کد خبر: ۴۱۳۰۰۰
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷

قطار تا شهریور ۹۶ به کرمانشاه می‌رسد

معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اظهار کرد: تلاش می کنیم قطار تا هفته دولت سال آینده به کرمانشاه برسد.
آفتاب‌‌نیوز :
جبار علی ذاکری در حاشیه بازدید رییس سازمان برنامه و بودجه از ایستگاه راه آهن کرمانشاه  در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه راه آهن غرب کشور در مسیر اراک-کرمانشاه به سه فاز تقسیم شده است، گفت: فاز اول این پروژه در مسیر اراک-ملایر تکمیل است و فاز دوم آن نیز در مسیر ملایر- فیروزان تقریبا تکمیل شده  دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

 معاون ساخت و توسعه راه آهن شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور افزود: فاز سوم این پروژه نیز شامل مسیر فیروزان-کرمانشاه است که زیرسازی این قسمت از مسیر بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ذاکری تصریح کرد: تنها در قطعه کوچکی از مسیر به مشکل تملک زمین برخورده ایم که این تملک در حال حاضر انجام شده و قرار است پرداخت هایی به مردم از طریق دریافتی های نقدی که خواهیم داشت، صورت گیرد.

این مسئول با بیان اینکه اقدامات روسازی مسیر در حال انجام است، گفت: تمام تلاش ما این است که بتوانیم پروژه را تا هفته دولت سال آینده به بهره برداری برسانیم.

ذاکری افزود: در همین راستا تلاش داریم روسازی را هم از سمت کرمانشاه و هم از سمت فیروزان انجام دهیم تا کار سریع‌تر پیش رود.

وی یادآور شد: در حال حاضر ایستگاه کرمانشاه در مجموع ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ساختمان آن نیز دارای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی است و کار باید با سرعت بیشتری پیگیری شود.

گفتنی است، رییس سازمان برنامه و بودجه در این بازدید قول افتتاح راه اهن کرمانشاه را در بهار سال آینده داد و از مسئولان خواست کار را با سرعت بیشتری ادامه دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین