابقه 38 دقیقه و 57 ثانیه برای تیمش بازی کرد و کارش را با 14 امتیاز، 3 ریباند، 7 پاس منجربه‌گل و 7 توپ‌ربایی تمام کرد و نقش زیادی در برد تیمش ایفا کرد. تیم جیلین اکنون در لیگ چین یازدهم است.

سیچوان مدافع عنوان قهرمانی در شب درخشش حامد حدادی نتوانست حریفش را شکست دهد و با نتیجه 98 بر 92 برابر ژینجیانگ مغلوب شد. کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران در این مسابقه 37 دقیقه و 49 ثانیه برای تیمش بازی کرد و در نهایت آمار 17 امتیاز، 22 ریباند، 3 پاس منجربه گل و 2 بلاک شات را به نام خودش ثبت کرد اما با این دبل دبل نتوانست از شکست تیمش جلوگیری کند. سیچوان اکنون در رده دهم جدول رده‌بندی لیگ چین قرار دارد.

به گزارش ایسنا، در دیگر رقابت گوانژو در حضور صمد نیکخواه بهرامی به مصاف گوانگشا رفت و با نتیجه 107 بر 75 تن به شکستی سنگین داد. نیکخواه‌بهرامی در این مسابقه 35 دقیقه برای تیمش بازی کرد و کارش را با 16 امتیاز، 8 ریباند، 4 پاس منجربه گل و 1 بلاک شات به پایان برد. یاران صمد نیکخواه بهرامی اکنون در رده بیستم جدول رده‌بندی و قعرنشین لیگ هستند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین