کد خبر: ۴۱۳۰۵۵
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶

محمد ابراهیمی: هر چه قلعه‌نویی بگوید قبول می‌کنم

مهاجم تراکتورسازی صحبت‌های قلعه‌نویی درباره خودش را خیرخواهانه دانست و گفت که حرف‌های قلعه‌نویی را بی قید و شرط می‌پذیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد ابراهیمی پس از برتری دو بر یک تراکتورسازی مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: خدا را شکر که پیروز این دیدار شدیم. برخلاف روند بازی در دقایق اولیه گل بدی را دریافت کردیم که حاصل اشتباه فردی خودمان بود. بعد از این گل با اتحاد و همدلی به بازی برگشتیم و در بین دو نیمه هم قسم شدیم و توانستیم استقلال را شکست دهیم.
به گزارش ایسنا، مهاجم تراکتورسازی ادامه داد: می‌خواستیم با پیروزی در بازی محمدرضا اخباری را هم خوشحال کنیم. به قول امیر قلعه‌نویی تراکتورگونه بازی کردیم و به پیروزی رسیدیم و دل هواداران را شاد کردیم.

او درباره اینکه چرا در صحنه گل دوم تراکتورسازی به گونه‌ای خوشحالی کرد که گویا خودش گلزنی کرده، گفت: فرقی نمی‌کند که چه کسی گل می‌زند. بارها گفته‌ام که پاس گل را بیشتر از گلزنی دوست دارم. از طرفی همه ما برای تراکتورسازی تلاش می‌کنیم.

ابراهیمی در واکنش به صحبت‌های امیر قلعه نویی مبنی بر اینکه هواداران بیش از حد او را تشویق می‌کنند و این کار باید کمتر صورت بگیرد خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته کنار امیرخان بوده‌ام و همه جوره برای او تلاش کرده‌ام. هیچ وقت صحبت‌هایی بر خلاف میل کادر فنی انجام نداده‌ام و الان هم هر چیزی که امیرخان بگوید آن را قبول می کنم چرا که او خیر و صلاح بازیکنان را می خواهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین