کد خبر: ۴۱۲۶۱۸
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱

رکوردهایی که بارسلونا در لیگ قهرمانان شکست

بارسلونا در آخرین بازی‌اش در لیگ قهرمانان توانست به رکوردهایی دست یابد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، بارسلونا در آخرین دیدارش در لیگ قهرمانان اروپا دیشب (سه‌شنبه) برابر مونشن گلادباخ قرار گرفت. این دیدار از لحاظ نتیجه برای آبی اناری‌ها اهمیت نداشت چون بارسا پیش از این به عنوان تیم نخست صعود کرده بود. با این حال شب رکوردشکنی این تیم و بازیکنان بارسلونا محسوب می‌شد. آردا توران در این بازی هت‌تریک کرد و ششمین بازیکنی لقب گرفت که برای بارسلونا در رقابت‌های اروپایی هت تریک می‌کند. همچنین لوییس انریکه توانست دوباره به رکورد گلزنی بارسلونا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان برسد.

آبی اناری‌ها در 6 بازی این مرحله 20 بار دروازه حریفانشان را باز کردند. منچستریونایتد پیش از این در فصل 99-1998 به این رکورد رسیده بود. همچنین رئال مادرید در فصل 14-2013 نیز چنین شرایطی را تجربه کرد. بارسلونا در فصل 2012-2011 نیز به این رکورد رسیده بود و همچون فصل جاری تنها چهار گل دریافت کرد. آبی اناری‌ها همچنین بیش از دیگر تیم‌ها در مرحله گروهی حضور داشتند.

تنها رکوردی که دیشب بارسلونا نتوانست به آن دست پیدا کند رکورد کریستیانو رونالدو بود. لیونل مسی تنها یک گل در بازی دیشب به ثمر رساند و به رکورد 11 گل رونالدو در مرحله گروهی سال گذشته نرسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین