کد خبر: ۴۱۲۵۱۲
تعداد نظرات: ۳۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
روز دانشجو بهانه‌ای برای فعالیت انتخاباتی دلواپسان

حمله انتخاباتی جلیلی و قالیباف به دولت روحانی

اصولگرایان دیروز در دانشگاه‌های اصلی کشور حضور پررنگی داشتند. روز دانشجو بهانه‌ای بود برای حمله‌ دوباره آنها به دولت. جلیلی و قالیباف، دو نامزد محتمل اصولگرایان، پیشرو این حملات بودند.
آفتاب‌‌نیوز :
سعید جلیلی، سرپرست تیم هسته‌ای در دولت احمدی‌نژاد، در دانشگاه شریف گفت: «کسانی که مفهوم یک درصد در برابر ٩٩درصد در آمریکا را مطرح کردند، نه کیهان خوانده بودند، نه رجانیوز و نه فارس، فقط توانسته بودند از دیوار تبلیغات پروپاگاندای آمریکا بالا بروند و نگاهی صحیح به واقعیت جهان و آمریکا بیندازند. واقعیتی که امروز چنان واضح است که هم هیلاری و هم ترامپ منفعلانه می‌گویند صدای حرکت شما را شنیدیم! البته جریان یک‌درصدی یک «شبکه جهانی» است که منافع آنها به‌هم گره خورده است و سعی می‌کند با ابزار مختلف منافع خود را حفظ کند. یک‌درصدی‌ها در داخل فراتر از جناح‌های موجود سیاسی به‌دنبال اشرافی‌گری، رانت‌خواری، تبعیض و فساد و حقوق‌ها و رانت‌های نجومی هستند؛ رانت‌های نجومی از جیب ٩٩درصد هستند». 

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ جلیلی گفت: «صاحبان حقوق‌های نجومی، مدیران آرزومند زندگی اشرافی، بهره‌مندان رانت و انحصار و کاسبان فساد و تبعیض، نه‌تنها از حقوق ملت در برابر سرکشان جهانی دفاع نمی‌کنند، که جاده‌صاف‌کن آنها هم خواهند بود».

حمله انتخاباتی جلیلی و قالیباف به دولت روحانی

«محمدباقر قالیباف»، شهردار تهران، هم در دانشگاه شهید بهشتی گفت: «هرکسی که جلو آزادی بیان را بگیرد، خلاف عقل و قانون عمل کرده و هرکسی که بخواهد جلو افشاگری را بگیرد، اشتباه کرده است. مشکلات و معضلات کشور با سخنرانی له یا علیه این و آن حل نمی‌شود. من یک روستازاده هستم و از آن روزی که ما در روستا بودیم، باید بیل می‌زدیم و میوه‌ها را جمع می‌کردیم و با حرف میوه‌ها جمع نمی‌شد و کارها جلو نمی‌رفت، همان‌طور که با حرف انقلاب پیش نرفت و نمی‌رود». قالیباف افزود: «روند مذاکرات منتهی به برجام یک فرایندی را طی کرد که تصمیم نظام بود و نهایتا بعد از این فرایند با شروط رهبر انقلاب برجام پذیرفته شد. اگر گفتم برجام برای ما یک افتخار است باید دید «کی این حرف را زدم و چرا؟» قبلا این موضوع را گفته بودم که مذاکره‌کنندگان ما باید میز مذاکره را یک مبارزه تلقی کنند و اگر انتقادی هست به این دلیل است که میز مذاکره را میز مبارزه فرض نکردیم. امروز نه چرخ هسته‌ای چرخیده، نه چرخ زندگی و این از بابت خوش‌بینی به آمریکاست، اینکه آب و نان و آلودگی هوا را به برجام گره بزنیم نشان می‌دهد الفبای اداره کشور را بلد نیستیم».

ضرغامی و تقی شهرام

به ‌جز جلیلی، رئیس اسبق سازمان صداوسیما هم در دانشگاه شریف سخنرانی کرد. به گزارش تسنیم عزت‌الله ضرغامی گفت: «بعضی از مسئولان کشور این‌طور بیان می‌کنند که با اجرای خواسته‌های آمریکا به آنها امتیازاتی داده شده تا از برخی امکانات برای کشور استفاده کنند. این موضوع باعث به‌وجودآمدن یک نظام شرطی وحشتناک در کشور است که من از این بابت احساس نگرانی می‌کنم». او با اشاره به نام‌گذاری دانشگاه شریف به نام شهید شریف واقفی که یکی از اعضای ابتدایی سازمان مجاهدین خلق بوده است، گفت: «تقی شهرام یکی از شخصیت‌های محوری در به‌انحراف‌کشیدن سازمان مجاهدین خلق بود. وی پس از مطالعات بسیار به این نتیجه رسید که اسلام برای مبارزه ناکارآمد است و فقط از طریق قواعد مارکسیستی می‌توان مبارزه کرد، مانند کسانی که امروز در کشور فکر می‌کنند پیروی از نسخه‌های لیبرالیسم غربی می‌تواند برای کشور مفید باشد. تقی شهرام تفکرات سازمان مجاهدین خلق را عوض کرد و وقتی کسی تفکراتش عوض می‌شود، در ادامه مسیرش تبدیل به موجودی می‌شود که حق را نمی‌پذیرد و حتی جنایت هم می‌کند. این نگاه شهرام به ما درسی می‌دهد که بدانیم اسلام در تمام موارد جامعیت دارد و ما نباید سراغ روش‌های دیگر برویم». مهدی کوچک‌زاده، نماینده سابق مجلس، هم در دانشگاه تهران با اشاره به سخنان حسن روحانی که گفته اگر تمدید تحریم‌ها امضا شود، برخورد می‌کنیم، گفت: «به آقای روحانی می‌گویم شما معتدل هستید و توانایی برخورد ندارید. من از این خواری و ذلت می‌ترسم و ما وظیفه داریم در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و از روش‌های آنها تبعیت نکنیم».

میتی کومان کجاست؟ 

به گزارش تسنیم مسعود ده‌نمکی از اعضاي سابق حزب‌الله که زمانی نقش فعالی در برهم‌زدن نشست‌های دانشجویی داشت، هم در دانشگاه امیرکبیر گفت: «بسیار تعجب کردم که من را در این مراسم دعوت کردند؛ چراکه در برخی از دانشگاه‌ها این روز را با برگزاری استندآپ کمدی و برنامه‌های کمیک گرامی داشتند. امروز دیکتاتوری نوین یعنی دیکتاتوری نئولیبرال‌ها در تمام سطوح جامعه ریشه دوانده است. امروز آقازاده‌ها، سرمایه‌دارها که روزی پشت دین قایم می‌شوند و روزی پشت آزادی چنبره انداخته‌اند، بر گلوگاه‌های اقتصادی این مملکت‌اند. امروز دستگاه‌های نظارتی ما به میتی‌کومان احتیاج دارند، نه یکی و دو تا بلکه چند صد میتی‌کومان. آقایان اگر درس نظارت نخوانده‌اید، در کنار کودکانتان میتی‌کومان ببینيد و درس نظارت بگیرید».

روحانی من را به دادگاه بکش تو را بی‌آبرو می‌کنم

به گزارش ایلنا، حسن عباسی هم که در دانشگاه تهران سخنرانی می‌کرد در ابتدا گفت: «اشتغال‌زایی دومی که آقای روحانی انجام داده است، برای قوه قضائیه بوده که بازپرس و قاضی استخدام کرده تا شکایت‌ها را علیه ما رسیدگی کنند. من به مقام قضائی هشدار داده‌ام. یک ماه پیش قاضی از من خواست تا اسناد مذاکراتشان را منتشر نکنم، حالا که حسن روحانی و نهاد ریاست‌جمهوری با پول بیت‌المال از من شکایت کرده‌اند، من نیز اسنادم را منتشر می‌کنم تا ببینیم چه کسی می‌برد خداپرستان یا کدخداپرستان؟ تا امشب تمامی شکایت‌های دستگاه قضائی در دو، سه سال اخیر ازسوي نهاد ریاست‌جمهوری، وزارت دفاع و دانشگاه‌آزاد و... را که ناشی از جواب نداشتن‌شان است، منتشر می‌کنم».عباسی گفت: «۲۰ سال قبل همین لیبرال‌ها به دنبال مادام‌العمرشدن ریاست‌جمهوری هاشمی بودند. رئیس‌جمهور ۴۹ تهمت را به ما زد، اما ما شکایت نکردیم. آقای آملی‌لاریجانی باید برای حفظ جایگاه روحانیت و مجتهدان، شخص حسن روحانی را به دادگاه بکشاند که چرا امثال عباسی به دادگاه باید بروند، اما روحانی که تهمت می‌زند، راست راست بچرخد. روحانی تو مرا به دادگاه بکش، اما من تو را در برابر ملت بی‌آبرو می‌کنم. تو به من بی‌سواد و بی‌عقل گفتی. اگر کسی اینها را به تو می‌گفت، آملی‌لاریجانی او را به دادگاه می‌کشاند. ان‌شاءالله امروز هم بعد سخنرانی یک احضاریه دیگر برای من می‌آید».


منبع: شرق

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳۱
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
1
9
عباسی خیلی وقت تو بروازخدابخواه عقل وشعوربده بدو بارک الله
آنیتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
2
7
از این دوتا غیر از این هم توقع نمیره.
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
2
32
مردم خودشون اینقدر می فهمن که بدونن حق وناحق کیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
2
21
حسن عباسی آدم است آنقدر سخیف سخن می گوید که یکبار به خاطر اظهارات ناپسندش توسط ارتش به زندان افتاد ذوالعقول به اظهارات او اعتنا نمی کنند در عین حال این اظهارات رعد و برق گونه به خاطر وحشت از مطالبه مردم و عموم توده ها است که چرا کشورسمت تحریم رفت و دستاورد تحریم چه بود فرار رو به جلو شاید کمی دوستان را از سر تقصیر دور کند اما در تله جلویی گیر خواهند کرد مثل داستان عودت تحریمها یا خروج از برجام و برگشتن به دوران قبل از برجام
على از امريكا
|
United States of America
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
1
20
واقعا كه بايد براى دانشگاه شريف زارى كرد كه افرادى در اين دانشگاه مهم كشور كه روزى روزگارى واقفى ها دانشجويش بودند و براى ازادى مملكت و رهائى از ديكتاتورى و استعمار و استثمار جنبشى بوجود اوردند كه در انزمان اكثر انقلابيهاى خو خوانده امروزى يا بدنيا نيامده بودند و يا شريف ها را محكوم به تندورى ميكردند امروز در اين جايگاه مقدس سخنرانى ميكنند و شايد كمتر از پنج ميليون راى ندارند و انتخابات هاى قبلى اكثر مردم باينها گفتند كه راه شما را قبول نداريم، واقعا مدعوين كوچك زاده و مخصوصا ده نمكى كيا هستند كه اينها را دعوت كرده اند چونكه خودشان به ازادى بيان اعتقاد ندارند و گرگى كه زمانى به گله ميزد حال در دانشگاه نگهبان گله شده . البته خودم صد در صد موافقم كه همه بايد صحبت كنند و دولت را نقد كنند نه افراديكه خودشان مخالف هميشگى دانشجو بوده اند و زمانى با دشنه و هفت تبر و غيره بعضى ها را زخمى و يا كشته است. بايد براى واقفى ها گريه كرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
0
7
.. این همه سال چه گلی به سر این ملت زدید.که حالا همه چیز بد شده!!!!!
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
0
8
الان اونایی که دلواپس نبودند دقیقا چه کردند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
0
14
حسن عباسی کیه؟
farhad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
1
23
سرهنگ .حمله گاز انبری یادت نره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
0
2
تلاش هاي مذبوحانه به جايي نمي رسد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
1
22
آقای جلیلی بهتره کمی رو حرفاتون فکر کنید زمان شما و احمدی نژا و احمدی نژادها بود که این ملت مصیبتشون شروع شد !وگرنه مذاکره با آمریکا دلیل بر آغاز روابط عادی ایران و امریکا نبود بالاخره باید برای حق ایران عده ای از مطلعان باید میرفتند و حقانیت ایران را ثابت می کردند!که کردند پس شما بی جهت شور نزن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
1
18
آقای جلیلی خوشبختانه با سخنان نشان دادند کی دلسوز واقعی مردم ایران هست آقای جلیلی حنای شما و امثال شما رنگی برای این مردم ندارد چون شما و امثال شما شور کاسبان فتنه را میزدین!آقای قالیباف هم خودش میداند!!!!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
0
5
سلام
اقای جلیلی واقعا درست فرمودیید
(مدیران آرزومند زندگی اشرافی، بهره‌مندان رانت و انحصار و کاسبان فساد و تبعیض، نه‌تنها از حقوق ملت در برابر سرکشان جهانی دفاع نمی‌کنند، که جاده‌صاف‌کن آنها هم خواهند بود )
واقعا با مذاکراتی که برای ایران انجام دادیدوگسترش فساد در 8سال یارانتان که زبان زد خاص وعام است وارمغان تحریم پشت تحریم

جاده صاف کن شورای امنیت شدید
هدیه ای بهتر از این به ملت دادید؟
حقوقهای نجومی هم دست پرورده دولتی قبلی بودکه اقای روحانی از ان دفاع نکرد وعزل افرادوبرگشت انرا هم فراهم نمود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
2
20
جناب آقای قالیباف و جناب آقای جلیلی . بآور کنید هر دو شما نفستان از حای گرم بلند میشود . آیا درک کرده آید که این تحریم ها چقدر فقیر و بیکار اضافه کرده است که اینچنین به دستاورد تحریم می تازید ؟ آقای قالیباف شما اکنون یک شبه ره هزار ساله با شهرداری تهران و واگذاری املاک بیت آلمال و یک شبه خلبان هواپیمای ایرباس شدن طی کردید . بهتر است نه شما و نه آقای جلیلی به خودتان زحمت ندهید. رای قاطع ما مجددا به آقای دکتر روحانی خواهد بود . اینبار بیشتر از قبل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
3
22
رای قاطع ما به دکتر حسن روحانی
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
3
12
رای بیشترین وقاطع ما به جناب آقای دکتر حسن روحانی خواهد بود زنده پاینده باد روحانی و هاشمی عزیز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
2
13
واقعا این آقایون تغییر وضعیت اقتصادی ، صادرات نفت و گاز ، ارتباطات بانکی ، برقراری پرواز ایرلاین های مختلف ، برقراری خطوط کشتیرانی ، قرارداد های خودروئی ، داروئی ، نفت ، پتروشیمی و... را نمی بینند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
1
17
جالبه
دوستان در دوران احمدي نژاد روز دانشجو به چند نَفَر إصلاح طلب اجازه صحبت دادند؟؟؟؟؟؟
آمار بيرون بياريد
تفاوت إز زمين تا اسمان
امروز لجن پراكني اقاياني رو ديدم كه هشت سال اجازه به يك منتقد ندادن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
2
5
باعث خوش حالی که اقای ریس جمهور رقیبی از جناح اصول گرا نداردفقط تهرانی ها رای بدهندکافی است بقیه استراحت کنند تاچهارسال دیگر
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
0
5
آقای جلیلی امید وارم این نوشته من به اطلاع شما برسد
.................. و از اظهارات شما بر میاید که از واقعیات جهان امروز بیگانه اید همچون دوستانتان که دوازده سال پیش سرنگونی جهان لیبرالیست را قطعی میدانستند و قصد مدیریت جهان پس از سقوط لیبرالیسم داشتند .
ایکاش از مذاکرات بی فرجام خود به این نتیجه میرسیدید که عرصه سیاست بر اساس واقعیت بنا شده نه توهمات و قدرت در این میدان قابل اندازه گیزی است و طرف مقابل میداند که شما چه دارید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
0
3
کوتاه بیا اقای قالی باف باور کن تو ..................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۸
0
4
دلم لک زده برای مناظره قالی باف و دکتر روحانی واقعا اگر قالی باف کاندیدا شود خود زنی کرده است.
على از امريكا
|
United States of America
|
۰۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۸
0
5
واقعا كه بايد براى دانشگاه شريف زارى كرد كه افرادى در اين دانشگاه مهم كشور كه روزى روزگارى ........................
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۸
0
4
آقای جلیلی تو هم دم از فقرا میزنی ولی خودت هم خوب میدانی که این یک شعار پوپولیستی است با عوام فریبی بیایی و رئیس جمهور شوی ؟!!!
....................................................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۸
4
1
احمدی نژادمردبودکسی که تودهن امریکابزنه مرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
به نظرشمادهن امریکاکجاست
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
موضوع اینه که نشانه گیری بلد نبود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۸
0
5
اگر حمله گاز انبری هم باشد کار ی نمتوانند بکنند
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
0
1
واویلا
جلیلی و قالیباف چه شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
0
0
نه مذاکره برای مذاکره جواب می دهد و نه گاز انبری
تو اول بگو با کیان دوستی ملت آنگه در تلگرام بگویند که تو کیستی
به خودتان زحمت ندهید اگر رویکردی باب میل اکثریت ملت داشتید گذشته افراد فراموش می شود و ملت استقبال می کنند. البته انشا اله برای سال 1400 چون الان خیلی رود دیر شده است. با اقدامات نمایشی و زیباسازی و رنگ و گلکاری و آسفالت و ... جواب نمی گیری ببین اکثریت این جوانان چی می خواهند. و از چه گریزانند. والسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۵
0
0
من توصیه میکنم قالیباف و جلیلی کاندید شوند رای دو نفر باهم 4 میلیون نمی شه ، آنوقت میفهمید مردم طرف دار شما هستند یا نه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین