کد خبر: ۴۱۳۰۰۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵

پیشنهاد جالب یک امام جمعه: کنسرت‌ها تک جنسیتی برگزار شود

امام‌جمعه سمنان با اشاره به نقض برجام از سوی آمریکایی‌ها، تصویب ۲۰ دقیقه‌ای این توافقنامه در مجلس را اشتباه خواند و گفت: رخنه‌های برجام نتیجه عجله در تصویب آن است و امروز باید مسئولان واکنش قاطعانه درباره نقض برجام نشان دهند.
آفتاب‌‌نیوز :
آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور دشمن‌شکن و وحدت‌آفرین مردم این شهر در مسجد امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد اظهار داشت: تصویب 20 دقیقه‌ای برجام در مجلس سبب شد تا رخنه‌های آن همچنان برجای بماند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید بامطالعه کافی اقدام به تصویب برجام می‌کردند عنوان کرد: با نقض برجام حالا باید گفت که روز از نو و روزی از نو و حالا کمیته برجام تشکیل می‌دهند که با آمریکا باید چه کنیم؟

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بدعهدی آمریکا و عجله در تصویب برجام را عامل نقض آن از سوی آمریکائی‌ها عنوان و تصریح کرد: با نقض برجام دنیا برای ایران تمام نمی‌شود.

آیت‌الله شاهچراغی با بیان اینکه امروز همه منتظر هستند که ببینند مسئولان کشور می‌خواهند با نقض برجام چه می‌کنند گفت: به مسئولان می‌گوییم که مردم به دنبال واکنش شعاری با برجام نیستند.

وی با اشاره به اینکه نباید واکنش مسئولان در زمینهٔ نقض برجام شعاری و در حد سخنرانی باشد عنوان کرد: مسئولان باید نسبت به این موضوع واکنشی قاطعانه انجام دهند و این واکنش باید عملی باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: واکنش جمهوری اسلامی ایران نسبت به نقض برجام باید به‌گونه‌ای باشد که آمریکا را برای همیشه از این اقدام خود پشیمان کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به حمایت انگلستان از بیانیه مداخله‌جویانه شورای همکاری‌های خلیج‌فارس درباره ایران و جزایر سه‌گانه ایرانی تصریح کرد: انگلیس حد خود را در اظهارنظرها درباره ایران بداند.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به اینکه انگلستان روباه پیر بوده و دشمنی این کشور علیه جمهوری اسلامی ایران پیش از دشمنی آمریکائی‌هاست عنوان کرد: انگلستان، ید طولایی در فرقه سازی و دشمنی با ملت بزرگ ایران دارد.

وی با اشاره به اینکه انگلستان در شورای همکاری خلیج‌فارس ایران را تهدید کرده است خطاب به مسئولان کشور تصریح کرد: وقتی‌که سفارت انگلستان در کشور را دوباره گشوده و به استقبال این روباه پیر می‌روید؛ حالا هم باید منتظر تهدید این کشور باشید.

خطیب نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران همان پاسخی که به دشمنی‌های شیطان بزرگ (آمریکا) داده است را به انگلیس هم خواهد داد گفت: مردم همیشه درصحنه و بصیر ایران اسلامی مرگ بر انگلیس خود را بسیار محکم‌تر خواهند گفت.

امام‌جمعه سمنان با اشاره به برگزاری کنسرت‌ها در استان سمنان و نارضایتی‌های مردمی درباره آن تصریح کرد: کنسرت‌های مختلط مفسده اخلاقی و گناه را به همراه دارد.

آیت‌الله شاهچراغی با بیان اینکه برخی افراد خیال می‌کنند که همه گرفتاری‌های مردم با کنسرت‌ها حل می‌شود تأکید کرد: به مردم کار و اشتغال بدهید؛ خانه و شرایط ازدواج آنان را فراهم کنید؛ همه مشکلات آنان حل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در کنسرت‌های مختلف زمینه گناه وجود داشته و ممکن است حجاب برخی از بانوان تحت تأثیر شرایط این‌گونه مراسم‌ها رعایت نشود اضافه کرد: بنده مخالف برگزاری کنسرت نبوده و نیستم و با اختلاط زن و مرد مخالف هستم.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان اعلام آمادگی کرد تا در صورت برگزاری کنسرت با رعایت موازین اسلامی و به‌صورت غیر مختلط در آن شرکت کند.

امام‌جمعه سمنان با اشاره به آغاز امامت امام عصر (عج) بیان کرد: امروز ما باید کاری کنیم تا امام زمان (عج) از ما راضی بوده و در راه خوشایند آن حضرت گام برداریم.

آیت‌الله شاهچراغی افزود: نباید کاری انجام دهیم تا خدای‌ناکرده قلب امام زمان (عج) از ما بگیرد.

وی با اشاره به اینکه رهبری جامعه اسلامی در زمان غیبت بر عهده ولی‌فقیه جامع‌الشرایط است تصریح کرد: امروز همه ما باید در راه پیروی محض از ولایت مطلقه فقیه و امام خامنه‌ای گام برداریم.

امام‌جمعه سمنان با اشاره به پیام امام خامنه‌ای در اجلاسیه سراسری نماز اظهار داشت: باید از خود سؤال کنیم که آیا توانسته‌ایم تا حق نماز را به‌درستی ادا کنیم یا خیر؟

تقدیر از اقدام جمعی از مردم شهمیرزاد و زیارت امام هشتم از سوی آنان به نیابت جان‌باختگان سانحه قطار سمنان از دیگر محورهای خطبه‌های نماز جمعه امروز سمنان به امامت آیت‌الله شاهچراغی بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
0
1
چه هوش وزکاوتی دارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
0
2
هر تفریحی از جمله کنسرت وقتی لذت داره که آدم با خانوادش باشه. نهایتا برای حفظ شئونات سخت گیری بیشتری بشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
0
0
من پیشنهاد میکنم شهرهای ایران را به زنانه و مردانه تقسیم کنید. خدا رو شکر علم اونقدر پیشرفت کرده که .......و اصلا لازم نیست که زنان در کنار مردان زندگی کنند . به این ترتیب هیچ کس گناه نمیکند!!!
من امیدوارم از این تراوشات مغزی که در حل مشکل بسیار بزرگ کنسرتها میشود در مورد فسادها و اختلاسهای بزرگ هم بشود!!!! تا ببینیم چطور میخواهند ان را حل کنند!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
0
0
پیشنهاد مسخره ای است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
0
0
پيشنهاد جالبي نيست
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین