کد خبر: ۴۱۲۳۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶

دستگیری 23 نفر در پارتی مختلط شبانه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چناران از دستگیری 9 زن و 14 مرد در یک پارتی مختلط در یکی از باغ ویلاهای روستای کاهو (خراسان رضوی) خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ مجید آذرکیش، فرمانده سپاه ناحیه چناران در گفت‌وگو با ندای چناران اظهار داشت: شب گذشته 9 زن و 14 مرد در یک پارتی مختلط در یکی از باغ ویلاهای روستای کاهو دستگیر شدند.

دستگیری 23 نفر در پارتی مختلط شبانه

وی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی گزارش‌های واصله مردمی مبنی بر برگزاری جشنی مختلط و مبتذل و ایجاد آلودگی صوتی در یکی از باغ ویلاهای روستای کاهو، بسیجیان حوزه سلمان فارسی گلمکان مکان موردنظر را تحت نظر قراردادند.

وی ادامه داد: پس از تأیید صحت گزارش‌های و محرز شدن اعمال منافی عفت عمومی، هماهنگی‌های قضایی با دادگاه بخش گلبهار انجام شد و بسیجیان با همراهی نیروی انتظامی محل ویلای موردنظر مورد محاصره و در اقدامی غافلگیرانه 23 زن و مرد را با حالات زننده دستگیر کردند.

آذرکیش ادامه داد: از مکان فوق مقدار 400 سی‌سی مشروبات الکلی پلمپ و تعداد 5 بطری مشروبات الکلی خالی و استفاده‌شده به همراه یک دستگاه ماهواره نیز کشف‌شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چناران با بیان اینکه شهرستان چناران جایی برای اجرای ناهنجاری و مفاسد اجتماعی و اخلاقی نیست، بیان داشت: 14 مرد و 9 زن دستگیرشده به همراه پرونده تنظیمی تحویل مراجع قضایی شهرستان شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
0
5
بابا تو حريم خونه مردم وارد نشين تو رو خدا.. بر چه مبنايي شما وارد خونه طرف ميشيد.. امنيت فقط اين نيست كه مردم تو خيابون كشته نشن امنيت شامل احترام به حريم خصوصى افراد هم ميشه
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
0
0
بابا مهمونی خانوادگی بوده ، احتمالا همه هم با هم فامیلن به شما چه ، تو خونه خودشون هم مهمونی شخصی نگیرن ؟!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین