کد خبر: ۴۱۲۲۰۶
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳

کاهش 10 درجه‌ای دمای کشور

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از کاهش 10 درجه‌ای دما در سواحل دریای خزر، شمال غرب و شمال شرق کشور طی دو روز آینده خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعدازظهر امروز (دوشنبه 15 آذر)، در برخی مناطق زاگرس مرکزی و مرکز کشور و همچنین از اواخر وقت در شمال غرب، سواحل دریای خزر و دامنه‌های جنوبی البرز ابرناکی، بارش باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود که بارش در ارتفاعات زاگرس مرکزی و البرز مرکزی و همچنین ارتفاعات شمال غرب به شکل برف خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای روز سه‌شنبه 16 آذر، گستره بارش شمال شرق و مرکز کشور را نیز در بر خواهد گرفت، گفت: از بعدازظهر روز سه‌شنبه به تدریج در شمال غرب و از اواخر وقت در دامنه‌های جنوبی البرز و مرکز کشور از میزان بارش کاسته خواهد شد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی افزود: روز چهارشنبه 17 آذر، بارش‌های پراکنده در سواحل شرقی دریای خزر، زاگرس مرکزی و شمال شرق ادامه داشته و در بعدازظهر به تدریج از میزان آن کاسته خواهد شد.

به گفته وظیفه، روز سه‌شنبه کاهش نسبی دما بین 5 تا 10 درجه در سواحل دریای خزر، شمال غرب و چهارشنبه درشمال شرق کشور رخ خواهد داد. همچنین سه‌شنبه دریای خزر و چهارشنبه خلیج فارس مواج خواهد بود.

وی در پایان در مورد وضعیت هوای استان تهران طی روزهای آینده، گفت: آسمان تهران در روز سه‌شنبه 16 آذر، ابری، همراه با مه صبحگاهی، در بعضی ساعات بارش باران و وزش باد، در اواخر وقت وزش باد شدید و کاهش ابر با بیشینه و کمینه دمای 14 و 3 درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه هم صاف، گاهی وزش باد با بیشینه و کمینه دمای 12 و صفر درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین