کد خبر: ۴۱۲۳۵۵
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
با حضور 21 کشور؛

بیستمین کنفرانس بین المللی شرکت های سپرده گذاری کشورهای آسیا و اقیانوسیه آغاز بکار کرد

بیستمین کنفرانس بین المللی شرکت های سپرده گذاری کشورهای آسیا و اقیانوسیه (ACG20) صبح امروز(سه شنبه) با حضور 21 کشور در تهران آغاز به کار کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت سپرده گذاری ایران در ابتدای برنامه، هدف از این کنفرانس را «توسعه همکاری و تعامل میان کشورهای عضو» بیان کرد.

وی «فراهم کردن تسهیلات و توسعه بازار سرمایه و تامین زیرساخت های لازم برای بین المللی شدن بازارهای سرمایه گذاری» و «برنامه ریزی برای آینده و بررسی مشکلات بازارهای سرمایه» را از دیگر اهداف برگزاری این کنفرانس برشمرد و افزود: در این کنفرانس از مجموع 34 عضو کشورهای ای سی جی، 21 کشور شرکت کرده اند.

به گفته محسنی مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، قرار است در حاشیه این کنفرانس، ضمن برگزاری پنج کارگروه تخصصی با حضور نمایندگان نهادهای بین المللی فعال در بازار سرمایه، ایران نامزد عضویت در کمیته اجرایی این تشکل بین المللی شود.

در عین حال مقرر شده در حاشیه این کنفرانس، دو تفاهمنامه بین المللی نیز میان شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه ایران (سمات) با دو کشور دیگر به امضا برسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین