کد خبر: ۴۱۳۱۹۰
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷

امیدوارم «زنانگی» بیشتر دیده شود

محسن استادعلی با تشکر از تمامی کسانی که شامگاه 19 آذر ماه برای اولین نمایش مستند «زنانگی» به پردیس «چارسو» آمدند،گفت: امیدوارم شرایط بهتری فراهم شود تا این فیلم بیشتر دیده شود.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا، مستند «زنانگی» به کارگردانی محسن استادعلی شامگاه 19 آذر ماه درحالی در جشنواره سینما حقیقت به نمایش درآمد که مخاطبان زیادی بر روی زمین نشسته بودند و عده زیادی نیز پشت در ماندند و نتوانستند فیلم را ببینند.

به دلیل ازدحام زیاد علاقمندان برای دیدن مستند «زنانگی» این مستند امشب 20 آذر ماه علاوه بر ساعت 20:45 دقیقه، ساعت 45: 22 دقیقه نیز در سالن شماره یک نمایش داده خواهد شد.

محسن استادعلی همچنین درباره‌ی شرایط تولید این فیلم یادآور شد: ساخت این فیلم بیش از 2 سال و نیم طول کشید و این فیلم محصول فعالیت و همکاری گروهی است که همدلانه باهم سختی‌ها را تحمل کردند.

او با تشکر از شخصیت‌های اصلی مستند «زنانگی» مطرح کرد: از خانم‌هایی که در ساخت این فیلم ما را همراهی کردند، بسیار سپاسگذارم زیرا این مستند بدون همراهی همدلانه آنها به سرانجام نمی‌رسید.

وی ادامه داد: شخصیت‌های حاضر در فیلم به ما اجازه دادن که وارد زندگی شخصی آنها شویم و به ما اعتماد کردند،بدون حضور درخشان آنها، این فیلم معنایی نداشت.

کارگردان مستند «زنانگی» در ادامه با نام بردن عوامل فیلم، از حاضران تقاضا کرد تا با دست‌های خود آنها را تشویق کنند.

همچنین در بخشی از مراسم، کارگردان فیلم با حضور سلیم قاسمی مدیر تولید فیلم با اهدای لوح تقدیر از شخصیت‌های حاضر در فیلم تقدیر کردند.

شخصیت‌های حاضر در فیلم نیز بعد از گرفتن لوح تقدیر از محسن استادعلی و سازندگان مستند «زنانگی» برای توجه جدی به مشکلات زنان آسیب دیده تشکر کردند.
«زنانگی» روایت زندگی چند زن در شهر تهران است که به بهانه‌ای مشترک، کنار یکدیگر روزگار می‌گذرانند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین