کد خبر: ۴۱۴۱۰۶
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲

بهترین خودروهای سال ۲۰۱۶+تصاویر

جگوار ایکس کی اس اس یکی از بهترین خودروهای سال بود. بوگاتی شیرون نیز یکی از سریع‌ترین خودروهای سال بوده است. قدرت موتور آن ۱۵۰۰ اسب بخار است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس علم و فناوری- شاید سال ۲۰۱۶ را تنها با برگزیت، دونالد ترامپ و سلبریتی‌ها به یاد بیاوریم. شبکه خبری سی ان ان اما بهترین خودروهای سال را به یاد ما می‌آورد. 

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ این شبکه خبری می‌نویسد: «جگوار ایکس کی اس اس یکی از بهترین خودروهای سال بود. بوگاتی شیرون نیز یکی از سریع‌ترین خودروهای سال بوده است. قدرت موتور آن ۱۵۰۰ اسب بخار است. برای کاهش وزن این خودرو از تیتانیوم و فیبر کربن بیشتری استفاده شده و هم چنین، اتاق این خودرو دارای محفظه ایمنی است که امنیت سرنشینان آن را بالا می‌برد. تنها با گذاشتن پا بر روی پدال این خودرو، دو تا از 4 توربو چارجر‌ها فعال می‌شوند و دور موتور آن به 3800 بر دقیقه می‌رسد. رسیدن سرعت صفر تا 100 در این خودرو کمتر از 2.5 ثانیه است و حداکثر سرعت آن 420 کیلومتر در ساعت است.»

بهترین خودروهای سال ۲۰۱۶+تصاویر

سی ان ان می‌افزاید: «دیگر خودروی خوب سال مک لارن ۵۴۰ سی است مک لارن ۵۴۰C همانند مدل ۵۷۰S از یک موتور ۳٫۸ لیتری استفاده می‌کند‌ و به نوعی مدل ارزان‌تر و کم‌توان‌تر ۵۷۰S به حساب می‌آید . شرکت مک لارن این خودرو را برای سال ۲۰۱۶ تدارک دیده است تا بتواند در کلاس خودروهای کوپه خودی نشان بدهد و بتواند جایگاه ویژه‌ای برای خود بدست آورد. قدرت موتور آن ۵۴۰ اسب بهار است. این خودرو ۷ دنده اتوماتیک است و حداکثر سرعت آن ۳۲۰ کیلومتر در ساعت است.» 

دیگر خوردوی برتر ۲۰۱۶ انتخابی این شبکه خبری آلفا رومئو ۴-سی است. این شبکه خبری می‌افزاید: «ساختار آن از کامپوزیت فیبر کربنی است که تنها 106 کیلوگرم وزن دارد. در آن از یک موتور جدید 1.7 لیتری با چهار سیلندر در یک ردیف به همراه پوشش بدنه و رویه آلومینیومی استفاده شده است. همچنین در این موتور بخش‌های داخلی آلیاژی و انژکتور سوخت مستقیم مورد استفاده قرار گرفته است. قدرت موتور آن ۲۳۷ اسب بهار است». علاه بر این خودروها فورد موستانگ، فراری و بی ام دابلیو ۷ نیز از مدل‌های تازه محبوب امسال بوده‌اند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین