کد خبر: ۴۱۲۶۸۹
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴

خداداد عزیزی: هیچ مشکلی با مجید جلالی ندارم

مدیرفنی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: اولویت ما در بازی‌های خارج از خانه نباختن است و در مصاف با پیکان هم ابتدا به این موضوع می‌اندیشیم.
آفتاب‌‌نیوز :
خداداد عزیزی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دیدار این هفته تیمش برابر پیکان تهران اظهار کرد: دیدار با پیکان، دیداری سخت و دشوار برای ما خواهد بود. باید تمام تلاش خود را کنیم تا بتوانیم به آنچه که می‌خواهیم دست یابیم. اولویت ما در دیدارهای خارج از خانه نباختن است و امیدوارم به این مهم دست یابیم.

وی افزود: پیکان تیمی خوب و پرمهره است، سایر بازیکنان این تیم هم باتجربه‌اند و هم کاربلد اما در برابر این تیم نیز در این بازی خارج از خانه، ناامید نیستیم. تمرینات خوبی را در این هفته پشت سر گذاشتیم و بازیکنان در مرز آمادگی مورد نظر ما هستند. واقعیت امر این است که داشته‌های ما همین است و باید با همین بازیکنان بتوانیم به آنچه که می‌خواهیم دست یابیم.

عزیزی با اشاره به مصدومان و محرومان تیمش افزود: عباس عسگری را به خاطر سه اخطاره بودن در اختیار نداریم ضمن اینکه رضا شربتی، اصغر جعفری و سعید مرادی را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. اما سایر بازیکنان تلاش خود را می‌کنند تا جای خالی این افراد را احساس نکنیم.

وی در خصوص تقابل با مجید جلالی نیز خاطرنشان کرد: جلالی مربی‌ام بوده و احترام خاصی برای ایشان قائلم. شاید خیلی‌ها سعی کردند القا کنند که ما مشکل داریم اما چنین موضوعی صحت ندارد.

دو تیم سیاه جامگان و پیکان روز جمعه ۱۹ آذرماه از ساعت ۱۵ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین