کد خبر: ۴۱۳۰۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵

سردار شریعتی: تنها خط قرمز فرماندهان دوران دفاع‌مقدس ولایت‌فقیه بود

فرمانده لشکر 31 عاشورا در دوران دفاع‌مقدس با بیان اینکه زبان‌ها از بیان عظمت شهدا عاجز و ناتوان است، گفت: شهدا کسانی بودند که راه را برای خود و همه نسل‌ها روشن کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
 سردار امین شریعتی در یادواره شهدای زنجان که به میزبانی حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، با بیان اینکه امروز هر حرکتی که در نقاط مختلف دنیا انجام می‌شود، قطعا به برکت خون شهدا است و راه شهیدان باید ادامه داشته باشد، افزود: منظور از ادامه راه شهدا، جنگ و خونریزی نیست، بلکه اگر تک‌تک ما بتوانیم در هه صحنه و مسئولیت‌هایی که به ما واگذار شده است، عملکرد درستی داشته باشیم، همان ادامه دادن راه شهدا خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه امروز برای برون‌رفت از معضلات حال حاضر کشور، هیچ راهی جز ادامه دادن راه شهدا نداریم، اظهار کرد: آنچه که شهدا را از سایر اعضای جامعه متمایز می‌کند، ساده‌ریستی شهدا است که این فقط یکی از ویژگی‌های بارز شهدا به‌شمار می‌رود. از طرفی شهدا افرادی مسئولیت‌پذیر بودند و برای نمونه هم نمی‌توان شهیدی را مثال زد که چنین ویژگی را نداشته و از زیر بار مسئولیت شانه خالی کرده باشد.

سردار شریعتی با اشاره به اینکهتنها خط قرمز فرماندهان دوران دفاع‌مقدس ولایت‌فقیه بود و این افراد با هر نوع سلایق سیاسی کنار می‌آمدند، اظهار کرد: فرماندهان دوران دفاع‌مقدس هیچ‌گاه در برخورد با سلایق مختلف، مقابل کسی دیوار ایجاد نکردند که این نشأت گرفته از ویژگی‌های بارزی چون حریت و آزادگی، اطاعت‌پذیری و ولایت‌مداری، تواضع، ساده‌زیستی و صبر و شکیبایی است.

وی با یادآوری اینکه امسال شاهد حضور گسترده زائران در پیاده‌روی اربعین حسینی و برقراری امنیت این حرکت عظیم به برکت خون شهدای مدافع حرم بودیم، ادامه داد: بی‌تردید امنیتی که امروز در منطقه حاکم است، به برکت خون شهدا حاصل شده است، به عنوان مثال، عراقی که تا دیروز در حال نزاع با ما بود، امروز بویی از آن رفتارها نیست و مردم عراق عاشقانه به زائران اهل‌بیت (ع) خدمت می‌کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
0
0
این آدمو همه می شناسند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین