کد خبر: ۴۱۲۶۰۲
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
نماینده تهران:

موضع گیری رییس جمهوری نسبت به انتقادها نشان از قدرت تحمل وی دارد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:موضع گیری و پاسخ های رییس جمهوری نسبت به انتقادات دیروز در دانشگاه تهران و از سوی دانشجویان نشان از قدرت تحمل وی دارد.
آفتاب‌‌نیوز : محمد جواد فتحی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا فضای روز گذشته دانشگاه ها و اجازه سخنرانی به دانشجویان را مثبت و خوب ارزیابی کرد و گفت: پاسخ رییس جمهوری و موضع گیری نسبت به انتقادات صریحی که نسبت به ایشان بود جای خرسندی دارد و نشان از قدرت تحمل حاکم داشت.

وی افزود: ان شاء الله ما در عرصه های دیگر هم شاهد این باشیم که این اجازه به مردم داده شود تا انتقادات خود را به صورت صریح مطرح کنند.
این نماینده مجلس اظهار داشت: دانشجویان نماد تفکر آزاد در کشور هستند، ان شاء الله ما قدرت تحمل نقد را داشته باشیم و در این راستا نقدهایی که صورت می گیرد، دلسوزانه و راهگشا باشد و راه حل ارائه کند، تا سطح اقتصادی و اجتماعی جامعه ارتقا یابد.
حسن روحانی رییس جمهوری روز گذشته به مناسبت 16 آذر روز دانشجو در دانشگاه تهران در جمع دانشجویان حضور یافت و سخنانی ایرادکرد.

پیش از سخنان رییس جمهوری چند تن از دانشجویان به عنوان نماینده تشکل های مختلف دانشجویی مطالبی بیان کردند و خواسته ها و مطالبات قشر دانشجویی را با رییس جمهوری در میان گذاشتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین