کد خبر: ۴۱۲۶۷۷
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷

آشنایی با فبلت جدید میزو+عکس

شرکت چینی میزو از جدیدترین اسمارت فون خود با نام ام 5 نوت که به نوعی دنباله رو محصولات سابقش است، رونمایی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 میزو یک شرکت چینی است که کارش را در سال 2003 میلادی و با تولید پخش کننده‌های MP3 و MP4 آغاز نمود و با داغ شدن روز افزون بازار تلفن‌های هوشمند تصمیم گرفت که فعالیت‌هایش را روی این حوزه متمرکز نماید.

حالا میزو در زمره 10 شرکت اصلی تولید کننده موبایل در چین قرار دارد که طبق جدیدترین آمارها در سال 2015 میلادی توانست 8.9 میلیون دستگاه موبایل را به فروش برساند.

آشنایی با فبلت جدید میزو+عکس

ام 5 نوت بدنه فلزی مقرون به صرفه و یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزلوشن 1080 پیکسل دارد.

نمایشگر این محصول از نوع LTPS است که با شیشه 2.5D پوشش داده شده و نرخ کنتراست آن هزار به یک است.

ام 5 نوت همراه با نسخه سفارشی سازی شده ای از اندروید موسوم به Flyme OS 6.0 وارد بازار خواهد شد و توان پردازشی دستگاه از یک پردازنده Helio P10 مدیاتک تامین می‌شود.

این گوشی در دو نسخه با رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت ارائه می‌گردد. ام 5 نوت به طور همزمان دو سیم کارت را پشتیبانی می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از جی.اس.ام ‌آرنا،قطر جدیدترین محصول میزو برابر با 8.15 میلی‌متر و وزن آن 175 گرم است. ام 5 نوت یک باتری قدرتمند چهار هزار میلی آمپر ساعت، یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز  f/2.2 و قابلیت فیلم برداری 1080p و دوربین جلو پنج مگاپیکسل برای گرفتن سلفی و برقراری تماس‌های تصویری است.

آشنایی با فبلت جدید میزو+عکس

از دیگر امکانات و قابلیت‌های این محصول می‌توان به یک حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر، پشتیبانی از شبکه 4G و همچنین استانداردهای ارتباطی VoLTE و Wi-Fi b/g/n اشاره نمود. قیمت تعیین شده برای مدل‌های مختلف این گوشی 130 تا 220 دلار برآورد شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین