کد خبر: ۴۱۳۰۳۴
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵

امام جمعه کرمانشاه: امریکا قابل اعتماد نیست

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز برجام همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند به همه ثابت کرد در هیچ مساله ای نباید به آمریکا اعتماد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر کرمانشاه با تبریک سالروز امامت حضرت ولیعصر (عج)، حکومت ایشان را حاصل کار 124 هزار پیغمبر دانست و گفت: انسان در زمان حکومت آن حضرت به اوج کمال می رسد.
به گفته آیت الله علما، اگر به دستور قرآن عمل کنیم انگار در زمان حکومت حضرت ولی عصر هستیم زیرا معیار و میزان دستورهای آن امام همام در چارچوب قرآن است.
وی به سالروز تشکیل شورای عالی فرهنگی در 19 آذر 1363 اشاره کرد و افزود: امام راحل همواره به دانشگاه، جو دانشگاه و تفکر اساتید دانشگاهی تاکید و عنایت داشت و می فرمود برنامه های دانشگاه باید به گونه ای ترتیب داده شوند که محصول آن به انقلاب، اسلام و مردم بر گردد.
خطیب جمعه کرمانشاه، دانشگاه و حوزه را دو مغز و مرکز تفکر کشور دانست و بیان داشت: امام همواره نگران نفوذ خارجی ها از جمله غربی ها در دانشگاه ها بود، نفوذی که مقام معظم رهبری در سال های اخیر بیش از 60 بار تاکید دارند که دشمنان می خواهند در همه ارکان نظام نفوذ کنند و وظیفه شورای انقلاب فرهنگی پاسداری از انقلاب و جلوگیری از نفوذ دشمنان است.
آیت اله علما، به هفته وحدت اشاره کرد و گفت: همه مسایل و مشکلات جهان اسلام از نداشتن وحدت مسلمین است و آمریکا و انگلیس با تفرقه افکنی جهان اسلام را تکه تکه کرده اند که اگر همه مسلمین جهان زیر پرچم قرآن و سنت رسول خدا قرار گیرند و به وحدت برسند همه مسایل اسلام حل خواهد شد.
وی به اجلاس نماز در استان البرز اشاره کرد و گفت: همه باید همت کنیم نماز در نسل جوان، ادارات، مراکز علمی و آموزش و پرورش دوباره جان بگیرد زیرا یکی از وظایف حاکمیت اسلامی تبلیغ و ترویج نماز است لذا مقام معظم رهبری در این اجلاس بر ترویج و تربیت جوانان و نوجوانان به سوی نماز تاکید کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین